SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

Štúdia: Mladí ľudia posúvajú televízny prime-time

Prieskumy trhu
0
Najnovšie vydanie štúdie Ericsson Mobility Report zamerané na Európu potvrdilo stále výraznejšie zmeny v návykoch sledovania televízneho obsahu a videa. Analytici švédskej firmy to vysvetľujú rastúcou penetráciou pripojených zariadení, zároveň však aj vyššou dostupnosťou online obsahu.On-demand sledovanie sa v Európe stáva kľúčovým spôsobom akým pozeráme TV obsah. V krajinách ako Švédsko, Taliansko, Veľká Británia, Írsko a Rusko dnes dosahuje 30- percentný podiel na celkovom sledovaní. On-demand služby už nie sú rozšírené len pri sledovaní krátkych videoklipov či krátkometrážneho obsahu, stále viac ľudí sleduje celé filmy či seriálové sezóny, často aj nárazovo. V Írsku, Španielsku a Rusku napríklad čas, ktorí spotrebitelia trávia sledovaním on-demand filmov, seriálov a TV programov, dosahuje viac ako 6 hodín každý týždeň.Ak hovoríme o sledovaní TV a videa, dôležitosť mobilných platforiem ako laptopy, tablety a smartfóny rastie. Viac ako polovica Európanov používa smartfóny na sl ...