27.2.2013 0 Comments

Spoločnosť S&T Slovakia predstavila aplikáciu pre obstarávanie 2013

Zjednodušenie systému obstarávania od úvodného plánovania rozpočtov cez zadanie požiadavky až po uzavretie zmluvy je aktuálnou témou pre slovenské spoločnosti. Potvrdzuje to záujem o seminár Riadenie obstarávacieho procesu, ktorý sa uskutočnil v uplynulých dňoch v Bratislave. Podujatie, na ktorom spoločnosť S&T Slovakia predstavila vlastnú aplikáciu pre riadenie obstarávania, organizovala spoločnosť s podporou spoločnosti Microsoft Slovakia.

„Reagujeme na požiadavky našich zákazníkov, ktorí od svojho nákupného oddelenia očakávajú výber a následné riadenie dodávateľov. Dodávateľov, ktorí poskytnú svoje výrobky alebo služby nielen za čo najlepšiu cenu, ale aj v požadovanej kvalite. Neustále hľadanie úspor kladie na nákupcov tlak vyjednávať o cene. Na druhej strane ich biznis kolegovia od nich očakávajú, že vybraní dodávatelia splnia všetky kvalitatívne či funkčné požiadavky," hovorí Peter Dovhun, Country Manager S&T Slovakia.

Komunikácia vo vnútri firmy, od vytvorenia a potvrdenia všetkých funkčných očakávaní, cez revíziu ponúk, schválenie finálnych zmlúv až po následné sledovanie plnenia, je náročný proces. Týka sa administratívy, sledovania termínov, dodržania schvaľovacieho postupu či množstva dokumentov, ktoré sú v obehu. „Počúvali sme našich zákazníkov a vytvorili sme pre nich aplikáciu, ktorá im prinesie úsporu času, zautomatizovanie väčšiny procesov a absolútnu kontrolu nad samotným výberom i následným riadením dodávateľov," dodáva Peter Dovhun.

„Na obstarávanie sa pozeráme ako na celok. Tento proces obsahuje množstvo úloh a dokumentov, ktoré si medzi sebou vymieňajú účastníci. Naše riešenie umožňuje toto všetko zosystematizovať a zjednodušiť a tak maximalizovať úspory. Systém umožňuje nákupcom vyjednávať o najlepšej cene, pretože im poskytuje všetky relevantné informácie potrebné pre ich rozhodovanie," hovorí o riešení spoločnosti S&T Slovakia Martin Kováč, delivery manager pre Microsoft solutions.

Riešenie pre riadenie obstarávacieho procesu je postavené na platforme nástrojov Microsoft Dynamics CRM 2011 a Sharepoint. Umožňuje ovládanie v Outlooku alebo webovom klientovi, jednoduché definovanie a parametrizáciu procesov, integráciu na ERP (SAP) a aukčné portály a možnosť používať kompletnú funkcionalitu na tabletoch a smartfónoch.

Video k produktu: http://youtu.be/qlMnrWiCoG4

Viac o produkte: http://www.snt.sk/bs/ProcurementProcessManagement.sk.php


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis 1

Xiaomi vraj neutrpí poklesom predaja smartfónov, živia ho iné zdroje

02.12.2016 00:19

Prepad predaja smartfónov na čínskom trhu nebude mať významný dosah na spoločnosť Xiaomi, pretože bude kompenzovaný predajom inteligentných domácich spotrebičov a príjmami zo softvéru. Povedal to star ...

Biznis

Automobilky sa dohodli o výstavbe siete ultrarýchlych nabíjacích staníc pre elektromobily po celej Európe

01.12.2016 00:15

Automobilky BMW Group, Daimler, Ford Motor Company a skupina Volkswagen s Audi a Porsche uzavreli dohodu o spolupráci pri výstavbe siete vysokovýkonných nabíjacích staníc pre elektrické vozidlá, pokrý ...

Biznis

V Prahe má vo februári odštartovať škola pre youtuberov. Školáci zaplatia 5000 korún...

28.11.2016 00:18

V Prahe sa vo februári otvorí škola pre U2berov. Ako sa píše na stránke projektu, za ktorým stojí firma Books and Cards S.G.J.Š., s.r.o., chlapci a dievčatá sa tu v bloku workshopov naučia bezpečne a  ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá