16.10.2012 0 Comments

Spotrebitelia oceňujú expresné vybavenie reklamácie

Rýchle a kvalitné vybavenie reklamácie je v dnešnej dobe vizitkou spoľahlivej firmy, za spokojnosťou spotrebiteľov stojí dostatočná informovanosť a promptnosť vybavenia reklamácie. Ako udržať zákazníka informovaného, mať všetky potrebné dokumenty vždy poruke a vyhľadať detaily k vybavovaniu reklamácie? Podnikateľom slúži softvérový systém komplexnej evidencie reklamácií, ktorý dokonca ponúka prehľad o reklamáciách konkrétneho zákazníka!

Softvérový systém komplexnej evidencie reklamácií, dostupný na serveri www.reklamacie.sk, poskytuje podnikateľom možnosť, ako úspešne a expresne zaevidovať, prijať, potvrdiť a vybaviť reklamáciu. „Podnikateľom odpadajú telefonáty o vybavení reklamácie, keďže systém informuje zákazníka automaticky, urýchlenie vybavovania reklamácií spočíva aj v generovaní potrebných tlačív. Naši klienti oceňujú prehľadnosť systému a efektívne spravovanie reklamácií, už sme im pomohli zaevidovať a vybaviť viac ako 8-tisíc zákazníkov," vysvetlil Radoslav Dzurko zo serveru www.reklamacie.sk a poznamenal, že položky v systéme sa dajú variovať a cielene prispôsobiť potrebám každého klienta.

Zadávanie reklamácie je možné prostredníctvom on-line formulára, ktorý šetrí čas a náklady spotrebiteľov reklamujúcich tovar alebo služby, zároveň urýchľuje začiatok vybavovania reklamácie na strane spoločnosti. O priebehu vybavovania reklamácie informujú spoločnosti svojich zákazníkov prostredníctvom automatických SMS a email notifikácií bezprostredne po tom, čo sa k aktuálnym informáciám o stave reklamácie dostanú. „Už nikdy sa firme nestane, že zabudne informovať zákazníka o vybavení reklamácie. V opačnom prípade by musela zákazníkovi na jeho žiadosť vyplatiť plnú sumu za produkt, ktorý reklamoval," upresňuje Dzurko zo serveru reklamacie.sk.

Klienti využívajúci služby reklamačného systému majú možnosť sledovať stav reklamácií a proces ich vybavovania online odkiaľkoľvek. Systém je vyvinutý tak, aby sa dokázal prispôsobiť individuálnym požiadavkám jednotlivých klientov. Pridanú hodnotu pre spoločnosti a ich spotrebiteľov predstavujú v systéme špeciálne upozornenia a tipy, ktoré informujú o blížiacich sa termínoch.

Výhodou služby je neustála aktualizácia informácií týkajúcich sa zmeny a doplnenia zákonov súvisiacich so správnym vybavením reklamačného procesu. Stránka www.reklamacie.sk ponúka plne funkčnú skúšobnú verziu aplikácie na 30 dní úplne zdarma.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis 2

Hyperloop bude aj v Českej republike. Cesta z Bratislavy do Brna potrvá len 10 minút

20.01.2017 00:25

Na realizáciu futuristického dopravného systému Elona Muska Hyperloop sa podujali už dve spoločnosti – Hyperloop One a Hyperloop Transportation Technologies (HTT). Tá druhá už získala investície v hod ...

Biznis

Tvorca Androidu chce uviesť na trh high-end smartfón, ktorý bude vážnou konkurenciou pre Apple aj Samsung

19.01.2017 00:35

Tvorca operačného systému Android Andy Rubin chce spolu s asi 40-členným tímom bývalých zamestnancov Googlu a Applu založiť spoločnosť Essential. Tá bude pracovať na viacerých spotrebiteľských hardvér ...

Biznis

Schengen pre dáta. EK chce odstrániť bariéry voľného cezhraničného pohybu dát v EÚ

16.01.2017 00:07

Európska komisia navrhla politické a právne riešenia na uvoľnenie potenciálu dátového hospodárstva EÚ. Ide pri tom o súčasť stratégie digitálneho jednotného trhu, ktorú predstavila v máji 2015. Inform ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocer TASK

Najnovšie videá