14.12.2015 0 Comments

ZyXEL rozšíril službu Next Business Day (NBD) pre výmenu produktov

Spoločnosť ZyXEL si uvedomuje, že sieťové prvky majú kľúčový význam pre zákazníkov a ich podnikanie. Neustále preskúmava svoje výrobné postupy, aby boli produkty spoľahlivé a spĺňali požiadavky, ktoré kladú na siete zákazníkov. Občas sa môže niečo pokaziť, a ZyXEL preto definoval spektrum záručných služieb koncipovaných tak, aby splňovali náročné očakávanie zákazníkov. Pre nepravdepodobný prípad poruchy na sieťovom zariadení ZyXEL má spoločnosť pripravené rozšírené služby pre výmenu produktov, ktoré minimalizujú dopad na zákazníkov a umožňujú im čo najskôr obnoviť normálnu prevádzku. To znamená úsporu nákladov a rýchle vyriešenie problému, ktorý zákazníkovi vznikol.

Aby porucha zariadenia už nemusela vyvolávať stres, definovala spoločnosť ZyXEL dve úrovne rozšírených služieb pre výmenu svojich business prvkov. Tieto služby sa vzťahujú na všetky výrobky uvedené na webových stránkach spoločnosti ZyXEL v sekcii "Next Business Day". Spoločnosť sa riadi myšlienkou, že o úrovni služieb by mali rozhodovať sami zákazníci. Práve preto im spoločnosť ZyXEL umožňuje zvoliť jednu z dvoch úrovní tejto služby:

Odoslanie náhradného produktu v nasledujúci pracovný deň (NBDS)

Táto služba je k dispozícii zadarmo pre všetky profesionálne sieťové prvky ZyXEL
a výrobky určené malým a stredným podnikom. Servisné stredisko spoločnosti ZyXEL vám zo servisného centra odošle náhradný produkt v nasledujúci pracovný deň potom, čo bola oznámená a uznaná závada. Po obdržaní náhradného produktu sa iba postaráte o vrátenie vadného výrobku.

Doručenie náhradného produktu do dvoch dní od zažiadaní (NBDD+1)

Vedľa štandardnej bezplatnej služby ponúka spoločnosť ZyXEL pre kritické sieťové zariadenia svojich zákazníkov spoplatnenú službu NBDD+1, ktorá obsahuje doručenie náhradného produktu do dvoch dní od zažiadania. Túto službu aktivujete jednoducho tak, že zakúpite servisnú licenciu a pridružíte ju k registrovanému zariadení. V prípade poruchy potom bude spoločnosť ZyXEL garantovať odoslanie náhradného produktu v ten istý pracovný deň, kedy problém spoločnosti ZyXEL oznámite.

"Vždy odporúčame všetkým zákazníkom, aby si produkty zaregistrovali. Môžeme tak lepšie zaisťovať náležité úrovne služieb a dostupnosť náhradných produktov, aby bolo možné riešiť všetky prípadné problémy, ktoré môžu u zákazníka nastať. ", Dopĺňa Martin Bratičák, Head of Channel CEE, ZyXEL. V prípade služby NBDD+1 (doručenie do dvoch dní od zažiadania) a súvisiace servisné licencie je registrácia na portáli povinná.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá