Z OpenGL je už Vulkan, zaradí sa k DX12 a Mantle
Do novej generácie grafiky sa dostáva aj OpenGL, ktoré sa v novej verzii premenovalo na Vulkan. Prakticky ponúkne rovnaké zlepšenia ako DX12 a Mantle, čiže jeho cieľom je zefektívniť prínos procesora pri spracovaní grafiky, a teda využívať všetky jadrá, ako aj unifikovanú pamäť.
Vulkan bude mať veľké využitie hlavne v androidových mobiloch, Valve si ho pestuje aj pre svoj systém Steam OS, ako aj, samozrejme, linuxové systémy.
Zdroj: Sector
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH