Image
14.6.2016 0 Comments

Webcentrum hlásenia poistných udalostí

Jednoduché riešenie nahlásenia poistnej udalosti? Žiadny problém. Allianz - Slovenská poisťovňa prináša pre svojich klientov novú službu a je to krok prispôsobenia služieb aktuálnym potrebám trhu v oblasti inovatívnych riešení v on-line prostredí, ale čo je najdôležitejšie, je to krok smerom k svojim klientom. Webcentrum bolo spustené už koncom apríla a je to produkt vývojárov na slovenskej strane, o ktorý sa zaujímajú aj zahraničné pobočky Allianz. Klient získa nielen komfort pri nahlasovaní škodovej udalosti, ale zároveň bude mať dostatočný prehľad o celom priebehu jej riešenia. 

Aplikácia funguje v on-line prostredí, ale zatiaľ ju nemožno stiahnuť do smartfónov. Poisťovňa sa pre takéto webové riešenie rozhodla na základe skúseností od svojich klientov. Ak sa rozhodnete túto službu využiť, musíte ísť priamo cez webové rozhranie. Je však nevyhnutné, aby mal klient v smartfóne, tablete, PC dátové pripojenie. V opačnom prípade je klient odkázaný na najbližšie dostupné pripojenie Wi-Fi. Nahlásenie škodovej udalosti je otázka pár krokov a škodovú udalosť Allianz zaregistruje len na základe údajov od poškodeného, a tak nie je potrebná ďalšia návšteva poisťovne, ako to bolo treba v minulosti. 

"Nový digitálny proces hlásenia škody je navrhnutý tak, aby z malého rozsahu údajov a minimálneho zaťaženia klienta vyťažil maximálny možný výsledok," vysvetľuje riaditeľ odboru likvidácie poistných udalostí Allianz - SP Jozef Hrdý.

K poistnej udalosti môžete prikladať aj fotografie a všetku potrebnú dokumentáciu, napríklad naskenované potvrdenie od lekára. Fotografie, ako aj všetky iné dokumenty si webcentrum automaticky zmenší, aby klient neprichádzal o dáta. Čo sa stane po ukončení nahlásenia poistnej udalosti? 

"Po ukončení on-line formulára klient vždy dostáva okamžitú spätnú väzbu o čísle registrovanej škody, ktoré bude používať v ďalšom procese vybavenia škody," uviedol Jozef Hrdý.

Tento spôsob nahlasovania poistnej udalosti znamená výrazný posun v rámci automatizácie a digitalizácie procesov Allianz - SP. Rekord v rýchlosti riešenia škodovej udalosti, teda od jej nahlásenia až po jej zlikvidovanie a finančné plnenie trval 52 minút! V tomto prípade však išlo o škodu menšieho rozsahu v nehnuteľnosti, spôsobenú zatečením steny. 

Hlavné výhody webcentra nahlasovania škôd:

• používateľsky príjemný, prehľadný a atraktívny vizuál
• intuitívna forma ovládania a rozhodovania pre klienta
• jednoduchá a všeobecne pochopiteľná terminológia
• adresne definované scenáre pre rôzne okolnosti vzniku škôd

Webcentrum zahŕňa tieto služby:

• interaktívne vyhľadanie a odporučenie opravcu motorového vozidla
• zoznam zmluvných partnerov poisťovne a poskytnutých benefitov
• prenos informácie pre opravcu o novom prípade na základe výberu klienta
• automatizované pravidlá o vykonaní či nevykonaní obhliadky a výbere likvidátora pre nahlasovaný typ škody
• funkcionalita pripojenia dokladov potrebných na riešenie škodovej udalosti
• okamžitý prenos dát a napojenie na existujúce digitálne procesy riešenia poistných udalostí

Naozaj najhlavnejšia a najväčšia výhoda on-line nahlasovania je rýchlosť a komfort nahlásenia škody a rýchlosť jej vybavenia. Klienti prostredníctvom webcentra môžu nahlasovať všetky typy škodových udalostí.  Od spustenia služby k dnešnému dňu eviduje Allianz - SP 8 % poistných udalostí v oblasti životného poistenia a v prípade neživotných poistných udalostí je to 10 %. V prípade životného poistenia vie Allianz - SP vďaka priloženej dokumentácii kompletne vybaviť už do 24 hodín. Allianz - SP disponuje aj hlasovou analýzou, ktorá pomáha detegovať potenciálne podvody a slúži ako prevencia pred poistnými podvodmi. Allianz - SP na to využíva softvér izraelskej spoločnosti. Rozlišuje hlasový stres vyvolaný vedome nepravdivými odpoveďami v telefonickom rozhovore.


 

Zobrazit Galériu

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Magazín

Farebná tlač v profesionálnej kvalite pre každého

08.11.2016 00:00

OKI Smart Colour Solutions Event  Spoločnosť OKI sa posledné tri roky orientovala najmä na multifunkčné tlačiarne do kancelárskeho prostredia a posunula sa od predaja produktov k predaju komplexných ...

Magazín

Ako na výrobu technologických produktov v Číne

08.11.2016 00:00

Ste startup, ktorý ukončil vývoj produktu a chystá sa na veľkosériovú výrobu? Hľadáte dodávateľa, ktorý vám ponúkne čo najlepšie podmienky? Poďte sa pozrieť, ako sa vyrába v Číne. O praktické skúseno ...

Magazín

Budúcnosť patrí high-endu

08.11.2016 00:00

Ako naznačujú výsledky prieskumov trhu agentúry CIPA (Camera & Imaging Product Association), predaj digitálnych fotoaparátov od roka 2010 vytrvalo klesá. Z pôvodných 121,5 milióna kusov do roku 20 ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá