29.1.2015 0 Comments

AXA sa stala partnerom divízie google na projekte mobilnej hry IngresS

Skupina AXA uzatvorila exkluzívne partnerstvo s firmou Niantic Labs, divíziou spoločnosti Google a zapojila sa tak do interaktívnej hry Ingress, určenej pre mobilné zariadenia.

V rámci tohto projektu vytvorí viac než 20 000 maloobchodných agentúr po celom svete takzvané herné portály so značkou AXA, s ktorými budú môcť hráči komunikovať pomocou svojich mobilných zariadení v reálnom svete. AXA takto prináša ľuďom unikátny herný zážitok a zároveň sa existujúcim i potenciálnym klientom predstavuje v novom svetle.

"Vážime si, že môžeme byť súčasťou exkluzívneho partnerstva so spoločnosťou Niantic Labs a Google. Spojenie našej značky s týmto unikátnym interaktívnym zážitkom hry Ingress predstavuje krok vpred v digitalizácii a inováciách našej skupiny. Je to zároveň aj nová cesta pre klientov k objaveniu našej značky aj našich pobočiek. AXA je v súčasnosti prvou poisťovacou spoločnosťou v histórii, ktorá chráni ľudí ako v skutočnom, tak aj vo virtuálnom svete," hovorí Frédéric Tardu, Riaditeľ Marketingu a Distribúcie AXA Group.

Viac ako 8 miliónov aktivovaných hráčskych účtov vo viac ako 200 krajinách sveta robí z projektu Ingress inovatívnu exteriérovú mobilnú hru, do ktorej sa môže zapojiť masa hráčov. Transformuje oblasti a mestá z rôznych častí sveta na interaktívne zážitky plné tajomstiev, intríg a dobrodružstiev. Za použitia technológie Google Maps hráči prechádzajú a skúmajú svet okolo seba, navštevujú historicky zaujímavé miesta, parky a verejné umelecké diela, čo vedie k objavovaniu skrytých „portálov", z ktorých uniká tajomná energia. Na portáloch je samotná hra postavená. Pochádzajú od mimozemskej civilizácie a úlohou hráčov je jednotlivé portály obsadiť.

AXA zasahuje do virtuálneho príbehu hry Ingress tým, že umožňuje hráčom na rôznych miestach planéty, aby sa spojili s miestami a portálmi označeným názvom AXA, kde nájdu takzvané „AXA štíty." Tie sú dôležitým prvkom obrany portálov, konkrétne „AXA štíty" vystupujú ako najsilnejšie obranné jednotky v hre.

"Partnerstvo s AXA je významným príkladom integrácie obchodných značiek z reálneho života a interaktívnych hier na mobilných zariadeniach. Obchodná značka AXA sa bez problémov integruje do príbehu hry Ingress a poskytuje významný bonus hráčom, ktorí objavia a spolupracujú s týmito lokáciami pri svojej každodennej ceste okolitým svetom. Ingress je momentálne dostupná na stiahnutie zadarmo na App Store pre iPhone a iPad a na Google Play pre Android zariadenia na stránke ingress.com," dopĺňa John Hanke, Generálny Manažér firmy Niantic Labs, divízie spoločnosti Google.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

CZ: BenQ predstaví komplexné zobrazovacie riešenie na veľtrhu ISE 2020

23.01.2020 10:23

Společnost BenQ, mezinárodně uznávaný výrobce moderních digitálních zařízení, upozorňuje na odhalení nových produktů určených do vzdělávacího, profesionálního audio a video a maloobchodního segmentu v ...

Tlačové správy

Mentolové cigarety v roku 2020 končia

23.01.2020 10:15

Fajčiarov tento rok čaká výrazná zmena. V máji sa oficiálne končí predaj mentolových cigariet. Dňa 20. mája 2020 nadobudne účinnosť úplný zákaz mentolových cigariet a cigariet s mentolovými kapsulam ...

Tlačové správy

CZ: Sennheiser predstavil slúchadlá HD 450BT a HD 350BT s prívetivou cenou

23.01.2020 09:58

Společnost Sennheiser dnes informovala o nejnovějších přírůstcích v portfoliu bezdrátových sluchátek střední třídy. Novinky jménem Sennheiser HD 350BT a Sennheiser HD 450BT nabídnou perfektní zvuk za ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Najnovšie videá