Image
17.10.2018 2 Comments

NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase

Spoločnosť NVIDIA využila novú architektúru Turing a prepracovala demo rekonštrujúe pristátie na Mesiaci, ktoré vzniklo pred 4 rokmi. Pred štyrmi rokmi produkčný tím NVIDIA, zaoberajúci sa vytváraním video ukážok, využil vtedajšie grafické karty, aby zboril mýtus, že misia Apollo 11, resp. samotné pristátie na Mesiaci, bol hoax.

Bolo to tak presvedčivé, až sa video stalo predmetom vtipov, že na vytvorenie napodobeniny pristátia na Mesiaci bolo potrebné technológie, ktoré v tom čase neexistovali. Teraz, takmer pol storočia po prvej ľudskej stope na Mesiaci v podaní Neila Armstronga, NVIDIA renovovala demo o ray-tracing v reálnom čase, ktoré prišlo s architektúrou Turing.

Pôvodné video:

Pristátie na mesiaci s využitím ray-tracing v reálnom čase:

Viac informácií TU.

Autor: Grunex

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Technológie 5

Celosvetový rebríček excelentnosti programátorov. Slovensko je na prvom mieste!

18.01.2019 00:20

Najlepší sú programátori z Indie a Číny. Podľa iných zdrojov má najlepších programátorov  Rusko, podľa ďalších USA. My v PC REVUE samozrejme tvrdíme, že najlepší sú naši programátori :) Ako to teda je ...

Technológie 4

Staré mobily netreba vyhadzovať. Tento projekt ich pospája a vytvorí z nich cloudový "superpočítač"

17.01.2019 00:20

Spoločnosť Shenzhen Onething Technologies Co. predstavila novú koncepciu smart zariadenia na zdieľaný computing založený na telefóne. Nový koncepčný produkt OneThing Cloud mini bude prvým telefónnym z ...

Technológie 2

Vedci vytvorili 100× rýchlejšiu 3D tlačiareň. Na tlač využíva tekutú živicu a svetlo

16.01.2019 00:00

Výskumníci z Michiganskej univerzity prišli s myšlienkou, že namiesto postupného vrstvenia plastových vlákien pri bežnom procese 3D tlače, ktoré má za následok aj horšiu konštrukčnú stabilitu vytlačen ...

q

2 Comments

  1. Unreal reakcia na: NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase
    17.10.2018 18:10
    V unreal engine? Asi si robia prdel.
    Reagovať
  2. nepresné reakcia na: NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase
    17.10.2018 06:10
    Turing nemá ray-tracing v reálnom čase, resp. je veľmi obmedzený. Reálne tam je len pár lúčov, zrejme podla počtu ray-tracing jadier grafickej karty. Všetko ostatné sa dopočítava cez vopred vytrénovanú neurónovú sieť. Znamená to, že pre hry je to pekná ilúzia skutočnosti, ale pre vedecké simulácie by som s tým nepočítal.
    Reagovať

Vyhľadávanie

Najnovšie videá



PC forum button