Image
26.2.2016 1 Comments

Telekom umožní zákazníkom mať nový mobil každý rok. Ten starý odkúpi.

Podľa interných prieskumov Telekomu až 30% zakazníkov so strednými a vyššími paušálmi preferuje mať každý rok nový telefón. Pre nich, ale nie len pre nich, pripravil Telekom novú službu Mobil každý rok. Vďaka nej si bude môcť zákazník kúpiť nový mobilný telefón už po 12 mesiacoch viazanosti a získať vždy najnovšiu vlajkovú loď či iný bestseller výrobcu. Nová služba je určená najmä pre milovníkov najnovších vlajkových lodí ale i lacnejších telefónov

Podmienky

Služba Mobil každý rok je určená pre každého zákazníka Happy, ktorý využíva svoj paušál s akciovým telefónom už viac ako 12 mesiacov a má záujem získať nový telefón. Poplatok za túto službu je individuálny a počíta sa podľa typu akciového telefónu, typu paušálu Happy a doby zostávajúcej viazanosti. Výšku poplatku sa zákazník dozvie na predajni alebo aj na webe Telekomu. 

Ak si zákazník nepotrebuje nechať starý mobilný telefón, môže ho odpredať cez službu Odkúpenie mobilu. Telekom mu ponúkne možnosť odkúpenia, pričom platí pravidlo, v čím lepšom stave bude telefón, tým vyššia bude jeho odkupná cena. Odkupnou cenou si zníži poplatok za službu Mobil každý rok. Môže mu vzniknúť aj preplatok (vyplatený v hotovosti) či doplatok (zaplatený na mieste). Aj pri tejto službe si môže zákazník zistiť indikatívnu cenu na webe Telekomu. Nemusí isť pritom o telefón získaný spolu s paušálom, môže to byť aj telefón z voľného predaja alebo iného operátora, ale nesmie byť blokovaný na iného operátora. Odkúpené telefóny bude Telekom repasovať, vymaže z nich prípadné údaje a už dalej nebudú predaváne na Slovensku, vyvezie ich do tretích krajín. Stav odkupovaného telefónu budu hodnotiť vyškolení predajcovia. Kompletné balenie starého telefónu nie je podmienkou, ale nabíjačka áno. Telefóny sa budú aj kontrolovať či neboli ukradnuté.

Po vyrovnaní preplatku či doplatku za Mobil každý rok si môže zákazník vybrať nový akciový telefón z ponuky a paušál Happy, s ktorým pokračuje už v novej 24-mesačnej viazanosti. Zákazník si berie rovnaký alebo vyšší paušál Happy, nie nižší. Aj po ďalších 12 mesiacoch vzniká zákazníkovi nový nárok na službu Mobil každý rok a môže si opäť kúpiť nový telefón. Služba štartuje 1. marca 2016.

 

Autor: redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Telekomunikácie

Slovak Telekom predstavil Immmr - konkurenciu pre WhatsApp, Viber či Skype

07.12.2016 00:15

Slovak Telekom včera uviedol komunikačnú aplikáciu immmr, ktorá kombinuje komunikáciu cez WiFi a mobilné dáta. Aplikácia immmr umožňuje posielať správy a súbory, realizovať bezplatné hovory a videohov ...

Telekomunikácie

Telefonovanie v EÚ bude od leta lacnejšie

05.12.2016 00:07

Telefonovanie a spotreba dát v rámci EÚ budú od leta lacnejšie. Konštatoval to minister dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Arpád Érsek. Na zasadnutí Rady EÚ v Bruseli sa totiž podarilo dosiahnuť ...

Telekomunikácie

Prieskum: Štvrtina mladých Slovákov sleduje televíziu v mobile alebo na tablete. SWAN im ponúka riešenie

08.11.2016 00:18

Poznáte ten idylický obraz, keď si večer celá rodina sadá spolu pred televíznu obrazovku a svorne pozerá program, na ktorom sa jej členovia dohodnú? Podľa prieskumu verejnej mienky takáto pohoda sa z  ...

1 Comments

  1. hmmm reakcia na: Telekom umožní zákazníkom mať nový mobil každý rok. Ten starý odkúpi.
    27.2.2016 17:02
    Nemyslim si ze to bude predajna sluzba... naco platit niekomu za to ze mi odkupi telefon? Ked chce niekto pausal tak ho zobere bez telefonu... ked chce niekto kazdy rok telefon kupi si telefon kazdy rok a stary odpreda bez toho aby niekomu za to platil...
    Reagovať

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá