Image
14.6.2019 0 Comments

Asseco ukázalo, ako budeme v blízkej budúcnosti s bankami komunikovať hlasom

Popularita hlasových služieb bude aj naďalej rásť predovšetkým u mladších ľudí, ktorí sa práve dostávajú, alebo onedlho dostanú do ekonomicky aktívneho veku. Podľa výsledkov prieskumov v súčasnosti sa v Google 20% informácií vyhľadáva hlasom prostredníctvom mobilných zariadení a inteligentných reproduktorov. Do roku 2020 sa tento podiel môže zvýšiť až na 50%. Na tieto zmeny sa pripravuje aj finančný sektor. Asseco Voice Banking vyvíjaný tímom VivicLabs v rámci inkubátora Asseco Innovation Hub umožňuje hlasovú podporu pre online bankovníctvo pri zachovaní požadovanej miery zabezpečenia. 

Asseco Voice Banking sa používa na iniciovanie základných operácií v oblasti elektronického bankovníctva prostredníctvom hlasu, ako je kontrola zostatku na účte, história transakcií, informácie o najbližšom bankomate, ako aj na zadávanie prevodov. Produkt je založený na technológii Google Assistant. Čo je však veľmi dôležité, využíva mechanizmy strojového učenia, ktoré umožňujú lepšie pochopenie zámerov používateľa. Namiesto použitia rozšírených vyhľadávacích filtrov sa používateľ môže opýtať nejakú komplexnú otázku, napríklad koľko bude stáť údržba domu a umelá inteligencia bude analyzovať relevantné údaje a prezentovať zrozumiteľné informácie. Zaujímavosťou je schopnosť komunikovať v troch rôznych štýloch: štandardná, formálna a hovorová. To všetko sa robí, aby sa čo najviac prispôsobili preferenciám klienta. Asseco Voice Banking zatiaľ funguje v poľštine a angličtine, ale vďaka službe Google Assistant môže fungovať aj vo viac ako 25 ďalších jazykoch podporovaných asistentom.

Hlasovým službám patrí budúcnosť, pretože neexistuje prirodzenejšia forma komunikácie ako hlas. Požiadavka sa dá oveľa rýchlejšie povedať, ako napísať, či sformulovať pomocou používateľského rozhrania. Hlasová služba, ktorú ponúka Asseco, je bezpečná, pretože vykonávanie transakcií vyžaduje potvrdenie tejto formy komunikácie s bankou špeciálnym PIN kódom na samom začiatku procesu. Kód je odoslaný ako push správa do telefónu klienta. Asseco Voice Banking je možné integrovať s akýmkoľvek typom internet bankingu, ktorý ponúkajú banky. V súčasnosti je táto funkcionalita dostupná prostredníctvom Asseco Customer Banking Platform, ale riešenie môže byť integrované s akýmkoľvek systémom elektronického bankovníctva.

Zobrazit Galériu

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Inovácie

Konverziou tepla z oceánu bude možné zásobovať energiou celé krajiny

16.01.2020 00:00

S rastom svetovej populácie sa vedci stále viac obávajú, ako dokážeme vyrobiť dostatok energie bez toho, aby sme zničili klímu. Briti Dan Grech a Hayden Ashfield si myslia, že súčasťou riešenia by moh ...

Inovácie 1

Nová deepfake apka prilepí vašu tvár na GIF za pár sekúnd

15.01.2020 00:15

Minulý rok sa objavilo niekoľko aplikácií s technológiou deepfake so škodlivým úmyslom. Následne Facebook zakázal „zavádzajúce“ falzifikáty na svojej platforme. Technológia sa však dá voľne používať v ...

Inovácie

CES 2020: ASUS predstavil herný notebook ROG Zephyrus G14 s personalizovným krytom

13.01.2020 00:03

ASUS na CES 2020 predstavil inovovanú sériu ROG notebookov, v rámci ktorej nás zaujal model Zephyrus s LED krytom.  ROG Zephyrus G14 je 14“ herný notebook vybavený procesorom AMD Ryzen 4000 a graficko ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Najnovšie videá