SAMSUNG_082020 SAMSUNG_082020 SAMSUNG_082020 Advertisement

Partipost umožní hocikomu stať sa influencerom

0

Partipost, marketingový startup zo Singapuru, ktorý umožňuje komukoľvek, kto má profil na sociálnych sieťach, prihlásiť sa do influencerskej kampane, získal nové investície vo výške 3,5 milióna dolárov. Startup tvrdí, že od uvedenia svojej mobilnej aplikácie v roku 2018 na platformu pridal približne 200 000 influencerov a za posledných 12 mesiacov pomohol viesť 2500 marketingových kampaní v oblasti sociálnych sietí pre viac ako 850 značiek vrátane spoločností Adidas, Arnott, Red Bull, Chope a Gojek.

Podľa správy uverejnenej v marci spoločnosťou Influencer Marketing Hub sa očakáva, že odvetvie influencerského marketingu bude mať v roku 2020 hodnotu približne 9,7 mld. dolárov. Zatiaľ čo väčšina spoločností z tohto segmentu sa zameriava na pomoc značkám pri identifikácii ovplyvňovateľov s najväčším dosahom na sociálnych sieťach, Partipost umožňuje komukoľvek prihlásiť sa na účasť v kampani.

XIAOMT_redmi 9A_082020

Firma chce umožniť každému uverejňovať príspevky na sociálnych sieťach, písať recenzie alebo poskytnúť spätnú väzbu a dostať za to peniaze. Kandidáti na influencerov prehliadajú kampane značiek v aplikácii Partipost a požiadajú o účasť zaslaním konceptu príspevku. Ak ho značka schváli, používateľ môže pokračovať a zverejniť príspevok na svojich profiloch na sociálnych sieťach. Suma peňazí, ktorú zarobí, závisí od toho, akého ohlasu sa každému príspevku dostane.

Podľa webových stránok spoločnosti sa vyžaduje, aby uchádzač mal aspoň 200 sledovateľov, pričom zarobiť môže v priemere 5 až 150 USD za kampaň. Pre značky je Partipost výhodný preto, že im umožňuje zapojiť do kampane tisíce influencerov denne, čo im pomôže rýchlo reagovať na online trendy. Partipost tvrdí, že v nasledujúcich 18 mesiacoch očakáva zvýšenie základne ašpirantov na influencerov na jeden milión.

Zdroj: techcrunch.com.

Redakcia

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať