Zákaznícka báza O2 narástla v roku 2013 o viac ako 185 tisíc zákazníkov
„Pre O2 bol uplynulý rok úspešný. Aj po siedmich rokoch kontinuálne bojujeme s trhovými neduhmi tým, že prinášame našim zákazníkom nové produkty, služby a technológie. Férový a transparentný prístup, ako aj rovnako výhodné podmienky pre nových zákazníkov aj pre zákazníkov ktorí sú s nami dlhšie, je to, čo si s nami už automaticky spájajú. Navyše, nás už piaty rok po sebe odmenili titulom Operátor roka. Rovnaký prístup je pre nás dôležitý aj v rámci firmy. Stali sme sa Najlepším zamestnávateľom roku 2013 (podľa nezávislého prieskumu spoločnosti AON Hewitt), a to vďaka skvelej firemnej kultúre a vysokej angažovanosti mojich kolegov. Atraktívna a konkurencieschopná ponuka nám prináša kontinuálny rast zákazníckej bázy. Tá dnes počíta s viac než 1,5 miliónom zákazníkov," uviedol Ramiro Lafarga, generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica Slovakia.
Celkové výnosy O2 v roku 2013 vzrástli medziročne o 8,1% na 207,8 mil. €. V poslednom štvrťroku dosiahli 52,9 mil. €, čo je o 4,4% viac ako v porovnateľnom období predchádzajúceho roka. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v roku 2013 výšku 7,0 €, ARPU u zákazníkov platiacich na základe faktúry predstavoval 14,6 €.
K 31. decembru 2013 dosiahol počet aktívnych zákazníkov viac ako 1,539 mil. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 13,7%, pričom od začiatku roka 2013 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 185 tisíc. Za týmto nárastom stál takmer pätinový (17,4%) medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na vyše 773 tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 10,2% na 766 tisíc.
Od 1. januára 2013 do 31. decembra 2013 si zákazníci do siete O2 preniesli 114 tisíc telefónnych čísel.
Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti Telefónica Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.