SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement

Zarob si na svoj kredit hrou! Funfón opäť prekvapuje

Tlačové správy
0

FunFón opäť potvrdzuje status inovátora. Tentoraz na trh prichádza s mobilnou aplikáciou, ktorú prináša vo forme hry. Je určená všetkým fanúšikom dobrej zábavy, no FunFónisti budú zároveň súťažiť o kredit či rôzne vychytávky. Hra je dostupná pre smartfóny aj tablety s operačným systémom iOS alebo Android.

FunFón je digitálna značka pre mladých, ktorú zákazníci vnímajú najmä ako zábavnú a hravú.Ako operátor neustále prináša nové výhody a stáva sa tak trhovým trendsetterom. Ako prvý ponúkol prenos čísla cez internet a v súčasnosti má najlacnejšie volania, SMS, MMS a dáta len za 7 centov, či volania vo vlastnej sieti po prvej minúte zadarmo. Rovnako FunFón ako prvý zákazníkom poskytol 4G sieť a internet na pol roka zadarmo.

„V súlade s konceptom prvenstva opäť prinášame na trh niečo nové - hru Pištove vajcia. Je prvou aplikáciou od mobilného operátora, ktorá v sebe spája nielen zábavné prvky, ale umožní našim zákazníkom zarábať si hrou na svoj kredit. Veríme, že tento jedinečný koncept naši zákazníci privítajú ako ďalší benefit," informovala Ivana Nichtová, brand manažérka FunFónu.

FunFón je v súčasnosti najrýchlejšie rastúca alternatívna značka operátora. Od uvedenia ponuky Férofka na trh získal 61-tisíc nových zákazníkov.

Viac ako polovica zákazníkov, ktorí si do FunFónu preniesli číslo, má nad 31 rokov. To je jasným signálom, že sa postupne stáva rovnocenným operátorom voči najväčším hráčom na trhu. Už nie je zaujímavý primárne len pre mladých, ktorí hľadali lacné volania a zábavu, ale aj pre zákazníkov, ktorí vyhodnocujú viaceré parametre, ako je kvalita, stabilita siete a nákladovosť. Vzniká tak nová silná skupina zákazníkov, ktorá si v plnej miere uvedomuje výhody, ktoré FunFón ako plnohodnotný operátor ponúka.

Čo ste o FunFóne nevedeli:

ü až sedemdesiat percent zákazníkov, ktorí si do FunFónu preniesli svoje číslo, tvoria muži;

ü viac ako polovica zákazníkov, ktorí si do FunFónu preniesli číslo, má nad 31 rokov,

ü FunFón sa postupne stáva rovnocennou alternatívou bežného operátora aj pre bonitnejšiu a vekovo staršiu skupinu zákazníkov, ktorým má čo ponúknuť,

ü internet v mobile využíva trojnásobne viac FunFón Férofkáčov ako štandardných zákazníkov predplatených služieb a dvojnásobne viac ako FunFónistov so staršími profilmi,

ü FunFón Férofkáči prenesú až 16-násobne viac dát mesačne ako štandardný zákazník s predplatenou kartou (Prima).

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať