SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

Trh zliav stagnuje, ZlavaDna.sk zväčšila svoj podiel

Tlačové správy
0

ZlavaDna.sk predala v roku 2015 zľavové kupóny v hodnote 19 miliónov eur. Slovenská jednotka si udržala predaje z minulého roka a zväčšila svoj trhový podiel aj napriek poklesu na trhu kolektívneho nakupovania. Pozitívnymi výsledkami za minulý rok sa môže pochváliť aj spoločnosť Creative Web, ktorej sa ako vlastníkovi portálu ZlavaDna.sk podarilo dosiahnuť obrat vo výške 23 miliónov eur.

Trh kolektívneho nakupovania v minulom roku ťahalo najmä cestovanie. Medziročný nárast predaja v tejto kategórií na ZlavaDna.sk predstavoval až 14 %. „Za nárastom cestovania po Slovensku je najmä nestabilná situácia v tradičných dovolenkových destináciách severnej Afriky a migračná kríza na juhu Európy. Môžeme potvrdiť, že slovenskí hotelieri očakávajú aj tento rok rekordné čísla,“ upresňuje Zdenko Hoschek, CEO skupiny Creative Web.

Z predaja najväčšieho zľavového portálu na Slovensku je vidieť rastúci záujem o aquaparky. Predaj vstupov do aquaparkov narástol medziročne až o 53 %. Pozitívny rast, aj keď nie veľmi dramatický, zaznamenali skipasy a to aj napriek horším podmienkam zimnej sezóny. Obľúbené boli aj pobyty v slovenských kúpeľoch, ktorých predaj rastie už 2 roky po sebe.

Pozitívny vývoj predaja zaznamenala ZlavaDna.sk tiež pri adrenalínových zážitkoch a luxusnejších službách. Dobrým príkladom je laserová operácia očí, ktorá dosiahla predaj 200 kupónov s priemernou cenou 600 eur. „Spotrebiteľské správanie Slovákov sa mení. Na ZlavaDna.sk už vyhľadávajú kvalitnejšie a drahšie služby, čoho dôkazom je aj priemerná cena kupónu, ktorá rastie od nášho vzniku,“ vysvetľuje Zdenko Hoschek.

Rok 2015 bol úspešný nie len pre ZlavaDna.sk, ale aj pre celú skupiny Creative Web, ktorej sa podarilo rozšíriť svoje aktivity v zahraničí. V Českej republike sa darilo sesterskému portálu SlevaDne.cz, ktorá zaznamenala až 26 % medziročný rast tržieb. Vďačí za to aj akvizícií portálu KuponPlus.cz, ktorý získala koncom minulého leta. V minulom roku pokračoval aj vývoj ďalších produktov, predovšetkým online rezervačného systému BookioPro. Ten sa v minulom roku začal predávať aj v susednom Maďarsku.

„Minulý rok sa niesol v duchu konsolidácie. Využili sme ho na viacero interných zmien a taktiež na prípravu zaujímavých noviniek, ktoré chceme uviesť v tomto roku. Rok 2016 bude pre nás teda rokom noviniek,“ uzatvára Zdenko Hoschek, CEO skupiny Creative Web.

TS ZlavaDna.sk

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať