Image
14.6.2019 0 Comments

Asseco ukázalo, ako budeme v blízkej budúcnosti s bankami komunikovať hlasom

Popularita hlasových služieb bude aj naďalej rásť predovšetkým u mladších ľudí, ktorí sa práve dostávajú, alebo onedlho dostanú do ekonomicky aktívneho veku. Podľa výsledkov prieskumov v súčasnosti sa v Google 20% informácií vyhľadáva hlasom prostredníctvom mobilných zariadení a inteligentných reproduktorov. Do roku 2020 sa tento podiel môže zvýšiť až na 50%. Na tieto zmeny sa pripravuje aj finančný sektor. Asseco Voice Banking vyvíjaný tímom VivicLabs v rámci inkubátora Asseco Innovation Hub umožňuje hlasovú podporu pre online bankovníctvo pri zachovaní požadovanej miery zabezpečenia. 

Asseco Voice Banking sa používa na iniciovanie základných operácií v oblasti elektronického bankovníctva prostredníctvom hlasu, ako je kontrola zostatku na účte, história transakcií, informácie o najbližšom bankomate, ako aj na zadávanie prevodov. Produkt je založený na technológii Google Assistant. Čo je však veľmi dôležité, využíva mechanizmy strojového učenia, ktoré umožňujú lepšie pochopenie zámerov používateľa. Namiesto použitia rozšírených vyhľadávacích filtrov sa používateľ môže opýtať nejakú komplexnú otázku, napríklad koľko bude stáť údržba domu a umelá inteligencia bude analyzovať relevantné údaje a prezentovať zrozumiteľné informácie. Zaujímavosťou je schopnosť komunikovať v troch rôznych štýloch: štandardná, formálna a hovorová. To všetko sa robí, aby sa čo najviac prispôsobili preferenciám klienta. Asseco Voice Banking zatiaľ funguje v poľštine a angličtine, ale vďaka službe Google Assistant môže fungovať aj vo viac ako 25 ďalších jazykoch podporovaných asistentom.

Hlasovým službám patrí budúcnosť, pretože neexistuje prirodzenejšia forma komunikácie ako hlas. Požiadavka sa dá oveľa rýchlejšie povedať, ako napísať, či sformulovať pomocou používateľského rozhrania. Hlasová služba, ktorú ponúka Asseco, je bezpečná, pretože vykonávanie transakcií vyžaduje potvrdenie tejto formy komunikácie s bankou špeciálnym PIN kódom na samom začiatku procesu. Kód je odoslaný ako push správa do telefónu klienta. Asseco Voice Banking je možné integrovať s akýmkoľvek typom internet bankingu, ktorý ponúkajú banky. V súčasnosti je táto funkcionalita dostupná prostredníctvom Asseco Customer Banking Platform, ale riešenie môže byť integrované s akýmkoľvek systémom elektronického bankovníctva.

Zobrazit Galériu

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Inovácie

VIDEO: Robot LEMUR dokáže loziť aj po strmých skalách a ladovcoch

18.10.2019 00:20

Lezúci robot vyvíjaný v Jet Propulsion Laboratory patriacom NASA sa volá LEMUR (Limbed Excursion Mechanical Utility Robot) a má štyri končatiny, 16 prstov a stovky drobných háčikov. Je navrhnutý tak, ...

Inovácie

Pixel 4 so zabudovaným radarom umožňuje odomknúť smartfón pomocou tváre rýchlo, bezpečne a pri akomkoľvek uhle

18.10.2019 00:10

Používanie tváre na odomknutie smartfónu je v systéme Android k dispozícii už dávno a mnohí ho používajú ako rýchlejšiu alternatívu namiesto zadávania PIN kódu alebo hesla. Pri správnom osvetlení môž ...

Inovácie

Razer predstavil prvú optickú klávesnicu pre notebook na svete

16.10.2019 00:10

V týchto dňoch Razer uviedol na trh novú iteráciu svojho herného notebooku Blade 15 Advanced s niekoľkými zlepšeniami. Najvýraznejší rozdiel oproti predchodcovi vydanému začiatkom tohto roka je nová ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Brother_300x600

Najnovšie videá

Dgitalna medicina
MANDAYIT 2019