Image
12.2.2016 0 Comments

Flashovým reklamám zvoní umieračik. Google ich nahradí formátom HTML5

Už pri predstavovaní prvého iPadu predpovedal Steve Jobs blížiaci sa koniec technológie Flash. A nemýlil sa. Google nedávno oznámil, že na svojej platforme Display Network a Doubleclick Digital Marketing od 30. júna 2016 prestane nahrávať flashové reklamy do AdWords a Doubleclicku. Od 2. januára nasledujúceho roka ukončí zobrazovanie tohto formátu úplne. Oficiálne možno považovať túto skutočnosť za zánik technológie Flash na webe. Istý čas sa však udrží v oblasti videoreklám.

Flash nahradí oveľa efektívnejší a bezpečnejší formát HTML5. Google už stihol pripraviť návod, ako jeho používatelia môžu pretvoriť reklamy vo formáte Flash na HTML5.

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Internet

Ako používať Microsoft Office zadarmo

24.03.2020 00:10

Ak v období pandémie pracujete z domu, možno budete potrebovať niektoré základné nástroje na svojom osobnom alebo pracovnom počítači, ako je napríklad Microsoft Office 365. Existuje niekoľko spôsobov, ...

Internet

Pracujete z domu? Zoom upozorní vášho šéfa, ak mu nevenujete pozornosť

19.03.2020 00:03

Počas pandémie koronavírusu je veľa ľudí na celom svete nútených pracovať z domu. Pri takejto práci sa stanú často používanými programy na videokonferencie. Patrí medzi ne aj Zoom, ktorý zaznamenal zá ...

Internet

Coursera bezplatne poskytne špičkové online kurzy počas pandémie koronavírusu

17.03.2020 00:05

Startup Coursera, ktorý ponúka širokú škálu online kurzov, uvoľní svoj obsah univerzitám v reakcii na pandémiu koronavírusu. CEO Coursery Leah Belsky hovorí, že oprávnená na ich použitie je ktorákoľve ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ACER_032020

Najnovšie videá