Image
25.10.2012 0 Comments

Facebook oznámil nárast príjmov z reklamy

facebook-money.jpg Príjmy Facebooku z reklamy rástli v treťom štvrťroku rýchlejšie, ako sa očakávalo. Podiel mobilnej reklamy na celkových príjmoch z reklamy tvoril 14 %. To sa premietlo aj do zvýšenia ceny akcií najväčšej sociálnej siete o 13 %. Výnosy z mobilnej reklamy predstavovali 150 miliónov dolárov, zatiaľ čo v druhom štvrťroku sa pohybovali medzi 40 až 50 miliónmi. Celkové príjmy z reklamy činili 1,09 miliardy dolárov, čo je nárast o 36 %. Po šiestich mesiacoch teda kroky, ktoré Facebook urobil na lepšie využitie možností mobilnej reklamy, priniesli ovocie.

Starosti však robí Facebooku Zynga, príjmy z nej klesli medziročne o 20 %. No keďže príjmy zo Zyngy majú na príjmoch spoločnosti podiel len 7 %, nie je to rozhodujúce. Zaujímavé však je, že zvyšok herného ekosystému vykázal rast, príjmy z neho sa za posledný rok zvýšili o 40 % .

Na druhej strane počet používateľov aplikácie Instagram sa prudko zvýšil na 100 miliónov z 27 miliónov v čase, keď Facebook spoločnosť kúpil.

Jordan Rohan, analytik spoločnosti Stifel Nicolaus, sa vyjadril, že príjem Facebooku z mobilnej reklamy je impozantný, ale spoločnosť by si mala dať pozor, aby nepreťažila svojich používateľov reklamami, čo by mohlo negatívne ovplyvniť kvalitu používateľského zážitku.

Celkové príjmy Facebooku v treťom štvrťroku dosiahli výšku 1,26 mld. dolárov, a tak o kúsok prekonali očakávania analytikov na úrovni 1,23 mld. dolárov.

Zdroj: news.yahoo.com


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Prieskumy trhu 2

Nie každý absolvent je na trhu práce žiadaný. Toto je rebríček vysokých škôl podľa záujmu zamestnávateľov

14.06.2019 13:51

Zamestnávatelia potrebujú nových ľudí. Informácia, ktorú počuť z každého jedného rohu, však nemusí znamenať, že firmy sa pobijú o všetkých absolventov vysokých škôl. Analýza Profesie ukazuje, že nie o ...

q

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Najnovšie videá