Image
17.10.2018 2 Comments

NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase

Spoločnosť NVIDIA využila novú architektúru Turing a prepracovala demo rekonštrujúe pristátie na Mesiaci, ktoré vzniklo pred 4 rokmi. Pred štyrmi rokmi produkčný tím NVIDIA, zaoberajúci sa vytváraním video ukážok, využil vtedajšie grafické karty, aby zboril mýtus, že misia Apollo 11, resp. samotné pristátie na Mesiaci, bol hoax.

Bolo to tak presvedčivé, až sa video stalo predmetom vtipov, že na vytvorenie napodobeniny pristátia na Mesiaci bolo potrebné technológie, ktoré v tom čase neexistovali. Teraz, takmer pol storočia po prvej ľudskej stope na Mesiaci v podaní Neila Armstronga, NVIDIA renovovala demo o ray-tracing v reálnom čase, ktoré prišlo s architektúrou Turing.

Pôvodné video:

Pristátie na mesiaci s využitím ray-tracing v reálnom čase:

Viac informácií TU.

Autor: Grunex

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Technológie 1

Čínsky prototyp vrtuľníka pripomína UFO zo starých sci-fi filmov

17.10.2019 00:05

Čínske médiá nazývajú nový „ozbrojený vrtuľník“ Super Great White Shark (super veľký biely žralok), pretože evokuje skôr obrazy zo sci-fi filmov z polovice 20. storočia než technológiu 21. storočia. ...

Technológie

Inteligentné vykurovanie v inteligentnom byte

17.10.2019 00:10

Špeciálny projekt Vykurovanie je vo väčšine domov či bytov energeticky najnáročnejší subsystém a jeho optimalizáciou sa v mnohých prípadoch dajú dosiahnuť značné úspory. Dodávatelia riešení pre intel ...

Technológie 1

IQOS 3 DUO chce pomôcť ešte viac presadiť bezdymové fajčenie

15.10.2019 14:36

Philip Morris pokračuje vo vývoji technológie IQOS s cieľom pomôcť dospelým fajčiarom prejsť na bezdymové výrobky. IQOS je riešenie typu “Heat-not-burn”, čo znamená, že funguje na báze zahrievania tab ...

2 Comments

  1. Unreal reakcia na: NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase
    17.10.2018 18:10
    V unreal engine? Asi si robia prdel.
    Reagovať
  2. nepresné reakcia na: NVIDIA prepracovala ikonickú scénu pristátia na Mesiaci o ray-tracing v reálnom čase
    17.10.2018 06:10
    Turing nemá ray-tracing v reálnom čase, resp. je veľmi obmedzený. Reálne tam je len pár lúčov, zrejme podla počtu ray-tracing jadier grafickej karty. Všetko ostatné sa dopočítava cez vopred vytrénovanú neurónovú sieť. Znamená to, že pre hry je to pekná ilúzia skutočnosti, ale pre vedecké simulácie by som s tým nepočítal.
    Reagovať

Vyhľadávanie

Najnovšie videá

SlovakiaTech 2019