Image
27.6.2016 1 Comments

Facebook bude cez GPS sledovať vašu polohu, či jeho reklamy vedú k skutočnej návšteve kamenných obchodov

Facebook ponúka nový spôsob, ako merať efektívnosť on-line reklám. Sociálna sieť pridala niekoľko nových metrík umožňujúcich obchodníkom zistiť, koľko ľudí navštívi ich predajňu po tom, ako videli reklamu na Facebooku. Funkcia umožní optimalizovať reklamné kampane na základe návštev predajní.

Metrika je založená na informáciách získaných od ľudí, ktorí majú na svojich smartfónoch zapnutú funkciu lokalizácie. Funkcia bude spustená v najbližších mesiacoch, no testeri už hlásia impozantné výsledky. Napríklad francúzsky maloobchodník E. Leclerc zistil, že má dosah na 1,5 milióna ľudí v okruhu do 10 km od svojich obchodov, pričom asi 12 % kliknutí počas jedného týždňa vedie k návšteve obchodu.

Facebook nie je prvý technologický gigant, ktorý ponúka tento typ funkcií. Google už v roku 2014 predstavil vlastný tracker na sledovanie návštev obchodov, ktorý mal ukázať, aké reklamy najčastejšie privedú ľudí k tomu, aby navštívili predajňu.

Facebook však pridáva aj spôsob, ako zistiť, či ste v navštívenej predajni aj nakúpili. Jeho Offline Conversions API môže prepojiť vašu platbu s reklamou, ktorú ste videli na tejto sociálnej sieti. API pracuje s predajnými systémami spoločností IBM, Index, Invoca, Lightspeed, LiveRamp, Marketo a Square. Nástroj takisto umožní obchodníkom zbierať poznatky o demografických údajoch ľudí, ktorí u nich nakupujú.

Zdroj: adweek.com

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Internet

Šikovný doplnok pomôže s učením cudzích jazykov cez Netflix

16.10.2019 00:05

Google chce pomôcť všetkým, ktorí sa učia cudzí jazyk. Ponúka im možnosť zlepšiť si zručnosti efektívne a príjemne sledovaním filmov a seriálov v jazyku, ktorý študujú. Dopomôže k tomu doplnok pre pr ...

Internet

Falošné videá sa zameriavajú na pornografické úpravy ženských celebrít

14.10.2019 00:15

Nedávna správa spoločnosti Deeptrace Labs odhalila, že až 96 percent videí vytvorených umelou inteligenciou obsahuje pornografické úpravy ženských celebrít. Hoci technológia deepfake predstavuje hrozb ...

Internet 1

Slovensko je v rebríčku digitálnej konkurencieschopnosti až na 47. priečke

07.10.2019 00:20

Švajčiarsky inštitút IMD vydal už tretí rebríček digitálnej konkurencieschopnosti World Digital Competitiveness Ranking. Index meria kapacitu a pripravenosť 63 ekonomík prijímať a využívať digitálne t ...

1 Comments

  1. Pekné reakcia na: Facebook bude cez GPS sledovať vašu polohu, či jeho reklamy vedú k skutočnej návšteve kamenných obchodov
    27.6.2016 11:06
    K dokonalosti tomu chýba už len povinnosť prihlasovať sa do FB pomocou elektronického občianskeho preukazu.
    Reagovať

Vyhľadávanie

MANDAYIT 2019

Najnovšie videá

SlovakiaTech 2019