Image
26.5.2017 0 Comments

Ľudia zjedli cez Zľavomat 55 kamiónov pizze a užili si 330-tisíc dní dovolenky

Vyše 670-tisíc ľudí si na Zľavomat.sk vybralo dovolenku, zážitok alebo darček za šesť rokov jeho existencie. Portál sa však mení na miesto, ktoré prináša ľuďom inšpirácie, ako tráviť čas. Pre zákazníkov Zľavomatu už totiž vysoká zľava nie je prioritnou motiváciou na nákup. Rozhoduje garantovaná kvalitná a pestrá ponuka od dovoleniek cez masáže až po darčeky. Priemerný nákupný košík tak na Zľavomate vlani dosiahol hodnotu 43 eur, čo je dvojnásobok oproti roku 2013. V cestovaní sa priemerná hodnota nákupného košíka vyšplhala až na 163 eur.

„Obrat Zľavomatu vlani prekročil hranicu 20 miliónov eur, čo je najviac v jeho šesťročnej histórii na Slovensku. Dôvodom je aj to, že Zľavomat rýchlo zareagoval na potreby ľudí a mení sa na nové – inšpiračné miesto. Zľavomat už nie je typický zľavový portál, ktorý láka zákazníkov na vysoké percentuálne zľavy. Na tie totiž zákazníci už primárne nereagujú. Skôr ich zaujíma kvalita služieb a, samozrejme, chcú vyskúšať niečo nové alebo si spríjemniť a zjednodušiť každodenný život. Ideálne, ak si to môžu kúpiť pohodlne, jednoducho, na jednom mieste a niekoľkými klikmi. Éra impulzívneho nakupovania len podľa nízkej ceny sa už skončila, rozhoduje inšpiračný motív, smart nákup a spotrebiteľské recenzie,“ uviedol Aleš Mlátilík, šéf Zľavomatu na Slovensku.

Slovenská dcéra v novej transformácii dokonca predbehla materský Slevomat.cz: odišla z agregátorov zliav, ako prvá ponúkla zákazníkom jedinečné ponuky, ktoré inde nenájdu, ako napríklad rodinné domy, 4* hotely s exkluzívnymi balíčkami, netradičné zážitky či laserové a plastické operácie na prestížnych klinikách.

Zákazníci doteraz na Zľavomate uverejnili 700-tisíc recenzií. Aj podľa nich portál rozhoduje, s ktorými partnermi bude pokračovať v spolupráci. „Chceme zákazníkom ponúkať nové a zaujímavé služby, dovolenky aj darčeky. Za šesť rokov sme spustili 291-tisíc ponúk od takmer 11-tisíc partnerov a hľadáme neustále nové inšpirácie,“ dodal Štefan Miho, marketingový manažér Zľavomat.sk.

Pre veľký záujem ľudí portál plánuje posilniť tím obchodníkov nielen v Bratislave, ale aj v krajských mestách. Aktuálne v Zľavomate pracuje približne 80 ľudí. „Cieľom Zľavomatu je okrem rozšírenia tímu na Slovensku posilniť a rozširovať sortiment napríklad o exkluzívne ponuky, ktoré zákazníci nikde inde nenájdu, aj o značkové a prémiové tovary. Čoskoro spúšťame ďalšiu novinku – k pobytom s flexibilnou dobou využitia pridáme aj rezerváciu konkrétnych termínov priamo u nás na stránke,“ prezradil Aleš Mlátilík.

Autor: Agentura LIKE

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Kvalitné osvetlenie predstavuje podobný stimul ako šálka dobrej kávy

21.02.2018 15:10

V Prahe vznikli inovatívne a výnimočné kancelárie,  pozoruhodné v celej Európe. Prostredie transformoval Philips Lighting. Philips Lighting (Euronext: LIGHT), svetový líder v osvetlení, pomohol s tra ...

Tlačové správy

Ženevské novinky: Mercedes-Maybach Triedy S

20.02.2018 15:55

Trieda S značky Mercedes-Maybach (dĺžka/rázvor kolies: 5 462/3 365 milimetrov) s novým vzhľadom sa v svetovej premiére predstaví na ženevskom autosalóne (6. až 18. marca). Predaj novinky, ktorá o 200 ...

Tlačové správy

CZ: Sygic Travel spustil White Label, cestovateľský plánovač pre B2B zákazníkov

20.02.2018 15:48

Sygic Travel spustil White Label, B2B řešení pro společnosti v cestovním ruchu. Je dostupný ve 14 jazycích, obsahuje informace o 20 milionech turistických míst a lidé si v něm jednoduše naplánují ces ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

PC forum button

Najnovšie videá