SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

Spustením B2B divízie Samsung zdôrazňuje záujem o firemnú klientelu

0
Spoločnosť Samsung Electronics Czech and Slovak reaguje na celosvetovú iniciatívu vychádzajúcu z aktuálnych požiadaviek trhu a otvorila nový obchodný kanál business-to-business (B2B). Stratégiou novovzniknutej B2B divízie je vytvoriť ekosystém partnerov a systémových integrátorov a spoločne ponúknuť ucelené a efektívne riešenie pre koncových zákazníkov postavené na Samsung hardvéri. „Na tuzemskom trhu sa nechceme naďalej zameriavať iba na B2C segment, vidíme veľký potenciál práve v oblasti B2B, kam začíname smerovať aj naše aktivity. Chceme osloviť najmä firemnú klientelu z oblasti telekomunikácií a médií, bánk a poisťovní, priemyslu a utilít, ale aj štátnu správu," uviedol Pavel Novotný, Senior Manažér oddelenia B2B. Samsung už viac ako 70 rokov prináša inovatívne riešenia ako pre jednotlivcov, tak pre korporátnu klientelu. Spoločnosť je aktívna v rôznych odboroch, napr.: vývoj pokročilých technológií, výroba polovodičov, staviteľstvo výškových budov a závodov, petrochemický priemysel ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať