SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Štartuje 6. ročník súťaže o najlepšie slovenské e-shopy

Tlačové správy
0

Logo.jpg Slovenské internetové obchody, ktorých je u nás aktuálne vyše 8.500, môžu už po šiestykrát súťažiť v prestížnej ankete o najlepšie domáce online obchody - ShopRoku 2014. Registrácia e-shopov do šestnástich kategórií Ceny kvality práve začala na stránke www.shoproku.sk.

Vyhlasovateľom ankety ShopRoku 2014 je spoločnosť Naspers OCS, prevádzkovateľ portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny. Cieľom súťaže je podporiť kvalitné a zákaznícky orientované e-shopy a pomôcť tak spotrebiteľom lepšie sa orientovať na trhu.

Tak ako vlani, aj tento rok môžu obchody súťažiť v jednej zo šestnástich kategórií Ceny kvality, alebo sa uchádzať o hlasy internetovej verejnosti v Cene popularity, alebo zaujať odbornú porotu rozhodujúcu o Cene Heuréky. O vlaňajších víťazoch pritom rozhodlo až 700.000 dotazníkov spokojnosti a 52.000 užívateľov internetu.

„O Cenu kvality sa môžu tento rok uchádzať e-shopy, ktoré sa do zaregistrujú na www.shoproku.sk. O víťazoch šestnástich kategórií rozhodne skóre z dotazníkov spokojnosti od ich reálnych zákazníkov," vysvetľuje riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman a dodáva, že z tejto šestnástky následne vzíde aj absolútny víťaz súťaže.

V Cene popularity smie súťažiť ktorýkoľvek internetový obchod, pričom do ankety ho prihlásia používatelia internetu tak, že za neho jednoducho zahlasujú. Svoje hlasy môžu odovzdať od 1. augusta do 30. septembra 2014 akýmkoľvek trom e-shopom, ktoré majú najradšej, alebo v ktorých radi nakupujú.

Do Cenu Heuréky sa môže prihlásiť internetový obchod, za ktorým stojí zaujímavý príbeh, respektíve ktorého podnikanie má aj spoločenský či iný presah. O víťazovi rozhodne porota zložená z odborníkov v oblasti online nákupov a marketingu.

Mediálnymi partnermi ShopRoku 2014 sú portály Pcrevue.sk, Infoware.sk, Itnews.sk, Nextfuture.sk, Server.sk a Techbox.sk a odborný časopis Instore.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať