28.1.2016 0 Comments

V Holandsku začali zverejňovať denné Ratingy zo sledovania televízií cez internet

Holandská asociácia pre televízne a internetové vysielanie StichtingKijkOnderzoek (SKO) v spolupráci s agentúrou Kantar Media začala ako prvá na svete zverejňovať ratingy zo sledovania televízií prostredníctvom internetu na dennej báze.

Ratingy, ktoré sa na dennej báze dodávajú od začiatku roka 2016, reportujú konzumáciu TV programov sledovaných cez internet, zo začiatku iba pre stanice NPO, RTL Netherlands a skupinu SBS Broadcasting. Na rozdiel od už existujúcich ratingových dát (obsah sledovaný len cez televízne prijímače), tieto rozšírené TV ratingy umožňujú zadávateľom, agentúram a vysielateľom monitorovať a obchodne využiť zásah (reach) na internete ako aj sledovacie návyky divákov, ktorí sledujú TV programy cez internet.

Michelvan der Voort, ManagingDirector spoločnosti SPOT a zároveň zodpovedný za marketing holandských TV vysielateľov, vyhlásil: „Nakoľko penetrácia internetu v Holandsku neustále narastá, tak rastie aj konzumácia video obsahu. SKO teraz reportuje meranie online videí, ktoré podnieti vysielateľov k tomu, aby využívali aj iné obrazovky. Sme pyšní na to, že sme prvou krajinou na svete, ktorá reportuje sledovanosť na takejto úrovni."

Toto je prvá fáza modelu s názvom Video Data Integration Model, ktorý integruje zdroje dát zo sledovanosti všetkých TV programov a TV reklám sledovaných cez internet. Online reklamy budú do merania zahrnuté v nasledujúcich mesiacoch.

Bas deVos, generálny riaditeľ asociácie SKO, poznamenal: „Teší nás, že vieme trhu poskytnúť dôležité informácie o správaní sa holandských divákov pri sledovaní TV vysielania na internete. Skúsenosti agentúry Kantar Media s hybridnými spôsobmi merania nám umožnili vytvoriť, vyvinúť a implementovať taký integračný dátový model, ktorý uspokojí potreby všetkých našich členov."

„Sme radi, že sme s asociáciou SKO dosiahli tento významný míľnik", dodal Richard Asquith, globálny riaditeľ AudienceIntelligence agentúry Kantar Media. „Okrem produkcie denných ratingov merania konzumácie televízií prostredníctvom internetu, poskytnú analytici z našej agentúry aj prepojenie už existujúcich ratingov s online dátami, čím získame tzv. „Total Video" ratingy. Takto dosiahneme ucelený pohľad na konzumáciu televízneho obsahu naprieč všetkými platformami a pre všetky demografické skupiny."

NicoleEngels, manažérka pre výskum sledovanosti z NPO, povedala: „Odteraz budeme mať lepšie a presnejšie poznatky o konzumácii obsahu verejnoprávnej televízie cez všetky obrazovky, hlavne čo sa týka sledovacích návykov mladších divákov."

Toto oznámenie o hybridnom meraní nadväzuje na sériu vyhlásení agentúry Kantar Media za ostatné mesiace. Naposledy podpísala agentúra Kantar Media zmluvu o meraní televízií naprieč rôznymi platformami a zariadeniami v Thajsku a Dánsku.

Súčasťou skupiny Kantar Media je aj sektor TAM (TelevisionAudienceMeasurement) agentúry TNS Slovakia.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

UniControls vybaví systémom nadradeného riadenia ďalších 23 súprav metra v čínskom Chengde, hlavnom meste provincie S’-čchuan

18.01.2017 09:00

Spoločnosť UniControls, významný hráč a medzinárodne uznávaný dodávateľ riadiacich systémov a elektronických zariadení v oblastiach železničnej dopravy a priemyselného riadenia, uzatvorila ďalší z rad ...

Tlačové správy

freeSAT vlani ponúkol nové kanály, aplikácie i súťaže, viac zábavy príde i v roku 2017

18.01.2017 08:16

Nové kanály, skvelé ceny, prémiové televízie zdarma a množstvo zábavy – to všetko si mohli vlani vychutnávať zákazníci freeSAT-u na Slovensku. 27 nových kanálov Zákazníci freeSAT-u v roku 2016 získal ...

Tlačové správy

iOS platforma investičnej aplikácie

18.01.2017 08:10

FINAMIS koncom roka 2016 sprístupnil mobilnú aplikáciu pre operačný systém iOS spoločnosti Apple. Spustenie je v súlade s interným plánom a cieľovým termínom ukončenia vývoja. V prvej polovici 2016 F ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocer TASK

Najnovšie videá