Image
29.4.2016 0 Comments

YouTube prichádza s novým typom reklamy, ktorý už nepreskočíte

Podľa Googlu až polovica používateľov vo veku 18-49 rokov navštevuje YouTube cez smartfón alebo tablet. Aj preto zareagoval Google novou ponukou pre svojich inzerentov. Najnovší typ reklamy spočíva v šesťsekundovom krátkom videu, ktoré sa spustí pred želaným videom návštevníka YouTube. Reklamný šot Bumper sa však nebude dať preskočiť a cielený bude iba na mobilné zariadenia.

Najvyhľadávanejší typ obsahu na YouTube sú hudobné videá. Reklamný formát Bumper bude práve preto zaraďovaný prevažne pred tento typ videí. Inzerenti si tak môžu „rozsekať“ reklamu na niekoľko krátkych šotov a tie spúšťať pred najvyhľadávanejším obsahom na YouTube.

Môže to vyzerať napríklad takto:

Zdroj: adwords.blogspot.sk

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Internet

YouTube Rewind 2016. Toto sú najpopulárnejšie videá na Slovensku a vo svete

08.12.2016 00:08

Google už tradične v závere roka zverejňuje rebríčky najpopulárnejších videí. YouTube Rewind odhaľuje najpopulárnejšie videá, ktoré používatelia sledovali na najväčšej videoplatforme YouTube za posled ...

Internet 1

Prečo Google v utorok večer nefungoval?

24.11.2016 00:15

V utorok večer postihol služby Googlu rozsiahly výpadok, ktorý trval zhruba dve hodiny a zasiahol vo veľkej miere krajiny strednej Európy vrátane Česka a Slovenska. Používatelia nemali prístup k vyhľa ...

Internet

Instagram konkuruje Facebooku a Snapchatu. Zavádza živé video a miznúce správy

24.11.2016 12:00

Instagram sa pri svojich novinkách už aj v minulosti inšpiroval Snapchatom a tentoraz podľa jeho vzoru pridáva aj živé videá a miznúce správy. Živé videá čoskoro umožnia používateľom jednoduchým stla ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá