Image
26.5.2017 0 Comments

Ľudia zjedli cez Zľavomat 55 kamiónov pizze a užili si 330-tisíc dní dovolenky

Vyše 670-tisíc ľudí si na Zľavomat.sk vybralo dovolenku, zážitok alebo darček za šesť rokov jeho existencie. Portál sa však mení na miesto, ktoré prináša ľuďom inšpirácie, ako tráviť čas. Pre zákazníkov Zľavomatu už totiž vysoká zľava nie je prioritnou motiváciou na nákup. Rozhoduje garantovaná kvalitná a pestrá ponuka od dovoleniek cez masáže až po darčeky. Priemerný nákupný košík tak na Zľavomate vlani dosiahol hodnotu 43 eur, čo je dvojnásobok oproti roku 2013. V cestovaní sa priemerná hodnota nákupného košíka vyšplhala až na 163 eur.

„Obrat Zľavomatu vlani prekročil hranicu 20 miliónov eur, čo je najviac v jeho šesťročnej histórii na Slovensku. Dôvodom je aj to, že Zľavomat rýchlo zareagoval na potreby ľudí a mení sa na nové – inšpiračné miesto. Zľavomat už nie je typický zľavový portál, ktorý láka zákazníkov na vysoké percentuálne zľavy. Na tie totiž zákazníci už primárne nereagujú. Skôr ich zaujíma kvalita služieb a, samozrejme, chcú vyskúšať niečo nové alebo si spríjemniť a zjednodušiť každodenný život. Ideálne, ak si to môžu kúpiť pohodlne, jednoducho, na jednom mieste a niekoľkými klikmi. Éra impulzívneho nakupovania len podľa nízkej ceny sa už skončila, rozhoduje inšpiračný motív, smart nákup a spotrebiteľské recenzie,“ uviedol Aleš Mlátilík, šéf Zľavomatu na Slovensku.

Slovenská dcéra v novej transformácii dokonca predbehla materský Slevomat.cz: odišla z agregátorov zliav, ako prvá ponúkla zákazníkom jedinečné ponuky, ktoré inde nenájdu, ako napríklad rodinné domy, 4* hotely s exkluzívnymi balíčkami, netradičné zážitky či laserové a plastické operácie na prestížnych klinikách.

Zákazníci doteraz na Zľavomate uverejnili 700-tisíc recenzií. Aj podľa nich portál rozhoduje, s ktorými partnermi bude pokračovať v spolupráci. „Chceme zákazníkom ponúkať nové a zaujímavé služby, dovolenky aj darčeky. Za šesť rokov sme spustili 291-tisíc ponúk od takmer 11-tisíc partnerov a hľadáme neustále nové inšpirácie,“ dodal Štefan Miho, marketingový manažér Zľavomat.sk.

Pre veľký záujem ľudí portál plánuje posilniť tím obchodníkov nielen v Bratislave, ale aj v krajských mestách. Aktuálne v Zľavomate pracuje približne 80 ľudí. „Cieľom Zľavomatu je okrem rozšírenia tímu na Slovensku posilniť a rozširovať sortiment napríklad o exkluzívne ponuky, ktoré zákazníci nikde inde nenájdu, aj o značkové a prémiové tovary. Čoskoro spúšťame ďalšiu novinku – k pobytom s flexibilnou dobou využitia pridáme aj rezerváciu konkrétnych termínov priamo u nás na stránke,“ prezradil Aleš Mlátilík.

Autor: Agentura LIKE

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

CZ: Potvrdzujeme. Honor 7C, 7A, 7S budú na našom trhu

25.05.2018 22:03

Značka smartphonů Honor potvrdila, že na náš trh brzy uvede nové modely Honor 7C, Honor 7A a Honor 7S. Všechny telefony poběží na Android 8.0. Na trhu se objeví v různých barevných provedení a řadit s ...

Tlačové správy

Lenovo uzatvorilo silný štvrtý kvartál, fiškálny rok 2017/2018 a pokračuje v efektívnom zlepšovaní pre fiškálny rok 2018/2019

25.05.2018 17:13

Spoločnosť Lenovo oznámila finančné výsledky za štvrtý fiškálny štvrťrok a celý fiškálny rok, ktorý skončil k 31. marcu 2018. Za štvrtý kvartál fiškálneho roka 2017/18 Lenovo zaznamenalo zisk 10,6 mil ...

Tlačové správy

CZ: ASUS ProArt PA27AC - HDR monitor s podporou technológie Thunderbolt 3 pre profesionálne využitie

25.05.2018 12:03

ASUS představil monitor ProArt PA27AC určený pro grafiky, fotografy, designéry a další profesionály, který je vůbec prvním 27“ monitorem s funkcí HDR400 a rozhraním Thunderbolt 3. Novinka je vybavena ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

AKY OTEC

Najnovšie videá

ATOS_05_262


PC forum button