Image
12.9.2019 0 Comments

NASES: Sme radi, že môžeme prispieť k rozvoju infocentra bratislavského magistrátu

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) privítala v uplynulých dňoch zástupcov Magistrátu hlavného mesta. Cieľom stretnutia bola diskusia a odovzdanie skúseností v oblasti komunikácie s klientmi pre zavedenie služieb infocentra bratislavského magistrátu.

Korektné vzťahy medzi bývalým a súčasným vedením NASES sú dôkazom stretnutia zástupcov oboch organizácii. Zástupcovia bratislavského magistrátu spolu s Lukášom Sojkom, bývalým generálnym riaditeľom NASES, boli hosťami Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby, kde si pozreli úspešne zavedený model Ústredného kontaktného centra. Počas svojej návštevy získali informácie o fungovaní Ústredného kontaktného centra i jeho samotnej prevádzke, odpovede na svoje otázky a na praktickej ukážke zistili, ako prebieha celý proces poradenstva klientovi, teda od nahlásenia až po samotné vyriešenie požiadavky. 

Ústredné kontaktné centrum NASES aktuálne obsluhuje 17 zamestnancov a jeho nosnou náplňou je pomoc a podpora občanom a podnikateľom pri využívaní elektronických schránok i samotného portálu slovensko.sk.

Verím, že stretnutie bolo pre pracovníkov bratislavského magistrátu prínosné a som rád, že sme mohli byť bývalým kolegom nápomocní v ich cieli, rozbehnúť infocentrum na rovnakom princípe ako máme my,“ zhodnotil návštevu Peter Ďurica, generálny riaditeľ NASES.   

Pomocná ruka každému občanovi

Odborne vyškolení pracovníci kontaktného centra NASES pomáhajú používateľom elektronických schránok, pričom sú im k dispozícii telefonicky alebo prostredníctvom kontaktného formulára počas pracovných dní od 8:00 do 18:00 h. S cieľom byť k dispozícii aj užívateľom, ktorí majú možnosť poradiť sa až večer po práci, zaviedol NASES  predĺžené úradné hodiny, a to v stredu do 21:00h. 

,,Teší ma, že sme magistrátu mohli odovzdať naše skúsenosti s prácou Ústredného kontaktného centra. Sú to roky trénovania ľudí, zlepšovania komunikácie, vyhodnocovania pozitívnych krokov a naopak zavedenie nápravy, ak sa nám niečo v praxi neosvedčí,“ povedal o marketingovom a komunikačnom modeli zavedenom pre Ústredné kontaktné centrum Peter Ďurica, generálny riaditeľ NASES a zároveň dodal: „Verím, že toto stretnutie prinieslo zástupcom magistrátu veľa informácií, podnetov a nápadov, ako aplikovať model úspešného kontaktného centra práve v Bratislave. Som rád, že sme i takto mohli prispieť k zlepšovaniu služieb pre občanov.“

80 0000 vyriešených požiadaviek v jednom roku

O vysokej profesionalite kontaktného centra NASES svedčí aj skutočnosť, že od 1. júla 2017 jeho pracovníci vybavili celkovo 181 931 požiadaviek od občanov, z toho takmer 80 tisíc bolo vybavených minulý rok. Od januára tohto roka vyriešilo kontaktné centrum v priemere 316 požiadaviek denne, pričom cieľom je čo najvyššia spokojnosť zákazníka.

Telefonická navigácia si zakaždým vyžaduje trpezlivých a kvalitne vyškolených zamestnancov, a to najmä pri starších, technicky menej zdatných používateľoch. Som rád, že sa nám dostáva množstvo pozitívnych reakcií, pretože používatelia touto cestou oceňujú zákaznícku starostlivosť, nie systém samotný. Verím, že keď NASES prejde projektami modernizácie portálu www.slovensko.sk, budeme dostávať rovnako pozitívnu reakciu aj za naše projekty a služby,“ dodal na záver Ďurica. 

Autor: NASES

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Huawei podporuje nadaných študentov prostredníctvom technológií umelej inteligencie

16.01.2020 17:53

Huawei podporuje mladé talenty naprieč celým svetom a neobišiel ani Slovensko. Pre rozvoj nových prelomových technológií ako 5G či umelá inteligencia bude spolupráca s akademickou obcou nevyhnutná aj ...

Tlačové správy

Sound Blaster G3: Konzolové hry dostanú podporu Sound Blaster

16.01.2020 17:45

Spoločnosť Creative Technology dnes oznámila vydanie Sound Blaster G3, prenosného herného USB DAC prevodníka so zosilňovačom, ktorý predstavuje najnovší prírastok revolúcie Sound Blaster, ktorá vznikl ...

Tlačové správy

CZ: NETGEAR predstavil svoje novinky pre rok 2020

16.01.2020 16:13

Společnost NETGEAR, globální dodavatel inovativních síťových produktů pro koncové uživatele, firmy a poskytovatele služeb, představila své novinky pro letošní rok. Učinila tak v rámci 53. ročníku vele ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Najnovšie videá