29.1.2015 0 Comments

AXA sa stala partnerom divízie google na projekte mobilnej hry IngresS

Skupina AXA uzatvorila exkluzívne partnerstvo s firmou Niantic Labs, divíziou spoločnosti Google a zapojila sa tak do interaktívnej hry Ingress, určenej pre mobilné zariadenia.

V rámci tohto projektu vytvorí viac než 20 000 maloobchodných agentúr po celom svete takzvané herné portály so značkou AXA, s ktorými budú môcť hráči komunikovať pomocou svojich mobilných zariadení v reálnom svete. AXA takto prináša ľuďom unikátny herný zážitok a zároveň sa existujúcim i potenciálnym klientom predstavuje v novom svetle.

"Vážime si, že môžeme byť súčasťou exkluzívneho partnerstva so spoločnosťou Niantic Labs a Google. Spojenie našej značky s týmto unikátnym interaktívnym zážitkom hry Ingress predstavuje krok vpred v digitalizácii a inováciách našej skupiny. Je to zároveň aj nová cesta pre klientov k objaveniu našej značky aj našich pobočiek. AXA je v súčasnosti prvou poisťovacou spoločnosťou v histórii, ktorá chráni ľudí ako v skutočnom, tak aj vo virtuálnom svete," hovorí Frédéric Tardu, Riaditeľ Marketingu a Distribúcie AXA Group.

Viac ako 8 miliónov aktivovaných hráčskych účtov vo viac ako 200 krajinách sveta robí z projektu Ingress inovatívnu exteriérovú mobilnú hru, do ktorej sa môže zapojiť masa hráčov. Transformuje oblasti a mestá z rôznych častí sveta na interaktívne zážitky plné tajomstiev, intríg a dobrodružstiev. Za použitia technológie Google Maps hráči prechádzajú a skúmajú svet okolo seba, navštevujú historicky zaujímavé miesta, parky a verejné umelecké diela, čo vedie k objavovaniu skrytých „portálov", z ktorých uniká tajomná energia. Na portáloch je samotná hra postavená. Pochádzajú od mimozemskej civilizácie a úlohou hráčov je jednotlivé portály obsadiť.

AXA zasahuje do virtuálneho príbehu hry Ingress tým, že umožňuje hráčom na rôznych miestach planéty, aby sa spojili s miestami a portálmi označeným názvom AXA, kde nájdu takzvané „AXA štíty." Tie sú dôležitým prvkom obrany portálov, konkrétne „AXA štíty" vystupujú ako najsilnejšie obranné jednotky v hre.

"Partnerstvo s AXA je významným príkladom integrácie obchodných značiek z reálneho života a interaktívnych hier na mobilných zariadeniach. Obchodná značka AXA sa bez problémov integruje do príbehu hry Ingress a poskytuje významný bonus hráčom, ktorí objavia a spolupracujú s týmito lokáciami pri svojej každodennej ceste okolitým svetom. Ingress je momentálne dostupná na stiahnutie zadarmo na App Store pre iPhone a iPad a na Google Play pre Android zariadenia na stránke ingress.com," dopĺňa John Hanke, Generálny Manažér firmy Niantic Labs, divízie spoločnosti Google.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

CZ: Ericsson a Brighter predstavujú prvé IoT riešenia na svete pre liečbu cukrovky

23.10.2019 00:00

Ericsson a Brighter, švédská zdravotnická firma zaměřená na zlepšování chronických onemocnění, představili Actiste®. Jedná se o první kompletní řešení IoT-health na světě pro monitorování a léčbu diab ...

Tlačové správy

WiFi 6 pomáha školám naplno využívať potenciál digitálnych technológií

23.10.2019 21:14

Spoločnosť Zyxel dnes predstavila novú sériu prístupových bodov štandardu WiFi 6 (802.11ax), ktoré znižujú preťaženie sietí v učebniach a na ďalších miestach s vysokým počtom pripojených zariadení. P ...

Tlačové správy

Zastúpenie robotov v slovenskom priemysle rastie

23.10.2019 21:09

Od roku 2016 sa počet robotov vo výrobných podnikoch na Slovensku zvýšil o 22 %, a to najmä pre nedostatok ľudí na trhu práce. Potenciál pre ďalšiu automatizáciu napriek tomu existuje. Automatizácia ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITAPA_2019

Najnovšie videá

SlovakiaTech 2019
MANDAYIT 2019