Image
29.6.2018 0 Comments

Nová Bratislava Fashion Map prerastie do mobilnej aplikácie

V apríli tohto roku vydal Slovak Fashion Council (SFC) tretí ročník Bratislava Fashion Map (BFM), papierovú mapu, ktorá lokálnym, ako aj zahraničným návštevníkom umožňuje trafiť k slovenským módnym dizajnérom, do ich ateliérov, štúdií, obchodov, concept storov, či iných miest.

Od jej krstu SFC rozdistribuovalo 5,000 kusov jej slovenskej a takmer 5,000 kusov jej anglickej verzie. BFM sa objavila na viacerých kvalitných poduajtiach s vysokou návštevnosťou, ako Deň otvorených štúdií v Novej Cvernovke, .kid shop up, Dni Architektúry a dizajnu, Bratislava Design Week, či na podujatiach organizovaných tímom Fashion Revolution.

Slovenský módny dizajn si zaslúži a potrebuje ešte väčšiu pozornosť. Preto z papierovej mapy vytvoríme digitálnu verziu v podobe praktickej mobilnej aplikácie. Bude obsahovať kompletný zoznam výnimočných slovenských značiek, tvorcov a prevádzok, ako aj zoznam relevantných eventov a iný lifestylový obsah. Bude ľahšie šíriteľná, zvýši návštevnosť obchodov, zlepší image Slovenska vo svete, prispeje k rozvoju slovenského dizajnu a bude dostupná zadarmo.

Projekt zviditeľníme a podporíme crowdfundigovou kampaňou, ktorú oficiálne spúšťame v utorok 26. 6. 2018. Spolu s kreatívnou agentúrov This is Locco sme vytvorili kampaň s názvom „Móda na radosť“, prostredíctvom ktorej budeme vyzývať verejnosť, aby nám pomohli zmapovať slovenskú módu. Aby sa k lokálnym módnym dizajnérom dostalo čo najviac ľudí – slovenských, ako aj zahraničných.

Prostriedky získané v crowdfundingovej kampani použijeme na grafiku, programovanie a propagáciu mapy, ktorá ľudí privedie do slovenských obchodov, podporí slovenských kreatívcov a zároveň bude výbornou reklamou pre slovenskú módu vo svete.

Citát: Dana Kleinert, riaditeľka SFC:
Crowdfundingová kampaň SFC „Móda na radosť“ bola spustená v stredu 27.6.2018 na startlab.sk a bude trvať šesť týždňov. Cieľom SFC je vyzbierať 5,000 EUR. Kampaň v hlavnom propagačnom videu podporili krstná mama BFM 2017 Tamara Šimončíková - Heribanová, majiteľka concept storu slávica Ivica Jusková a slovenská módna návrhárka Barbora Kubi. Odmenami do crowdfundingovej kampane SFC podporili slávica, Barbora Kubi, Lenka Sršňová, Verbua, LK/minilab, Tikoki, Bartinki, Petra Weingart a partneri projektu kníhkupectvo Martinus, Interpress a DNJ beauty salon.”


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

ÚVO hľadá dodávateľa elektromobilu, pred spustením súťaže si takéto autá otestuje

20.05.2019 17:35

Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len „úrad“ ) chystá súťaž na elektromobil. Skôr ako ju vyhlási,  otestuje plánované kritériá súťaže na tzv. prípravných trhových konzultáciách (ďalej len „PTK“). „ ...

Tlačové správy

Spustená registrácia na odbornú konferenciu iDEME 2019

20.05.2019 17:24

V utorok 25. júna 2019 sa v hoteli Bôrik v Bratislave uskutoční odborná konferencia o informatizácii verejnej správy iDEME 2019 (Informatizácia až po dediny a mestá), ktorú tradične organizuje občians ...

Tlačové správy

Atos v spolupráci so startupom Greenspector ukázal, koľko energie spotrebuje 30 najpopulárnejších mobilných aplikácií

20.05.2019 11:24

Atos, globálny líder v digitálnej transformácii, zoradil tridsiatku najpopulárnejších mobilných aplikácií sveta podľa spotreby energie. Štúdia vznikla v spolupráci so startupom Greenspector. Mobilné a ...

q

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITAPA 2019

Najnovšie videá

Cyber Central Malware Analysis Training


PC forum button