26.8.2015 0 Comments

Spoločnosť Oracle kupuje Maxymiser

Platforma Oracle Marketing Cloud sa rozširuje o riešenie na optimalizáciu zákazníckej skúsenosti

Spoločnosť Oracle oznámila podpísanie dohody o kúpe firmy Maxymiser, popredného poskytovateľa cloudového riešenia pre marketingových špecialistov. Softvér Maxymiser im umožňuje presnejšie testovať, cieliť a personalizovať webové stránky aj mobilné aplikácie pre rôznych zákazníkov. Maxymiser každý mesiac optimalizuje 20 miliárd interakcií z hľadiska zákazníckej skúsenosti (customer experience, CX); túto službu využívajú prestížne značky, ako je Allianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger a Wyndham.

Riešenie Oracle Marketing Cloud je dnes celosvetovo najrýchlejšie rastúcou softvérovou platformou na podporu moderného marketingu. Pripojením funkcií systému Maxymiser umožní ešte efektívnejšie riadiť marketingové programy v rámci všetkých digitálnych kanálov aj celého životného cyklu zákazníka.

„Firmy stále častejšie hľadajú inovatívne cesty, akoodlíšiť svoje značky od konkurencie, zvýšiť návratnosťinvestícií aj lojalitu zákazníkCestou k tomu je optimalizáciazákazníckej skúsenosti," uviedol Thomas Kurian, prezident produktového vývoja v spoločnosti Oracle. „Platforma Oracle Marketing Cloud v spojení s riešením Maxymiser teraz marketingovým špecialistom umožňuje prestaťsa o preferenciách zákazníkov dohadovať, ale poskytnúťim požadovanú formu služby bez ohľadu na použitý komunikačný kanál alebo zariadenie."

Pomáhamepodnikomvyužívať vedu o dátach na systematické testovanie a predpovede zákazníckychPodniky s našou pomocou dokážu zákazníkomponúkať unikátne, na mieru prispôsobené služby," dodáva Tim Brown, výkonný riaditeľ firmy Maxymiser. Sme presvedčení, že spojenie platforiem Maxymiser a Oracle Marketing Cloud ďalejrozšíri možnosti týchto riešení."


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá