Orange pripravuje pre zákazníkov novú aplikáciu Môj Orange

Technológie
0

Orange predstavil novinárom testovaciu verziu novej aplikácie Môj Orange, ktorú momentálne testuje interne. Zákazníci už niekoľko rokov uprednostňujú komunikáciu v online prostredí, takže počet hovorov na zákaznícku linku 905 klesá a v súčasnosti tvorí už len 10 % zákazníckej interakcie. Čoraz viac zákazníkov využíva mobilnú aplikáciu

Pred 6-timi rokmi, keď sa uviedla mobilná aplikácia Orange Go. Mesačne túto aplikáciu aktívne využije 130 000 používateľov. Odvtedy sa však spôsob využívania smartfónov, aj dizajnové trendy mobilných aplikácií diametrálne zmenil a niektoré funkcie aplikácie sa prestali využívať. Zákazníci si v súčasnosti kontrolujú predovšetkým spotrebu. 

Cieľom novej aplikácie Môj Orange, ktorá nahradí aplikáciu Orange Go je aby bola aktívny nástroj, pomocou ktorého bude zákazník jednoducho a pohodlne spravovať svoje služby. Momentálne ju Orange testuje s vybranými zamestnancami. Pre zákazníkov bude aplikácia dostupná v jeseni 2018.  Aplikácia Môj Orange bude určená nielen pre užívateľov fakturovaných, ale aj predplatených služieb. Ponuka funkcií aplikácie je prispôsobená službám, ktoré príslušný zákazník využíva. 

Aktuálne údaje o spotrebe dát sú k dispozícii takmer okamžite...

...avšak vzhľadom na procesy tarifovania na pozadí údaje o hovoroch sú aktualizované v 24 hodinových intervaloch a v prípade roamingových hovorov aj dlhších.

Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
Orange app aplikácia smart smartfon hovor mobil telefon biznis

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať