16.10.2012 0 Comments

Spotrebitelia oceňujú expresné vybavenie reklamácie

Rýchle a kvalitné vybavenie reklamácie je v dnešnej dobe vizitkou spoľahlivej firmy, za spokojnosťou spotrebiteľov stojí dostatočná informovanosť a promptnosť vybavenia reklamácie. Ako udržať zákazníka informovaného, mať všetky potrebné dokumenty vždy poruke a vyhľadať detaily k vybavovaniu reklamácie? Podnikateľom slúži softvérový systém komplexnej evidencie reklamácií, ktorý dokonca ponúka prehľad o reklamáciách konkrétneho zákazníka!

Softvérový systém komplexnej evidencie reklamácií, dostupný na serveri www.reklamacie.sk, poskytuje podnikateľom možnosť, ako úspešne a expresne zaevidovať, prijať, potvrdiť a vybaviť reklamáciu. „Podnikateľom odpadajú telefonáty o vybavení reklamácie, keďže systém informuje zákazníka automaticky, urýchlenie vybavovania reklamácií spočíva aj v generovaní potrebných tlačív. Naši klienti oceňujú prehľadnosť systému a efektívne spravovanie reklamácií, už sme im pomohli zaevidovať a vybaviť viac ako 8-tisíc zákazníkov," vysvetlil Radoslav Dzurko zo serveru www.reklamacie.sk a poznamenal, že položky v systéme sa dajú variovať a cielene prispôsobiť potrebám každého klienta.

Zadávanie reklamácie je možné prostredníctvom on-line formulára, ktorý šetrí čas a náklady spotrebiteľov reklamujúcich tovar alebo služby, zároveň urýchľuje začiatok vybavovania reklamácie na strane spoločnosti. O priebehu vybavovania reklamácie informujú spoločnosti svojich zákazníkov prostredníctvom automatických SMS a email notifikácií bezprostredne po tom, čo sa k aktuálnym informáciám o stave reklamácie dostanú. „Už nikdy sa firme nestane, že zabudne informovať zákazníka o vybavení reklamácie. V opačnom prípade by musela zákazníkovi na jeho žiadosť vyplatiť plnú sumu za produkt, ktorý reklamoval," upresňuje Dzurko zo serveru reklamacie.sk.

Klienti využívajúci služby reklamačného systému majú možnosť sledovať stav reklamácií a proces ich vybavovania online odkiaľkoľvek. Systém je vyvinutý tak, aby sa dokázal prispôsobiť individuálnym požiadavkám jednotlivých klientov. Pridanú hodnotu pre spoločnosti a ich spotrebiteľov predstavujú v systéme špeciálne upozornenia a tipy, ktoré informujú o blížiacich sa termínoch.

Výhodou služby je neustála aktualizácia informácií týkajúcich sa zmeny a doplnenia zákonov súvisiacich so správnym vybavením reklamačného procesu. Stránka www.reklamacie.sk ponúka plne funkčnú skúšobnú verziu aplikácie na 30 dní úplne zdarma.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis 1

Xiaomi vraj neutrpí poklesom predaja smartfónov, živia ho iné zdroje

02.12.2016 00:19

Prepad predaja smartfónov na čínskom trhu nebude mať významný dosah na spoločnosť Xiaomi, pretože bude kompenzovaný predajom inteligentných domácich spotrebičov a príjmami zo softvéru. Povedal to star ...

Biznis

Automobilky sa dohodli o výstavbe siete ultrarýchlych nabíjacích staníc pre elektromobily po celej Európe

01.12.2016 00:15

Automobilky BMW Group, Daimler, Ford Motor Company a skupina Volkswagen s Audi a Porsche uzavreli dohodu o spolupráci pri výstavbe siete vysokovýkonných nabíjacích staníc pre elektrické vozidlá, pokrý ...

Biznis

V Prahe má vo februári odštartovať škola pre youtuberov. Školáci zaplatia 5000 korún...

28.11.2016 00:18

V Prahe sa vo februári otvorí škola pre U2berov. Ako sa píše na stránke projektu, za ktorým stojí firma Books and Cards S.G.J.Š., s.r.o., chlapci a dievčatá sa tu v bloku workshopov naučia bezpečne a  ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá