Image
29.4.2016 0 Comments

YouTube prichádza s novým typom reklamy, ktorý už nepreskočíte

Podľa Googlu až polovica používateľov vo veku 18-49 rokov navštevuje YouTube cez smartfón alebo tablet. Aj preto zareagoval Google novou ponukou pre svojich inzerentov. Najnovší typ reklamy spočíva v šesťsekundovom krátkom videu, ktoré sa spustí pred želaným videom návštevníka YouTube. Reklamný šot Bumper sa však nebude dať preskočiť a cielený bude iba na mobilné zariadenia.

Najvyhľadávanejší typ obsahu na YouTube sú hudobné videá. Reklamný formát Bumper bude práve preto zaraďovaný prevažne pred tento typ videí. Inzerenti si tak môžu „rozsekať“ reklamu na niekoľko krátkych šotov a tie spúšťať pred najvyhľadávanejším obsahom na YouTube.

Môže to vyzerať napríklad takto:

Zdroj: adwords.blogspot.sk

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Internet

Google Mapy vám už ukážu, kde sa dá dobre zaparkovať

19.01.2017 00:23

Mapy Googlu budú opäť užitočnejšie. Ich nová aktualizácia v9.44 beta totiž prináša funkciu, ktorá ukáže používateľom, aké možnosti parkovania môžu očakávať na mieste určenia. Získajú tak predstavu o t ...

Internet 9

Stroj na morálne dilemy. Moral Machine umožní rozhodnúť, koho život má autonómne vozidlo obetovať pri nehode

19.01.2017 00:40

So samojazdiacimi autami experimentuje čoraz viac firiem, a tak sa vynárajú aj otázky o tom, ako majú vozidlá rozhodovať v krízových situáciách. Ak napríklad niekto nečakane vbehne do jazdnej dráhy, m ...

Internet

10 trendov pre tohtoročný trh s mobilnými aplikáciami

18.01.2017 00:15

Na začiatku nového roka sa spoločnosť Resco pozrela na najdôležitejšie trendy, ktoré čaká tento biznis v roku 2017. Výskum spoločnosti App Annie predpokladá, že celkové výdavky spotrebiteľov na nákup ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá