Image
12.7.2018 0 Comments

NASES a finančná správa prepojili kontaktné centrá

Lepší a efektívnejší proklientský prístup v oblasti e-služieb. To je cieľom novinky, ktorú zavádza Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) spoločne s finančnou správou. Občania tak vybavia to, čo potrebujú, omnoho rýchlejšie, zavolaním iba na jedno z call centier spomínaných organizácií.

Vďaka prepojeniu call centier budú mať občania pohodlnejší a rýchlejší prístup k informáciám.

Klienti, ktorí kontaktujú Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk, no ich otázka je agendou finančnej správy, budú automaticky presmerovaní na ich kontaktné centrum. Občan tak nebude musieť rušiť hovor, vyhľadávať nový kontakt a znova vytáčať číslo. Rovnaký postup platí aj opačne – keď call centrum finančnej správy kontaktujú občania, ale otázka sa bude týkať agendy NASES-u alebo Ústredného portálu verejnej správy slovensko.sk, operátori ich prepoja na počkanie. Presmerovanie sa týka zložitejších a odbornejších dopytov. Nová spolupráca sľubuje zlepšenie služieb a zrýchlenie procesov.

Nie vždy je pre občana jednoduché správne vyhodnotiť, na koho sa má so svojím problémom obrátiť. Vďaka spolupráci NASES-u a Finančnej správy odbremeníme volajúcich od opätovného vyhľadávania kontaktov či vytáčania ďalších a ďalších čísel. Týmto spôsobom chceme občanom zaistiť rýchlejší prístup k informáciám a prípadnej pomoci,“ povedal generálny riaditeľ NASES Lukáš Sojka.

PC forum

Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk vybavilo v prvom polroku 2018 viac ako 22-tisíc požiadaviek občanov. Call centrum prevádzkuje NASES a funguje od roku 2013. Občania môžu kontaktovať odborníkov telefonicky na čísle +421 2 35  803 083  od pondelka  až do piatka, v čase od 8.00 do 18.00 h a v stredu až do 21.00 h či pomocou kontaktného formulára helpdesk.slovensko.sk.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Úspech Slovákov v multimiliónovej súťaži pre NATO

10.12.2018 10:08

Aliter Technologies sa bude podieľať na odstraňovaní nedostatkov v systéme NATO. Popredná slovensko-kanadská technologická spoločnosť Aliter Technologies sa už po 25-krát stala dodávateľom pre NATO. S ...

Tlačové správy

CZ: Prieskum spoločnosti IBM: Obyvatelia strednej Európy dôverujú umelej inteligencii

07.12.2018 13:18

Společnost IBM nechala vypracovat první studii na téma umělé inteligence v oblasti střední Evropy - 90% obyvatel má obecné povědomí o umělé inteligenci a 80 % očekává v budoucnu její širší využití . ...

Tlačové správy

CZ: Víťaz IT SPY predstavil technológiu, ktorá dokáže lepšie, lacnejšie a ohľaduplnejšie vyšetriť onkologicky chorých pacientov

07.12.2018 11:33

Elitní akademická soutěž IT SPY, která každoročně vybírá nejlepší diplomovou práci ze všech, které vznikly v daném roce na českých a slovenských univerzitách, zná své vítěze. Porotu zcela ohromilo řeš ...

q

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

OKI_122018

Najnovšie videá



PC forum button