25.1.2013 0 Comments

ZlavaDna.sk predala v roku 2012 kupóny v hodnote 11,5 milióna euro

Každý tretí zľavový kupón, ktorý sa predá na Slovensku pochádza zo ZlavaDna.sk

ZlavaDna.sk, jednotka na trhu kolektívneho nakupovania, predala v roku 2012 zľavové kupóny v hodnote 11,5 milióna euro, čo predstavuje 70% medziročný nárast. Posledný mesiac roku 2012 patril medzi vôbec najúspešnejšie v histórii ZlavaDna.sk. Celkové tržby v decembri vzrástli v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka o 95%. Vďaka silným predajným výsledkom, rastúcemu počtu zákazníkov a vstupu do nových segmentov si ZlavaDna.sk dlhodobo udržiava prvenstvo na poli kolektívneho nakupovania na Slovensku.

Medzi Slovákmi boli aj v roku 2012 najobľúbenejšie kupóny do reštaurácii, ktorých sa predala takmer polovica z celého objemu. December bol naviac špecifický nákupom vianočných darčekov, najviac sa nakupovali zážitkové darčeky, cestovateľské ponuky a rozličné tovary. To, že si množstvo Slovákov necháva nakupovanie na poslednú chvíľu sa potvrdilo aj na ZlavaDna.sk. Priamo počas Štedrého dňa sa nakupovalo v priemere za 60€ , pričom ľudia volili predovšetkým cestovateľské ponuky, ktorých sa predalo viac ako 270 len počas tohto dňa. „Dopyt trhu po zľavách neustále narastá, čo nás núti stále rozširovať svoje pole pôsobenia. Minulý rok nám napríklad do portfólia pribudli rôzni zdravotnícki klienti a banky, tento rok máme ambíciu preraziť v oblasti módy", hovorí Zdenko Hoschek, konateľ ZlavaDna.sk.

Charakteristickým znakom posledného obdobia je narastajúca dôvera zákazníkov v internetové nakupovanie. Dôkazom je neustále sa zvyšujúca priemerná cena kupónu. Tá bola v decembri na úrovni 30€, čo je 100% nárast oproti rovnakému obdobiu minulého roka. „ZlavaDna.sk je značka, ktorej ľudia dôverujú a preto sa napríklad aj odvážia ísť na miesta, kam by inak nešli. ZlavaDna.sk sa stala garanciou kvality, čo je veľmi dobrý základ na dlhodobú udržateľnosť tohto systému predaja a náš ďalší rast, uzatvára Zdenko Hoschek.

ZlavaDna.sk je od svojho vzniku v októbri 2010 jednotkou na trhu kolektívneho nakupovania na Slovensku. Dlhodobo si drží prvenstvo v návštevnosti (45.000 unikátnych návštevníkov / deň) počte predaných kupónov za mesiac (60.000 / december), vo veľkosti mailingovej databázy zákazníkov (200.000) a aj v obrate.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis

10 trendov v oblasti podnikových sietí v roku 2017

14.01.2017 00:20

Stojíme na pokraji zásadných technologických zmien. Uplynulý rok vydláždil cestu a pripravil podmienky pre budúcnosť, ktorá rýchlo získava jasné obrysy. V roku 2017 môžeme očakávať týchto desať zmien, ...

Biznis 4

Vybudovanie Národného systému dopravných informácií stálo 14,2 milióna eur, jeho prevádzka vyjde ročne na 1,5 milióna eur

11.01.2017 00:05

Nový web z dielne ministerstva dopravy informuje o dopravných nehodách, aktuálnych zdržaniach na cestách či meškaniach vlakov, ale aj o počasí a údržbe na dopravných komunikáciách. Národný systém dopr ...

Biznis

Gartner: Trh PC, tabletov a mobilných telefónov do roku 2018 neporastie

09.01.2017 00:15

Celosvetové kombinované dodávky PC, tabletov, ultraprenosných notebookov a mobilných telefónov podľa analytikov spoločnosti Gartner v tomto roku neporastú. Ich celkový objem tak dosiahne v roku 2017 2 ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá