7.4.2016 0 Comments

UE neustále posúva možnosti v podobe limitovanej edície reproduktorov UE BOOM 2 Lost Time

Ultimate Ears oznámila novú umeleckú edíciu mobilného reproduktoru UE BOOM 2 Lost Time Limited Edition s dizajnom od renomovaného austrálskeho pouličného výtvarníka Jamesa Reka. Ten pokryl reproduktor UE BOOM 2 Lost Time Limited Edition súčasnými abstraktnými tvarmi a jasnými výraznými farbami s čistými líniami, ktoré vyjadrujú okamžiky stratené v čase a momenty reflexie.

Reka sa necháva inšpirovať pop kultúrou, komiksami a ilustráciami. Vyše desať rokov strávil vypilovaním svojej emblematickej estetiky po rôznych podchodoch a železničných tratiach vnútorného predmestia Melbourne. Je známy svojim čistým a rozpoznateľným štýlom, ktorý je fúziou „vysokého“ a „nízkeho“ umenia, a schopnosťou striedať výrazové prostriedky i lokácie, pričom jeho umelecké výtvory možno nájsť v uliciach Japonska, Paríža, Brooklynu a Berlína, ale tiež na samostatných výstavách výtvarníkov po celom svete alebo v stálej zbierke austrálskej Národnej galérie - teraz dokonca aj na vonkajšej podobe reproduktoru UE BOOM 2.

„James Reka neustále posúva definíciu toho, čo je pouličné umenie a kde žije,“ povedala Charlotte Johs, generálna riaditeľka spoločnosti Ultimate Ears. „Spoločnosť Ultimate Ears je presvedčená, že by nemali byť žiadne hranice medzi tým, kde môže byť k videniu výtvarné umenie a počuť hudba. Mali sme šťastie, že môžeme spolupracovať s umelcom, ktorý túto našu filozofiu zdieľa.“

Spoločnosť UE neustále pracuje na novom vnímaní možností, ako môžu používatelia mať produkty prispôsobené svojmu štýlu. Rodina reproduktorov UE bola od samotného počiatku vytvorené s textilným poťahom, ktorý umožnil už vytvoriť viac ako 50 umeleckých a zákazníckych edícií týchto reproduktorov. Vďaka prizvaniu výtvarníkov, ktorí vytvárajú špeciálne limitované umelecké série, tvorí spoločnosť UE prirodzený súzvuk medzi hudbou a výtvarným umením tým, že do sveta uvádza produkty, ktoré sú ich vzájomným prepojením.

„Špeciálna limitovaná edícia reproduktorov UE BOOM 2 Lost Time odkazuje na zlomové okamihy sebareflexie, ktorá mi pripomína, ako stratení v čase sa môžeme cítiť,“ povedal James Reka. „Podobne aj hudba môže poskytovať únik, ktorý nám umožňuje transcendovať v čase a priestore, vďaka čomu je moja spolupráca so značkou Ultimate Ears prirodzeným spojením oboch.“

Cena a dostupnosť

Očakáva sa, že obmedzené množstvo reproduktorov UE BOOM 2 Lost Time Edition bude k dispozícii v Severnej Amerike, Austrálii a vybraných krajinách Európy od apríla 2016 za odporúčanú maloobchodnú cenu 199 €. Podrobnejšie informácie môžete získať na adrese www.ultimateears.com. Ak sa chcete dozvedieť viac o Jamesovi Rekovi, navštívte prosím stránky na adrese rekaone.com.

Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Asseco Central Europe po 10 rokoch sťahuje akcie z poľskej burzy

05.12.2016 10:13

Prvá slovenská firma priamo kótovaná na zahraničnej burze sťahuje svoje akcie z trhu. Po desiatich rokoch na varšavskej burze totiž končí skupina Asseco Central Europe, ktorá síce stále sídli v Bratis ...

Tlačové správy

Huawei spúšťa vianočnú kampaň „#BePresent: odložte smartfóny a venujte sa svojim blízkym“

05.12.2016 09:10

Spoločnosť Huawei, tretí najväčší svetový výrobca smartfónov, spúšťa vianočnú kampaň #BePresent. Tá vyzýva ľudí, aby cez Vianoce odložili mobilné telefóny a trávili čas so svojimi blízkymi. Tým skutoč ...

Tlačové správy 1

WiFi v taxíku? HOPIN s Orangeom ho prinášajú bezplatne

05.12.2016 09:00

HOPIN v spolupráci s Orangeom prinášajú zákazníkom vyšší komfort pri cestovaní a možnosť byť #vsadeonline. Vo vybraných vozidlách bude dostupné bezplatné WiFi pripojenie. Celkovo 15 vozidiel HOPIN ta ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá