Image
2.7.2019 0 Comments

Orange Slovensko s novými riaditeľmi v oblasti marketingu, obchodu a stratégie

Od 1. 7. 2019 dochádza v spoločnosti Orange Slovensko k viacerým organizačným zmenám s cieľom zefektívniť a zjednotiť fungovanie predajných a marketingových kanálov, ako aj kvalitnejšie napĺňať zákaznícke potreby a zákazníkom prinášať ešte lepšiu užívateľskú skúsenosť. S neustále narastajúcou dôležitosťou biznis segmentu bol Obchodný úsek transformovaný na úsek marketingu a obchodu pre biznis zákazníkov, zároveň bol vytvorený obchodný úsek pre rezidenčných zákazníkov a marketingový úsek pre rezidenčných zákazníkov. Významnou personálnou posilou na riaditeľskej úrovni je Luis de Torres, ktorý do Orangeu prichádza na pozíciu riaditeľa úseku stratégie, práva a veľkoobchodu.

„Verím, že aj novinky v samotnej organizácii spoločnosti Orange Slovensko prispejú k podpore našej novej stratégie, naplneniu firemného poslania a dosiahnutiu ambície našej spoločnosti. Na to, aby sa nám to podarilo, sme sa rozhodli zjednodušiť a zefektívniť náš operačný model a zjednotiť fungovanie predajných a marketingových kanálov,“ vysvetľuje zmeny v spoločnosti Orange Slovensko jej generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Federico Colom.

Riaditeľkou marketingu a obchodu pre biznis zákazníkov sa stala Zuzana Nemečková, ktorá od roku 2001 zastávala pozíciu obchodnej riaditeľky. Zuzana Nemečková bude od 1. júla zodpovedná za marketing a predaj biznis zákazníkom a vzťahy s veľkými korporátnymi klientmi, ako aj SME zákazníkmi.

Riaditeľom marketingového úseku pre rezidenčných zákazníkov sa stal Martin Hromkovič. Martin Hromkovič pôsobí v Orangei od roku 2001 na viacerých marketingových pozíciách, naposledy ako marketingový stratég. Ako riaditeľ marketingu pre rezidenčných zákazníkov bude zodpovedný za marketingovú a produktovú stratégiu, inovácie, zákaznícku skúsenosť a analýzy zákazníkov.

Radoslav Barka bude ako riaditeľ obchodného úseku pre rezidenčných zákazníkov od 1. 7. 2019 zodpovedný za všetky predajné kanály Orangeu, či už predajné miesta, online, telesales, ako aj retenciu. Radoslav Barka pôsobí v Orangei od roku 2005 a od roku 2009 ako marketingový manažér a zástupca obchodnej riaditeľky.

Luis de Torres prichádza do spoločnosti Orange Slovensko zo spoločnosti Orange Španielsko, kde od roku 2008 pôsobil vo viacerých riaditeľských pozíciách v oblasti financií, naposledy ako riaditeľ auditu, interného kontrolingu a riadenia rizík, predtým ako finančný riaditeľ. V rokoch 2001 – 2006 pôsobil ako zástupca finančného riaditeľa vo Vodafone Španielsko.

Luis de Torres sa narodil v roku 1963. Vyštudoval ekonómiu na Univerzite Compultense v Madride a právo na Európskej Univerzite v Madride. Titul MBA získal na Instituto de Empresa v Madride. Je ženatý, má tri deti.

Ako manažér s bohatými skúsenosťami z oblasti financií, start-upov a integrácií spoločností prináša do spoločnosti Orange Slovensko takmer 24 rokov skúseností z medzinárodného prostredia z rôznych vedúcich a seniorských pozícií z oblasti telekomunikácií.

Luis de Torres ako riaditeľ úseku stratégie, práva a veľkoobchodu bude zodpovedný predovšetkým za smerovanie spoločnosti v nových oblastiach ako napríklad finančné služby, za právne záležitosti a veľkoobchodný model.

 V pozícii nahrádza Ivana Martáka, ktorý v spoločnosti Orange Slovensko pôsobí od roku 2001 a od 1. 7. 2019 bude zastávať pozíciu Strategy expert. 

Zobrazit Galériu

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Kybernetické útoky denne ohrozujú firmy aj jednotlivcov. Ako im efektívne čeliť?

12.11.2019 18:08

Až 53 percent firiem na Slovensku má skúsenosť s bezpečnostným incidentom. Číslo však môže byť vyššie, nakoľko firmy sa s takýmto typom útoku neradi priznávajú. Chronicky známy je príklad zahraničnej ...

Tlačové správy

Herná značka HyperX predala 10 miliónov slúchadiel, 1 milión klávesníc a 65 miliónov pamätí

12.11.2019 14:51

HyperX, herní divize Kingston Technology Company, Inc, oznámila, že od vydání svého prvního herního headsetu v roce 2014 prodala 10 milionů sluchátek. Od svého vzniku značka HyperX vyrobila 30 různých ...

Tlačové správy

Eurofondy a obstarávanie po novom? Jednoduchšie, flexibilnejšie a bez byrokracie

12.11.2019 14:27

Najväčšia konferencia o IT vo verejnej správe ITAPA 2019 sa začala. V prvý deň sa za jedným stolom stretli predstavitelia Úradu podpredsedu vlády SR pre informatizáciu a investície (ÚPVII), Európskej ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Najnovšie videá