Google testuje nákupné reklamy už aj vo vyhľadávaní obrázkov

0

Google sa nechal inšpirovať od Instagramu a Pinterestu, aby vás vo svojich výsledkoch vyhľadávania podnietil na nákup. Nový reklamný formát sa volá shoppable ads on Google Images, internetový gigant teda testuje nákupné reklamy v rámci vyhľadávania obrázkov.

Ak napríklad nájdete obrázok stola, ktorý sa vám zdá ideálny, môžete klepnúť na tlačidlo nákupného štítka a pozrieť si základné informácie o ňom, pričom uvidíte aj odkaz na jeho zakúpenie. Ak vyhľadávate nejaké produkty, je pravdepodobnejšie, že klepnete na reklamu a uskutočníte nákup. Bude sa to však aplikovať len na sponzorované reklamy, takže sa nemusíte obávať, že nákupné informácie zaplavia všetky obrázky, ktoré chcete vidieť.

Google o tom informoval vo svojom blogu, kde sa uvádza, že test sa realizuje s „malým percentom“ používateľov, ktorí vyhľadávajú určité širšie témy, napr. domáce kancelárie či abstraktné umenie. Od výsledkov testu bude závisieť, či sa táto funkcia rozšíri ku všetkým používateľom.

Zdroj: engadget.com.

Zobrazit Galériu

Redakcia

Všetky autorove články
Google internet web online Digital dáta reklama biznis

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať