Facebook Messenger umožňuje posielať a prijímať peniaze. Ako to vidia slovenské banky?

0

Ako sme už včera informovali, Facebook spustil možnosť posielať a prijímať peniaze cez Messenger. Spýtali sme sa slovenských bánk, ako vnímajú túto novú službu.

Zuno banka:

„Vzhľadom na to, že nepoznáme detaily týkajúce sa bezpečnosti služby, zatiaľ ZUNO banka v tomto momente nezvažuje zapojenie sa do systému platieb cez Facebook Messenger. Bankové domy musia spĺňať prísne kritériá na overovania identity prijímateľa prostriedkov, čo pri tejto službe nevieme garantovať tak ako napríklad pri službe Viamo. Jednoduchosť mobilných aplikácií je už taká rozvinutá, že platby cez Facebook Messenger budú podľa nášho predpokladu skôr doplnková záležitosť.“

Lukáš Kiac, produktový manažér, mBank

„Alternatívnych platobných brán a digitálnych peňaženiek, v rámci ktorých si klient môže pridať svoju kartu, existuje viacero a budú ďalej pribúdať. Z hľadiska dôveryhodnosti sa dá očakávať, že riešenie cez Messenger bude na úrovni konkurenčných služieb. Aj tu je však na mieste opatrnosť, klientom odporúčame nastaviť si limity pre internetové transakcie na rozumnú výšku a vďaka tomu predísť prípadnému zneužitiu karty.

mBank už niekoľko rokov umožňuje svojim klientom realizovať mobilné platby do výšky 50 eur na telefónne číslo, pričom nezáleží na tom, v ktorej slovenskej banke má prijímateľ účet. Tieto platby sú u nás zadarmo.“

Juraj Štefanovič, PR špecialista ČSOB

ČSOB sleduje trendy a vývoj v tejto oblasti. Naším záujmom je podporovať transakcie držiteľov všetkých našich platobných kariet existujúcimi i novými, modernejšími spôsobmi, ako sú napr. aj možnosti cez rôzne mobilné aplikácie/digitálne peňaženky a pod. Samozrejme, vždy za predpokladu zachovania maximálne možnej bezpečnosti pri používaní platobných kariet.“

Redakcia

Všetky autorove články
Facebook Messenger mBank ČSOB Zuno

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať