Image
7.10.2015 0 Comments

YouTube chystá nový formát produktovej reklamy

Spoločnosť YouTube si nechala vypracovať výskum, z ktorého nakoniec vyplynulo, že v porovnaní so stavom pred 10 rokmi trávia ľudia na YouTube o 44 % viacej času. Počet zhliadnutí produktových videí (recenzie, návody a takzvané shopping hauly) medziročne vzrastá o 40 %. Spoločnosť sa rozhodla držať krok s dobou a neustále pracovať na zdokonaľovaní svojich služieb, preto nechala v produktových videách viacej priestoru na prezentovanie výrobkov.

V prípade, že sa vám zapáčil produkt v prehrávanom videu, budete sa môcť informovať o jeho cene, možnosti nákupu i ďalších jeho špecifikáciách prostredníctvom nákupného tlačidla s odkazom na internetový obchod, ktorý ho ponúka. Takúto funkciu ste mohli vidieť už v roku 2013 pri značke Levi's. Nevýhodou funkcie je však skutočnosť, že si ju mnoho ľudí nemusí ani všimnúť, prípadne sa dá jednoducho zakázať, aby sa používateľom viac nezobrazovala.

youtube_reklama2.gif

Túto verziu kontextovej reklamy možno prirovnať napríklad ku Google Analytics. Aj keď si firmy nebudú môcť nárokovať na žiadny podiel z nákupu cez tento typ inzercie, nevylučuje to iné potenciálne zdroje príjmov.


Finálnu podobu služby, ako aj jej fungovanie treba ešte doladiť. Primárnym cieľom je, aby boli reklamy čo najužitočnejšie a zároveň čo najmenej obťažovali divákov videí.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Internet

YouTube Rewind 2016. Toto sú najpopulárnejšie videá na Slovensku a vo svete

08.12.2016 00:08

Google už tradične v závere roka zverejňuje rebríčky najpopulárnejších videí. YouTube Rewind odhaľuje najpopulárnejšie videá, ktoré používatelia sledovali na najväčšej videoplatforme YouTube za posled ...

Internet 1

Prečo Google v utorok večer nefungoval?

24.11.2016 00:15

V utorok večer postihol služby Googlu rozsiahly výpadok, ktorý trval zhruba dve hodiny a zasiahol vo veľkej miere krajiny strednej Európy vrátane Česka a Slovenska. Používatelia nemali prístup k vyhľa ...

Internet

Instagram konkuruje Facebooku a Snapchatu. Zavádza živé video a miznúce správy

24.11.2016 12:00

Instagram sa pri svojich novinkách už aj v minulosti inšpiroval Snapchatom a tentoraz podľa jeho vzoru pridáva aj živé videá a miznúce správy. Živé videá čoskoro umožnia používateľom jednoduchým stla ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá