PC REVUE
Image
17.10.2018 2 Comments

NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase

Spoločnosť NVIDIA využila novú architektúru Turing a prepracovala demo rekonštrujúe pristátie na Mesiaci, ktoré vzniklo pred 4 rokmi. Pred štyrmi rokmi produkčný tím NVIDIA, zaoberajúci sa vytváraním video ukážok, využil vtedajšie grafické karty, aby zboril mýtus, že misia Apollo 11, resp. samotné pristátie na Mesiaci, bol hoax.

Bolo to tak presvedčivé, až sa video stalo predmetom vtipov, že na vytvorenie napodobeniny pristátia na Mesiaci bolo potrebné technológie, ktoré v tom čase neexistovali. Teraz, takmer pol storočia po prvej ľudskej stope na Mesiaci v podaní Neila Armstronga, NVIDIA renovovala demo o ray-tracing v reálnom čase, ktoré prišlo s architektúrou Turing.

Pôvodné video:

Pristátie na mesiaci s využitím ray-tracing v reálnom čase:

Viac informácií TU.

Autor: Grunex

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Technológie 1

7 digitálnych otrasov, o ktorých možno ani netušíte

17.11.2018 00:15

V úvode svojej prednášky "7 digital disruptions you might not seen coming" na konferencii Gartner Symposium / ITxpo v Barcelone, Daryl Plummer zdôraznil, že digitálne otrasy či revolúcie (digital disr ...

Technológie

Fin.techsummit: V pobočkách Tatrabanky vás bude vítať robot Pepper

17.11.2018 00:00

Jednou z tém prezentovaných na podujatí Fin.techsummit boli aj behaviorálne aspekty finančníctva a to zo všetkých uhlov pohľadu. Či už sa jedná o správanie finančných trhov, správanie sa klientov bánk ...

Technológie 2

PR: Každý dovozca elektrozariadení má povinnosti vyplývajúce z odpadovej legislatívy

16.11.2018 10:10

Odpadová legislatíva je komplikovaná a často v nej dochádza k zmenám. Slovenské firmy preto nemajú kapacity na to, aby ju priebežne sledovali. Pritom legislatíva ukladá všetkým výrobcom a dovozcom ele ...

q

2 Comments

  1. Unreal reakcia na: NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase
    17.10.2018 18:10
    V unreal engine? Asi si robia prdel.
    Reagovať
  2. nepresné reakcia na: NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase
    17.10.2018 06:10
    Turing nemá ray-tracing v reálnom čase, resp. je veľmi obmedzený. Reálne tam je len pár lúčov, zrejme podla počtu ray-tracing jadier grafickej karty. Všetko ostatné sa dopočítava cez vopred vytrénovanú neurónovú sieť. Znamená to, že pre hry je to pekná ilúzia skutočnosti, ale pre vedecké simulácie by som s tým nepočítal.
    Reagovať

Vyhľadávanie

DOCKITIN

Najnovšie videá



PC forum button