Image
27.6.2016 1 Comments

Facebook bude cez GPS sledovať vašu polohu, či jeho reklamy vedú k skutočnej návšteve kamenných obchodov

Facebook ponúka nový spôsob, ako merať efektívnosť on-line reklám. Sociálna sieť pridala niekoľko nových metrík umožňujúcich obchodníkom zistiť, koľko ľudí navštívi ich predajňu po tom, ako videli reklamu na Facebooku. Funkcia umožní optimalizovať reklamné kampane na základe návštev predajní.

Metrika je založená na informáciách získaných od ľudí, ktorí majú na svojich smartfónoch zapnutú funkciu lokalizácie. Funkcia bude spustená v najbližších mesiacoch, no testeri už hlásia impozantné výsledky. Napríklad francúzsky maloobchodník E. Leclerc zistil, že má dosah na 1,5 milióna ľudí v okruhu do 10 km od svojich obchodov, pričom asi 12 % kliknutí počas jedného týždňa vedie k návšteve obchodu.

Facebook nie je prvý technologický gigant, ktorý ponúka tento typ funkcií. Google už v roku 2014 predstavil vlastný tracker na sledovanie návštev obchodov, ktorý mal ukázať, aké reklamy najčastejšie privedú ľudí k tomu, aby navštívili predajňu.

Facebook však pridáva aj spôsob, ako zistiť, či ste v navštívenej predajni aj nakúpili. Jeho Offline Conversions API môže prepojiť vašu platbu s reklamou, ktorú ste videli na tejto sociálnej sieti. API pracuje s predajnými systémami spoločností IBM, Index, Invoca, Lightspeed, LiveRamp, Marketo a Square. Nástroj takisto umožní obchodníkom zbierať poznatky o demografických údajoch ľudí, ktorí u nich nakupujú.

Zdroj: adweek.com

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Internet 2

Deklarácie digitálnej nezávislosti: Pripravuje sa štrajk proti Facebooku, Instagramu a spol.

03.07.2019 00:15

Ľudia by mali tento týždeň, konkrétne 4. a 5. júla, na 48 hodín prestať používať sociálne siete. Vyzýva ich na to Dr. Larry Sanger, spoluzakladateľ online encyklopédie Wikipedia. Dôvody vysvetľuje na ...

Internet

Affinity Publisher: Podstatne lacnejšia konkurencia pre Adobe InDesign

25.06.2019 00:15

Britská firma Serif uvoľnila finálnu verziu publikačného nástroja Affinity Publisher pre Windows a Mac, ktorý konkuruje programom ako Adobe InDesign.  Ide o softvér na tvorbu digitálnych aj tlačených ...

Internet 10

Tri dôvody, prečo nová kryptomena Facebooku zrejme neuspeje

21.06.2019 00:15

Facebook urobil nedávno veľké ohlásenie – oznámil dlho očakávanú kryptomenu libru a súbor technológií na vytvorenie trhu pre ňu. Hoci ide o ambiciózny projekt, ktorý má niekoľko jedinečných aspektov, ...

q

1 Comments

  1. Pekné reakcia na: Facebook bude cez GPS sledovať vašu polohu, či jeho reklamy vedú k skutočnej návšteve kamenných obchodov
    27.6.2016 11:06
    K dokonalosti tomu chýba už len povinnosť prihlasovať sa do FB pomocou elektronického občianskeho preukazu.
    Reagovať

Vyhľadávanie

Najnovšie videá