27.2.2014 0 Comments

Zákaznícka báza O2 narástla v roku 2013 o viac ako 185 tisíc zákazníkov

Spoločnosť Telefónica Slovakia dosiahla v roku 2013 výnosy vo výške 207,8 mil. €, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje nárast o 8,1%. Výnosy O2 v štvrtom kvartáli roka 2013 dosiahli 52,9 mil. €, čo bolo v medziročnom porovnaní o 4,4% viac. K 31. decembru vzrástla zákaznícka báza spoločnosti o 13,7% na viac ako 1,539 mil. O2 zároveň dosiahlo v poslednom kvartáli roku 2013 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku narástol o vyše 21 %.

Pre O2 bol uplynulý rok úspešný. Aj po siedmich rokoch kontinuálne bojujeme s trhovými neduhmi tým, že prinášame našim zákazníkom nové produkty, služby a technológie. Férový a transparentný prístup, ako aj rovnako výhodné podmienky pre nových zákazníkov aj pre zákazníkov ktorí sú s nami dlhšie, je to, čo si s nami už automaticky spájajú. Navyše, nás už piaty rok po sebe odmenili titulom Operátor roka. Rovnaký prístup je pre nás dôležitý aj v rámci firmy. Stali sme sa Najlepším zamestnávateľom roku 2013 (podľa nezávislého prieskumu spoločnosti AON Hewitt), a to vďaka skvelej firemnej kultúre a vysokej angažovanosti mojich kolegov. Atraktívna a konkurencieschopná ponuka nám prináša kontinuálny rast zákazníckej bázy. Tá dnes počíta s viac než 1,5 miliónom zákazníkov," uviedol Ramiro Lafarga, generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica Slovakia.

Celkové výnosy O2 v roku 2013 vzrástli medziročne o 8,1% na 207,8 mil. €. V poslednom štvrťroku dosiahli 52,9 mil. €, čo je o 4,4% viac ako v porovnateľnom období predchádzajúceho roka. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v roku 2013 výšku 7,0 €, ARPU u zákazníkov platiacich na základe faktúry predstavoval 14,6 €.

K 31. decembru 2013 dosiahol počet aktívnych zákazníkov viac ako 1,539 mil. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 13,7%, pričom od začiatku roka 2013 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 185 tisíc. Za týmto nárastom stál takmer pätinový (17,4%) medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na vyše 773 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 10,2% na 766 tisíc.

Od 1. januára 2013 do 31. decembra 2013 si zákazníci do siete O2 preniesli 114 tisíc telefónnych čísel.

Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti Telefónica Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Zomrel Eugene Cernan, ako posledný kráčal po povrchu Mesiaca

17.01.2017 08:00

Rodák zo Chicaga, ktorého rodičia pochádzali z Česka a Slovenska, sa dožil 82 rokov. Vo veku 82 rokov zomrel v pondelok americký astronaut česko-slovenského pôvodu Eugene Cernan, ktorý bol zatiaľ po ...

Tlačové správy

Slovenskí obchodníci sa stretnú v ocenení Mastercard Obchodník roka

17.01.2017 07:44

Už štvrtým rokom bude na Slovensku vyhlásene prestížne ocenenie Mastercard Obchodník roka. Obchodníci budú súťažiť celkovo v 10 kategóriách. Spolu so začiatkom tohto ročníka, 16. januára, bude spusten ...

Tlačové správy

Autopriemysel plánuje vybudovať 10 nových technologických centier

17.01.2017 07:33

Dodávateľské firmy v automobilovom priemysle na Slovensku plánujú v najbližších 12 mesiacoch prijať 260 nových výskumno-vývojových pracovníkov. Viac ako dve tretiny týchto firiem zároveň  deklarovali ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá