Image
29.6.2018 0 Comments

Nová Bratislava Fashion Map prerastie do mobilnej aplikácie

V apríli tohto roku vydal Slovak Fashion Council (SFC) tretí ročník Bratislava Fashion Map (BFM), papierovú mapu, ktorá lokálnym, ako aj zahraničným návštevníkom umožňuje trafiť k slovenským módnym dizajnérom, do ich ateliérov, štúdií, obchodov, concept storov, či iných miest.

Od jej krstu SFC rozdistribuovalo 5,000 kusov jej slovenskej a takmer 5,000 kusov jej anglickej verzie. BFM sa objavila na viacerých kvalitných poduajtiach s vysokou návštevnosťou, ako Deň otvorených štúdií v Novej Cvernovke, .kid shop up, Dni Architektúry a dizajnu, Bratislava Design Week, či na podujatiach organizovaných tímom Fashion Revolution.

Slovenský módny dizajn si zaslúži a potrebuje ešte väčšiu pozornosť. Preto z papierovej mapy vytvoríme digitálnu verziu v podobe praktickej mobilnej aplikácie. Bude obsahovať kompletný zoznam výnimočných slovenských značiek, tvorcov a prevádzok, ako aj zoznam relevantných eventov a iný lifestylový obsah. Bude ľahšie šíriteľná, zvýši návštevnosť obchodov, zlepší image Slovenska vo svete, prispeje k rozvoju slovenského dizajnu a bude dostupná zadarmo.

Projekt zviditeľníme a podporíme crowdfundigovou kampaňou, ktorú oficiálne spúšťame v utorok 26. 6. 2018. Spolu s kreatívnou agentúrov This is Locco sme vytvorili kampaň s názvom „Móda na radosť“, prostredíctvom ktorej budeme vyzývať verejnosť, aby nám pomohli zmapovať slovenskú módu. Aby sa k lokálnym módnym dizajnérom dostalo čo najviac ľudí – slovenských, ako aj zahraničných.

Prostriedky získané v crowdfundingovej kampani použijeme na grafiku, programovanie a propagáciu mapy, ktorá ľudí privedie do slovenských obchodov, podporí slovenských kreatívcov a zároveň bude výbornou reklamou pre slovenskú módu vo svete.

Citát: Dana Kleinert, riaditeľka SFC:
Crowdfundingová kampaň SFC „Móda na radosť“ bola spustená v stredu 27.6.2018 na startlab.sk a bude trvať šesť týždňov. Cieľom SFC je vyzbierať 5,000 EUR. Kampaň v hlavnom propagačnom videu podporili krstná mama BFM 2017 Tamara Šimončíková - Heribanová, majiteľka concept storu slávica Ivica Jusková a slovenská módna návrhárka Barbora Kubi. Odmenami do crowdfundingovej kampane SFC podporili slávica, Barbora Kubi, Lenka Sršňová, Verbua, LK/minilab, Tikoki, Bartinki, Petra Weingart a partneri projektu kníhkupectvo Martinus, Interpress a DNJ beauty salon.”


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

SCR technologies sa stal hrdým SAP Silver Partnerom pre implementáciu riešení zo suity SAP Customer eXperience

22.07.2019 10:55

Súčasťou inteligentného riešenia Customer eXperience je moderný a efektívny marketingový nástroj - Marketing Cloud, ktorý dokáže spájať a kombinovať akékoľvek zákaznícke dáta a umožňuje personalizovan ...

Tlačové správy

Slovenský Domotron kúpil českú konkurenčnú spoločnosť Haidy

22.07.2019 10:53

Domotron, česko-slovenský scale-up, ktorý stojí za prvým plug & play systémom domácej automatizácie, uskutočnil akvizíciu českého konkurenta Haidy. Domotron Holding získal stopercentný podiel v Ha ...

Tlačové správy

CZ: Umelá inteligencia môže pomôcť v prevencii dekubitov

22.07.2019 10:37

Dekubity, známé také jako proleženiny, představují pro oblast zdravotnictví významný problém. Společnost GoodAI a Nemocnice Na Bulovce provedly pilotní testy, které ukazují, že analýzu snímků na bázi ...

q

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Najnovšie videá