PC REVUE
Image
29.10.2018 0 Comments

Hackathon na Fin.Techsummite: Kto pomôže chatbotovi od Tatra banky rozprávať?

Áno, práve taká úloha čaká v tomto ročníku na záujemcov o účasť v tradičnom hackathone. Slovenskí IT developeri majú šancu už 14. novembra na konferencii Fin.Techsummit v Bratislave vytvoriť návrh užívateľsky prívetivého rozhrania web-based aplikácie, ktorá bude slúžiť zamestnancom banky na učenie a zdokonaľovanie chatbota. Odmenou pre víťaza bude finančný príspevok 5 000 eur a možnosť pokračovať v spolupráci s Tatra bankou na ďalšom rozvoji svojho projektu.

Technologické inovácie vo finančnom a bankovom sektore – a osobitne vo sfére klientskej komunikácie – rýchlo napredujú. Chatbot je moderný a čoraz viac používaný nástroj v komunikácii B2C, teda firmy a zákazníka. Organizátori Fin.Techsummitu, konferencie prepájajúcej svety IT, finančného sektora aj marketingu, dokázali vďaka Tatra banke túto tému spropagovať aj prostredníctvom hackathonu. Cieľom je motivovať vývojárov, aby venovali väčšiu pozornosť tejto perspektívnej oblasti. Skúsenosti ukazujú, že mnohé zaujímavé inovácie vznikajú práve v prostredí technologických startupov.

„Myslíme si, že banky a iné podobné korporácie budú čoraz viac outsourcovať mnohé služby práve od nových dynamických spoločností a preto je potrebné ich čo najskôr prepojiť,“ uviedol k tomu Davy Čajko, generálny riaditeľ spoločnosti Future Proof, ktorá Fin.Techsummit organizuje.

„Tatra banka ako inovačný líder sleduje aktuálne trendy. Za najprogresívnejšie, o ktorých sme presvedčení, že budú formovať bankovníctvo budúcnosti, považujeme umelú inteligenciu a chatbotov. Práve preto sme sa rozhodli tejto téme venovať aj samostatný hackathon, v ktorom vyzývame na spoluprácu technologických nadšencov s inovatívnym myslením,“ vysvetľuje Natália Major, členka predstavenstva Tatra banky.

Súčasťou návrhu má byť prepracovaná biznis logika a dostatočne kvalitná grafika s prvkami gamification. Naštylizovaný grafický template z víťazného návrhu sa potom s veľkou pravdepodobnosťou využije aj pri implementácii reálneho riešenia. Hodnotiteľov teda budú na predložených projektoch zaujímať front-end riešenia, ktoré majú byť prispôsobené užívateľským potrebám a preferenciám pracovníkov banky. „Priateľské“ rozhranie má zamestnancov Tatra banky motivovať, aby ho radi používali a zároveň sami pomáhali chatbota zdokonaľovať.

Tatra banka a organizačný tím Fin.Techsummitu sa už teraz tešia na skvelé návrhy od talentovaných slovenských IT vývojárov!

Autor: Techsummit

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

World Usability Day 2018: Ako zlepšiť používateľský zážitok v dopravných službách

16.11.2018 14:38

Slovenská User Experience Asociácia (SUXA) v druhý novembrový štvrtok pripravila už ôsmu konferenciu pod hlavičkou celosvetovej iniciatívy World Usability Day (WUD). Chce tak pri príležitosti Svetovéh ...

Tlačové správy

Balíky internetovej televízie Kuki prechádzajú do populárnej „trial“ verzie

16.11.2018 13:51

Používatelia internetovej televízie Kuki si oddnes môžu vyskúšať plnohodnotné balíky služieb počas 14 dní úplne zadarmo. Balíky Kuki malá a Kuki veľká prechádzajú do populárnej formy skúšobnej verzie. ...

Tlačové správy

ITAPA 2018: Prichádza rok zúčtovania

16.11.2018 10:56

Slovensko na informatizáciu verejnej správy vynaložilo nemalé prostriedky, čas zúčtovania sa blíži. A to ako na strane štátu, tak aj verejnosti. Ľudia by tiež po novom mali vždy vedieť, aké dáta o nic ...

q

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Daily Web 2018

Najnovšie videá



PC forum button