27.2.2014 0 Comments

Zákaznícka báza O2 narástla v roku 2013 o viac ako 185 tisíc zákazníkov

Spoločnosť Telefónica Slovakia dosiahla v roku 2013 výnosy vo výške 207,8 mil. €, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje nárast o 8,1%. Výnosy O2 v štvrtom kvartáli roka 2013 dosiahli 52,9 mil. €, čo bolo v medziročnom porovnaní o 4,4% viac. K 31. decembru vzrástla zákaznícka báza spoločnosti o 13,7% na viac ako 1,539 mil. O2 zároveň dosiahlo v poslednom kvartáli roku 2013 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku narástol o vyše 21 %.

Pre O2 bol uplynulý rok úspešný. Aj po siedmich rokoch kontinuálne bojujeme s trhovými neduhmi tým, že prinášame našim zákazníkom nové produkty, služby a technológie. Férový a transparentný prístup, ako aj rovnako výhodné podmienky pre nových zákazníkov aj pre zákazníkov ktorí sú s nami dlhšie, je to, čo si s nami už automaticky spájajú. Navyše, nás už piaty rok po sebe odmenili titulom Operátor roka. Rovnaký prístup je pre nás dôležitý aj v rámci firmy. Stali sme sa Najlepším zamestnávateľom roku 2013 (podľa nezávislého prieskumu spoločnosti AON Hewitt), a to vďaka skvelej firemnej kultúre a vysokej angažovanosti mojich kolegov. Atraktívna a konkurencieschopná ponuka nám prináša kontinuálny rast zákazníckej bázy. Tá dnes počíta s viac než 1,5 miliónom zákazníkov," uviedol Ramiro Lafarga, generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica Slovakia.

Celkové výnosy O2 v roku 2013 vzrástli medziročne o 8,1% na 207,8 mil. €. V poslednom štvrťroku dosiahli 52,9 mil. €, čo je o 4,4% viac ako v porovnateľnom období predchádzajúceho roka. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v roku 2013 výšku 7,0 €, ARPU u zákazníkov platiacich na základe faktúry predstavoval 14,6 €.

K 31. decembru 2013 dosiahol počet aktívnych zákazníkov viac ako 1,539 mil. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 13,7%, pričom od začiatku roka 2013 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 185 tisíc. Za týmto nárastom stál takmer pätinový (17,4%) medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na vyše 773 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 10,2% na 766 tisíc.

Od 1. januára 2013 do 31. decembra 2013 si zákazníci do siete O2 preniesli 114 tisíc telefónnych čísel.

Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti Telefónica Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Elektronickú schránku musia mať aj školy, upozorňuje NASES

06.12.2016 15:54

Od 1. novembra 2016 začala pre štát platiť všeobecná povinnosť vykonávať verejnú moc elektronicky. Ako informovala Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES), orgány verejnej moci tak ...

Tlačové správy

SLOVLOG 2016: Industry 4.0 v hľadáčiku záujmu

06.12.2016 12:41

Logistické fórum SLOVLOG zaznamenalo takmer dve stovky zúčastnených, z toho bolo viacero nových tvárí najmä zo strany užívateľov logistických služieb. Bolo pre nich pripravených deväť inšpiratívnych p ...

Tlačové správy

UniControls rozširuje spoluprácu s PR agentúrou Accedo aj na Slovensku

06.12.2016 10:00

Public Relations agentúra Accedo Slovakia Communications oznamuje, že ju po začatí spolupráce v ČR v septembri tohto roku,  poverila skupina UniControls, významný hráč a medzinárodne uznávaný dodávate ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá