Image
7.2.2018 0 Comments

Denne sa vo svete odošle 205 miliónov mailov, väčšina ostane neotvorená

Globálne sú momentálne aktívne viac ako 2 miliardy mobilných zariadení. Takmer každý tretí zástupca miléniovej generácie kontroluje obrazovku svojho mobilu aspoň raz za päť minút, a to bez toho, aby dostal akúkoľvek notifikáciu. Ľudia sa však cítia stále viac zahltení informáciami a začínajú sa im vyhýbať. Z 205 miliónov emailov, ktoré sa každý deň odošlú po celom svete, sa otvorí iba 30,6 %. Tieto zistenia vyplynuli zo štúdie KPMG v ktorej autori viac ako 10 tisíc respondentom v 4 krajinách položili jednoduchú, a pritom zradnú otázku: „Čo by ste stratili radšej: peňaženku alebo mobilný telefón?“ Väčšina respondentov v USA, Veľkej Británii aj Indii sa zhodla, že radšej by oželeli mobilný telefón. V USA takéto stanovisko zaujali takmer tri štvrtiny opýtaných. Naopak v Číne sa účastníci prieskumu vyjadrili, že radšej sa vzdajú dokladov, kreditných kariet aj peňazí, len aby mali k dispozícii svoj kontakt s online svetom. Peňaženky by sa v prospech mobilného telefónu vzdalo až 71 % Číňanov.

Z výsledkov prieskumu KPMG ďalej vyplynulo, že až 42 % indických spotrebiteľov pociťuje silnú úzkosť, keď si spomínaný mobilný telefón zabudne doma. V Číne sa rovnako vyjadrilo 36 % opýtaných, v USA    35 % a vo Veľkej Británii 21 % respondentov. Až 83 % príslušníkov miléniovej generácie v Číne pritom otvára svoj mobilný telefón preto, aby zahnali nudu.

Podľa zistení Innovation Lab spoločnosti KPMG v USA, 87 % užívateľov smartfónov nikdy nenecháva svoje zariadenie bokom a majú ho vždy po ruke. Viac ako polovica príslušníkov miléniovej generácie kontroluje mobilný telefón aspoň raz za 10 minút bez toho, aby boli upozornení notifikáciou.

Viac ako dve pätiny ľudí sa pritom cítia totálne zahltené informáciami a pokiaľ sa dá, tak sa im vyhýbajú. Na svete sa však za 60 sekúnd vytvorí toľko rôznych druhov médií, že by si ich jedna osoba nezvládla pozrieť ani za celý život.

Z 205 miliónov emailov, ktoré sa za deň odošlú na celom svete, sa otvorí iba 30,6 %. Odborníci však predpokladajú, že objem dát bude narastať a do konca roku 2020 sa vytvorí každú hodinu denne 6 GB nových informácií na človeka. 

Zobrazit Galériu

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Internet

Elon Musk chce spustiť web hodnotiaci dôveryhodnosť médií. Bude sa volať „Pravda“...

28.05.2018 00:00

Elon Musk informoval na Twitteri o svojom ďalšom projekte – webe s názvom Pravda, ktorý by hodnotil dôveryhodnosť novinárov a bojoval proti falošným správam (fake news). „Chystáme sa vytvoriť web, kd ...

Internet

Facebook zvažuje možnosť verzie založenej na predplatnom

11.05.2018 00:10

Facebook po škandále s únikom osobných údajov nedávno uskutočnil prieskum, ktorého cieľom bolo zistiť, či by uvedenie spoplatnenej verzie bez reklám podnietilo viac používateľov pripojiť sa na túto so ...

Internet

Vyhovieť podmienkam GDPR pomôže pri obchodných oznámeniach double opt-in. Dvojitý súhlas navyše zlepšuje efektivitu kampaní

03.05.2018 00:10

Blížiaci sa začiatok platnosti GDPR, teda nového nariadenia pre nakladanie s osobnými údajmi, robí vrásky na čele nejednej firme. Pre e-shopy a ďalších obchodníkov znamená komplikáciu aj v zasielaní r ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

AKY OTEC

Najnovšie videá

ATOS_05_262


PC forum button