Image
17.10.2018 2 Comments

NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase

Spoločnosť NVIDIA využila novú architektúru Turing a prepracovala demo rekonštrujúe pristátie na Mesiaci, ktoré vzniklo pred 4 rokmi. Pred štyrmi rokmi produkčný tím NVIDIA, zaoberajúci sa vytváraním video ukážok, využil vtedajšie grafické karty, aby zboril mýtus, že misia Apollo 11, resp. samotné pristátie na Mesiaci, bol hoax.

Bolo to tak presvedčivé, až sa video stalo predmetom vtipov, že na vytvorenie napodobeniny pristátia na Mesiaci bolo potrebné technológie, ktoré v tom čase neexistovali. Teraz, takmer pol storočia po prvej ľudskej stope na Mesiaci v podaní Neila Armstronga, NVIDIA renovovala demo o ray-tracing v reálnom čase, ktoré prišlo s architektúrou Turing.

Pôvodné video:

Pristátie na mesiaci s využitím ray-tracing v reálnom čase:

Viac informácií TU.

Autor: Grunex

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Technológie

Americká armáda zaradí do výzbroje laserové zbrane a hypersonické rakety

13.06.2019 00:00

Americká armáda vyhlásila, že bude v priebehu nasledujúcich štyroch rokov pripravená na nasadenie hypersonických rakiet a laserových zbraní namontovaných na vozidlách, ak sa budú stupňovať technologic ...

Technológie 1

Dron Skai na vodíkový pohon prepraví ako lietajúci taxík až 4 cestujúcich

13.06.2019 00:00

Na zoznam spoločností vyvíjajúcich lietajúce autá sa pridal ďalší startup Alaka’i Technologies. Jeho lietadlo Skai sa môže používať podobne ako konkurenčné produkty v úlohe leteckého taxíka alebo na d ...

Technológie

DJI RoboMaster S1 je programovateľný robotický tank vybavený umelou inteligenciou

13.06.2019 00:00

Výrobca dronov DJI urobil odvážny krok do oblasti vzdelávacích technológií. Predstavil svoj prvý pozemný robot RoboMaster S1, ktorý pripomína miniatúrny tank. Jeho úlohou je ukázať novým používateľom ...

q

2 Comments

  1. Unreal reakcia na: NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase
    17.10.2018 18:10
    V unreal engine? Asi si robia prdel.
    Reagovať
  2. nepresné reakcia na: NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase
    17.10.2018 06:10
    Turing nemá ray-tracing v reálnom čase, resp. je veľmi obmedzený. Reálne tam je len pár lúčov, zrejme podla počtu ray-tracing jadier grafickej karty. Všetko ostatné sa dopočítava cez vopred vytrénovanú neurónovú sieť. Znamená to, že pre hry je to pekná ilúzia skutočnosti, ale pre vedecké simulácie by som s tým nepočítal.
    Reagovať

Vyhľadávanie

SWAN_062019

Najnovšie videá



PC forum button