PR: BridgeWaterBlu vstupuje na slovenský trh

0

Česká spoločnosť BridgeWaterBlu, ktorá je súčasťou najväčšej súkromnej vzdelávacej skupiny EDUA Group, vstupuje na slovenský trh. BridgeWaterBlu pôsobí v oblasti IT personalistiky a stavia svoj brand na prepojení IT sveta so svetom vzdelávania, rozvoja, štúdia cudzích jazykov a nevšedným prístupom tak k „itečkárom“, ako aj ku klientom.

"Za necelý rok fungování na českém trhu se nám podařilo vnést do oblasti IT personalistiky svěží vítr a vstup na nám blízké Slovensko je momentálně dalším logickým krokem", hovorí CEO spoločnosti a jeden zo spolumajiteľov Jakub Konečný.

Jan Kulig Managing Partner BridgeWaterBlu SK a Jakub Konečný CEO BridgeWaterBlu

"Expanze na další trhy byla od začátku jen otázka času a jsem rád, že v Bratislavě povede naší společnost zkušený člověk z oboru, který má velké zkušenosti s IT personalistikou, bodyshoppingem a v neposlední řadě se slovenským trhem jako takovým", dodáva Konečný. Pobočku povedie Jan Kulig, ktorý sa na Slovensko vracia po dvoch rokoch.

Jan Kulig Managing Partner BridgeWaterBlu SK

„Viesť a rozvíjať BridgeWaterBlu, na Slovensku, ktoré je pre mňa dobre známe, je obrovská profesijná výzva a teším sa na veľa príležitostí, ktoré nám trh prinesie. Posledných pár týždňov som strávil s Jakubom a jeho tímom v Prahe, ale už po pár dňoch som si bol istý, že myšlienka robiť tento „biznis“ naozaj inak a zároveň s veľkou pridanou hodnotou tak vo vzdelávaní, ako aj v neopozeranom prístupe ku všetkým nie je len marketingový slogan, ale realita každodenného fungovania. Aktuálne budujem tím profesionálov, ktorí už od októbra budú aktívne pôsobiť v priestoroch bratislavského HubHubu v budove Twin City, aby sme mohli kandidátom a, samozrejme, aj klientom zaistiť tie najlepšie služby na trhu,“ hovorí Kulig.

Zobrazit Galériu

BridgeWaterBlu SK s.r.o.

Všetky autorove články
vzdelavanie IT technológie biznis

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať