Image
26.2.2016 1 Comments

Telekom umožní zákazníkom mať nový mobil každý rok. Ten starý odkúpi.

Podľa interných prieskumov Telekomu až 30% zakazníkov so strednými a vyššími paušálmi preferuje mať každý rok nový telefón. Pre nich, ale nie len pre nich, pripravil Telekom novú službu Mobil každý rok. Vďaka nej si bude môcť zákazník kúpiť nový mobilný telefón už po 12 mesiacoch viazanosti a získať vždy najnovšiu vlajkovú loď či iný bestseller výrobcu. Nová služba je určená najmä pre milovníkov najnovších vlajkových lodí ale i lacnejších telefónov

Podmienky

Služba Mobil každý rok je určená pre každého zákazníka Happy, ktorý využíva svoj paušál s akciovým telefónom už viac ako 12 mesiacov a má záujem získať nový telefón. Poplatok za túto službu je individuálny a počíta sa podľa typu akciového telefónu, typu paušálu Happy a doby zostávajúcej viazanosti. Výšku poplatku sa zákazník dozvie na predajni alebo aj na webe Telekomu. 

Ak si zákazník nepotrebuje nechať starý mobilný telefón, môže ho odpredať cez službu Odkúpenie mobilu. Telekom mu ponúkne možnosť odkúpenia, pričom platí pravidlo, v čím lepšom stave bude telefón, tým vyššia bude jeho odkupná cena. Odkupnou cenou si zníži poplatok za službu Mobil každý rok. Môže mu vzniknúť aj preplatok (vyplatený v hotovosti) či doplatok (zaplatený na mieste). Aj pri tejto službe si môže zákazník zistiť indikatívnu cenu na webe Telekomu. Nemusí isť pritom o telefón získaný spolu s paušálom, môže to byť aj telefón z voľného predaja alebo iného operátora, ale nesmie byť blokovaný na iného operátora. Odkúpené telefóny bude Telekom repasovať, vymaže z nich prípadné údaje a už dalej nebudú predaváne na Slovensku, vyvezie ich do tretích krajín. Stav odkupovaného telefónu budu hodnotiť vyškolení predajcovia. Kompletné balenie starého telefónu nie je podmienkou, ale nabíjačka áno. Telefóny sa budú aj kontrolovať či neboli ukradnuté.

Po vyrovnaní preplatku či doplatku za Mobil každý rok si môže zákazník vybrať nový akciový telefón z ponuky a paušál Happy, s ktorým pokračuje už v novej 24-mesačnej viazanosti. Zákazník si berie rovnaký alebo vyšší paušál Happy, nie nižší. Aj po ďalších 12 mesiacoch vzniká zákazníkovi nový nárok na službu Mobil každý rok a môže si opäť kúpiť nový telefón. Služba štartuje 1. marca 2016.

 

Autor: redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Telekomunikácie

Nórsko ako prvá krajina vypne rádiá FM, k dispozícii bude už len digitálny rozhlas

10.01.2017 00:22

Nórsko začne tento týždeň vypínať svoju rádiovú sieť FM. Je to však kontroverzný krok, ktorý má mnoho kritikov a podľa hlasovania novín Dagbladet je proti nemu až  66 % Nórov. No odborníci tvrdia, že ...

Telekomunikácie

Koniec satelitného vysielania programov v štandardnom rozlíšení (SD)

19.12.2016 00:05

Prevádzkovateľ česko-slovenskej satelitnej platformy Skylink, spoločnosť M7 Group, informuje o plánovanom ukončení satelitného vysielania ďalších verejnoprávnych aj komerčných televíznych staníc v šta ...

Telekomunikácie

Slovak Telekom predstavil Immmr - konkurenciu pre WhatsApp, Viber či Skype

07.12.2016 00:15

Slovak Telekom včera uviedol komunikačnú aplikáciu immmr, ktorá kombinuje komunikáciu cez WiFi a mobilné dáta. Aplikácia immmr umožňuje posielať správy a súbory, realizovať bezplatné hovory a videohov ...

1 Comments

  1. hmmm reakcia na: Telekom umožní zákazníkom mať nový mobil každý rok. Ten starý odkúpi.
    27.2.2016 17:02
    Nemyslim si ze to bude predajna sluzba... naco platit niekomu za to ze mi odkupi telefon? Ked chce niekto pausal tak ho zobere bez telefonu... ked chce niekto kazdy rok telefon kupi si telefon kazdy rok a stary odpreda bez toho aby niekomu za to platil...
    Reagovať

Vyhľadávanie

ShowIT

Najnovšie videá