Image
12.4.2019 2 Comments

Fotoreportáž: Pozrite si „Mekáč“, ako ste ho ešte nevideli. Čo za veľkú novinku chystá?

McDonald´s na Slovensku oficiálne predstavil koncept reštaurácií novej generácie. Prvé tri reštaurácie, ktoré spustili inovovanú prevádzku, sú v Bratislave. Do konca tohto roka by mal byť tento koncept postupne zavedený do polovice reštaurácií na Slovensku. Nový koncept zahŕňa hneď niekoľko inovácií. Novinkou sú samoobslužné obojstranné digitálne kiosky.

Objednávanie prostredníctvom nich je veľmi jednoduché a intuitívne a zvládne ich naozaj každý. Jedlo si však zákazníci môžu naďalej objednať aj pri pulte, avšak počet štandardných pokladní sa znížil v prospech uvoľnenia priestoru na výdaj jedál. Digitálne menu boardy pribudnú aj v časti McCafé (v reštauráciách, ktoré tento koncept majú).

Novinkou je aj možnosť upraviť si zloženie prémiových burgrov podľa vlastnej chuti či donáška k stolu. Zákazník po objednávke jedla nemusí stáť a čakať na výdaj jedla. Stačí /, keď si zoberie „majáčik“ so zabudovaným Bluetooth vysielačom. Zamestnanec reštaurácie si pozrie na mapke kde sa majáčik nachádza a jedlo donesie priamo na stôl.

Veľkou prestavbou a vylepšením systému práce prešla v rámci nového konceptu aj kuchyňa. Príprava v kuchyni funguje na báze niekoľkých zrkadlových línií. Každý pracovník má svoju špecifickú úlohu a burger sa tak postupne posúva po produkčnom stole a cez pracovníkov podľa toho, v akej fáze rozpracovanosti je. Tak, aby bol na konci priamo vydaný zákazníkovi vo výdajnej zóne.

Využili sme možnosť a s fotoaparátom sme sa pozreli priamo do bežne neprístupných priestorov:

Zobrazit Galériu
Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Inovácie

Matador investuje do vývoja a výroby autobatérií na Slovensku 100 miliónov eur

16.09.2019 10:00

Spoločnosť Matador dnes ohlásila investíciu do projektu InoBat zaoberajúceho sa výskumom, vývojom a výrobou batérií. Tento krok pomôže revolučným spôsobom posunúť vpred celý európsky sektor elektromob ...

Inovácie

S Ferrari či Harley Davidson už len potichu. Radar má zakročiť proti príliš hlučným motorkám a autám

12.09.2019 00:10

Motorkári sa často zvyšovaním otáčok motora snažia pritiahnuť pozornosť okolia. Proti tejto nepríjemnej praktike chcú zakročiť obyvatelia parížskeho predmestia Villeneuve-le-Roi. Plánujú nasadiť vybav ...

Inovácie 3

Windows 10 asi čoskoro umožní telefonovať z počítača prostredníctvom smartfónu

11.09.2019 00:20

Aplikácia Váš telefón pre Windows 10 poskytovala možnosť ukladať obrázky z telefónu priamo do počítača, synchronizovať upozornenia, prezerať a odosielať správy MMS a ďalšie. Teraz ponúkne aj ďalšie zl ...

q

2 Comments

  1. moja skúsenosť reakcia na: Fotoreportáž: Pozrite sa ako to vyzerá v „mekáči“ priamo v kuchyni
    12.4.2019 09:04
    Dám moju skúsenosť v poslednej dobe z McDonalds.
    Vek: 35
    Do McDonaldu som chodil veľmi sporadicky, možno 4 krát do roka a menej.
    Naposledy to bolo zhruba pred tromi rokmi, som mal chuť, vo Viedni som teda vbehol do podniku, kde bolo neskutočne veľa mladých ľudí (vek 10-14) a už nebolo možné si objednať u obsluhy, ale musel som použiť jeden z tých dotykových panelov na objednanie, ktoré boli akoby po celom McDonalde.
    Všimol som si, že nie jediný som chaosil (nie každý vie po nemecky/anglicky + boli tam turisti, ktorí eng/de nevedia anilen vysloviť, mali sme proste smolu + ak ešte nemáš dobrý zrak, proste si neobjednáš).
    Ako som si všímal, ľudia čakali proste všade. Všade každý každému zavadzal. Každý čakal na jedlo, po stojačky, všade. Nikto sa nechcel pohnúť zo svojho miesta, každý musel všade pozerať, počúvať, či už je jeho jedlo hotové.
    Je možné, že zamestnanci to majú o niečo jednoduchšie vďaka tomuto systému, no zákazníci to majú komplikovanejšie. Ja som sa otočil a odišiel. Nespravil som to jediný.

    Dnes už len nostalgicky spomínam na staré časy, kedy som prišiel k pultu, povedal názov burgru a jedol........
    Som pragmatický a moderný človek. Toto mi ako celkové riešenie pragmatické neprišlo...

    Neskôr som počul iných známych presne rovnaké skúsenosti.
    Odvtedy som v McDonalde nebol a ani ísť nechcem. Resp. keď som aj šiel okolo a začínal dostávať chuť, zbadal som tieto ich objednávkové dotykové tabule, radšej som šiel inde...
    Možno som už starý, neviem. Ale myslím, že McDonald sa rozhodol úplne vykašlať na ľudí nad 30 rokov (ktorých si podľa mňa mal ešte ponechať) a sústredí sa len na mladšiu generáciu, ktorá možno skôr časom prejde na vegánsku stravu a dá nezdravému stravovaniu zbohom.
    Je možné, že toto bude trošku krok vedľa. Správnym smerom, len vedľa.

    Nehovorím, že McDonald nemá ísť dopredu.
    Len hovorím moju skúsenosť. A skúsenosť, ktorá sa osvedčila pri viacerých ľuďoch.
    Žiaľ, nemal som zatiaľ možnosť sa opýtať mladšej generácie na ich názor.
    Reagovať
    • RE: moja skúsenosť reakcia na: moja skúsenosť
      16.4.2019 09:04
      Ale prosím ťa. Vždy je tam pult kde si môžeš normálne objednať. A či je jedlo hotové informuje obrazovka kde ukazuje poradové číslo.
      Reagovať

Vyhľadávanie

ACER_092019

Najnovšie videá

elearn