SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

V septembri sa v Bratislave opäť stretnú odborníci na e-commerce z Česka a Slovenska

Tlačové správy
0

Prednášky odborníkov z praxe, panelová diskusia, možnosť získať voľný vstup na workshopy či exkluzívne zľavy na vzdelávanie čakajú všetkých, ktorí sa zúčastnia otvorenia jesennej sezóny Pricemania Academy.

Pripojte sa k odborníkom a nadšencom zo sveta e-commerce a dozviete sa, ako robiť biznis zasa o niečo lepšie.

Na otváracom podujatí Pricemania Academy Kickoff VIII. sa v utorok 20. 9. 2016 o 18:00 v bratislavskom Impact Hube už po ôsmy krát stretnú odborníci na e-commerce a online marketing s majiteľmi e-shopov.
Vo svojich prednáškach sa zamerajú najmä na problematiku konkurencie v e-commerce a budú spoločne hľadať odpovede na otázku „Ako sa odlíšiť v záplave e-shopov?“.

S prednáškou „Personalizácia e-shopov prakticky“ sa na vás teší Jakub Černý, ktorý založil službu Persoo.cz na personalizáciu e-shopov a marketingovej komunikácie. Vďaka praktickým skúsenostiam s množstvom e-shopov, nám Jakub priblíži tému personalizácie webu a e-mail marketingu vrátane case studies a ukáže nám, čo vie personalizácia e-shopom priniesť. Pripravených má aj niekoľko jednoduchých personalizačných scenárov a case studies konkrétnych e-shopov.

So svojimi skúsenosťami sa príde podeliť aj Vladimír Přichystal, okrem iného odborník na Mergado a porovnávače cien. v prednáške "Jak vytěžit maximum z vyhledávačů zboží za pomoci pana Mergada" povie viac o základoch efektívnej inzercie - nastaveniach účtu, XML feedu, spárovanosti a biddingu. Bude sa taktiež venovať vyhodnocovaniu inzercie a základným princípom optimalizácie.

Dôležitú oblasť UX a CRO zastúpi Jan Kalianko. Zo svojej dlhoročnej praxe vie, že na weboch a e-shopoch sa opakujú dokola tie isté chyby. Jan nám v prednáške „UX a CRO chyby, ktoré za vás urobili iní“ ukáže, ako sa týmto chybám vyvarovať a ako nerobiť vlastné. Poznajte svojich používateľov, robte web/e-shop priamo pre nich a nenecháte sa oberať o zisk a mieru konverzie.

Panelová diskusia na tému „Ako vybudovať ziskový e-shop a expandovať do zahraničia“ nám priblíži príbehy úspešných firiem, ktorým sa expanzia podarila.

Meno Jaroslav Chrapko sa vám bude pravdepodobne spájať sa úspešným e-shopom dedoles.sk. Jaro firmu stále vedie, venuje sa najmä biznis developmentu, stratégií, finančnému manažmentu a vedeniu ľudí v tíme. Jeho Dedoles je najväčším európskym predajcom produktov značky The Mountain. V tejto chvíli sú aktívni už v siedmych krajinách a svoje portfólio neustále rozširujú.

Michal Brat už piaty rok vedie marketingové oddelenie v kníhkupectve Martinus, ktoré je najväčším internetovým kníhkupectvom a sieťou kamenných predajní po celom Slovensku. Približne pred tromi
rokmi vybudovali in-house marketingový tím a ich aktivity sa rozrástli aj do Českej republiky, či do sféry kaviarní.

Marián Zeleniak je e-commerce manažér v agentúre ui42, ktorá má pod palcom viacero e-shopov s jeho doterajšia spolupráca so všetkými partnerskými e-shopmi sa počíta už v horizonte niekoľkých rokov. E-shopom pomáha dosiahnuť a udržať si pozíciu č. 1 na slovenskom trhu a pripraviť sa na expanziu do zahraničia.

Panelovou diskusiou nás bude viesť Michal Král, CEO Pricemanie a zakladateľ Pricemania Academy. Michal je dlhoročný konzultant pre online biznis.

Okrem kvalitného programu sa počas prednášok, diskusií a networkingu budete môcť osviežiť bohatým cateringom a ochutnávkou pezinských vín z Farebného vinárstva.

Lístky na Pricemania Academy Kickoff VIII. si môžete zakúpiť na pricemaniaacademy.sk.

Pozrite sa, ako vyzeral predchádzajúci Kickoff VII.

Zobrazit Galériu

TS Pricemania Academy

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať