Image
9.9.2016 0 Comments

Vývoj aplikácií UWP pre Xbox One

Pri predstavovaní Windows 10 bola ako jedna z najväčších výhod deklarovaná kompatibilita aplikácií pre všetky zariadenia využívajúce Windows 10, a teda aj hernú konzolu Xbox One. Čo budete na vývoj takýchto aplikácií potrebovať a ako postupovať? Aplikácie UWP na Xbox One Bez ohľadu na to, či chcete vytvoriť novú hru, alebo aplikáciu vhodného typu na hernú konzolu Xbox One, alebo preniesť existujúcu aplikáciu UWP (Universal Windows Platform)  na Xbox, získate tým nový okruh používateľov a oveľa lepší komfort pri hraní a zobrazení herných scén, než je to hoci na tablete alebo smartfóne. Aplikácia však musí zohľadňovať špecifické črty zariadenia, na ktorom bude fungovať.  Technicky nie je problém vytvoriť pre hernú konzolu napríklad textový editor, ale môžeme vám garantovať, že nebude mať úspech, pretože herná konzola sa využíva na iný účel než počítač a nemá v štandardnej výbave klávesnicu. Xbox0 ilustračný Ako je to teda s deklarovanou unifikáciou aplikácií pre Windows 10?  Aplikácia pre rôzne platformy s rôznou veľkosťou displeja a rôznou filozofiou používateľského prostredia predpokladá splnenie určitých požiadaviek, predovšetkým sa používateľovi musí zdať, že je šitá práve na mieru jeho zariadeniu a je schopná v maximálnej miere využiť jeho jedinečné vlastnosti. V prípade Xboxu je to predovšetkým výkonná grafika a spôsob ovládania. Na podporu ďalších atraktívnych funkcií, predovšetkým digitálnej asistentky Cortany, si v našom regióne budete musieť ešte počkať. Hardvérové možnosti konzoly prinášajú pre aplikácie UWP aj niektoré obmedzenia. Maximálna pamäť RAM, ktorá je k dispozícii pre aplikáciu bežiacu na popredí, je 1 GB, pre aplikáciu na pozadí je to 128 MB. Aplikácia, ktorá tieto limity prekročí, bude ukončená s príslušnou chybou. Vývojárske účty a nástroje Úmyselne sme použili množné číslo, pretože ak budete chcieť aplikácie pre Xbox aj publikovať, budete potrebovať dva rôzne vývojárske účty. Ale poďme pekne po poriadku. Aby ste mohli aplikácie vyvíjať, ...

Článok je uzamknutý

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu PC REVUE, ktorý je dostupný pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným za 20 € na celý rok získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na webe. Objednať si ho môžete TU. Ak už máte digitálne predplatné PC REVUE prihláste sa TU. Ak máte digitálne predplatné Piano, prihláste sa pomocou Piano.


Prihlásiť pomocou členstva PC REVUE
 
Alebo sa prihláste cez službu Piano





Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

ITPro 1

Rozšírená realita pomôže školám

17.12.2016 00:05

Raz vidieť je lepšie ako stokrát počuť a v školstve to platí ešte mnohonásobne viac. Čo však v prípade, ak si študenti majú pozrieť, ako v reálnom čase pracuje jadrový reaktor? Alebo by chceli vidieť, ...

ITPro

Výzvy a perspektívy mobilných sietí

13.12.2016 11:52

Dostupnosť kvalitného mobilného pripojenia vrátane dostatočnej kapacity na prenos dát považujeme v súčasnosti za samozrejmosť.  O niektorých špecifikách a  perspektívach služieb mobilných operátorov v ...

ITPro

Programujeme pre Android 26 / Session Initiation protocol API

11.12.2016 00:00

Nie je žiadnym prekvapením, že Android API (od verzie 9) obsahuje podporu SIP protokolu a to vo forme automatizovaných služieb, pomocou ktorých manažuje prichádzajúce a odchádzajúce hovory. SIP spojen ...

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá