SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement

Spoločnosť GfK prichádza s novým riešením pre riadenie inovácií, ktoré uľahčí ich komerčné uplatnenie a uvádzanie na trh

Tlačové správy
0
Spoločnosť GfK uviedla na trh nástroj GfK MarketBuilder, ktorý aktívne zvyšuje šancu na úspešné komerčné uplatnenie nových produktov a služieb a ich uvádzanie na trh. Riešenie GfK MarketBuilder je založené na novej paradigme - meranie výsledkov inovácií nevychádza iba z nákupných zámerov uvádzaných spotrebiteľmi, ale zameriava sa na reálne spotrebiteľské správanie a všetky faktory, ktoré ho ovplyvňujú. Umožňuje tak definovať faktory, ktoré majú skutočne vplyv na prijatie inovácie spotrebiteľmi a navyše meria, ako nové spotrebiteľské zážitky a skúsenosti zapadajú do života spotrebiteľov.

Hlavný prínos tohto jedinečného prístupu k riadeniu inovácií vysvetľuje Marilyn Raymond, globálna riaditeľka divízie GfK Market Opportunities & Innovation: „Prijatie inovácie je výsledkom komplexnej súhry medzi jednotlivcom a trhom. Často sa len málo pozornosti venuje reálnej situácii na trhu a jeho zložitým zákonitostiam. Rovnako sa zabúda na skutočnosť, že atraktívnosť inovácie je len jedným z faktorov, ktoré majú vplyv na jej prijatie. GfK MarketBuilder pomáha našim klientom aktívne riadiť celú škálu faktorov, ktoré podporujú šírenie inovácie - t. j. maximalizujú jej prijatie spotrebiteľmi a tým zvyšujú návratnosť investícií do nového produktu alebo služby."

GfK MarketBuilder pokrýva tri oblasti, ktoré sú kľúčové pre úspešné komerčné uplatnenie inovácií a ich uvedenie na trh:
Poskytuje ucelené poznatky o faktoroch, ktoré podporujú prijímanie nových produktov a služieb, takže značky sa môžu sústrediť na aktívne riadenie tých oblastí, ktoré sú skutočne dôležité;Na základe týchto poznatkov dokážu klienti prijímať informované rozhodnutia vychádzajúce z plánovania scenárov a relevantných výkonnostných meraní pre odhad predaja;Mení spôsob riadenia inovácií značky a kladie silnejší dôraz na kľúčové indikátory výkonnosti (KPI) zamerané na spotrebiteľské správanie. Takýmto spôsobom podporuje dlhodobo udržateľné zlepšenie vašich výsledkov v oblasti zavádzania inovácií.

Toto riešenie prináša poznatky, ktoré pomôžu vašej spoločnosti naplánovať a vyvinúť lepšie produkty, alebo služby a lepšie sa rozhodovať pri ich uvádzaní na trh.
Vďaka podrobnému skúmaniu rôznych aspektov úspešných inovácií umožňuje GfK MarketBuilder spoločnostiam, aby sa vyhli zbytočnému plytvaniu nápadmi a investíciami len preto, že trh nie pripravený na vašu novú myšlienku a súvisiacu ponuku.
GfK MarketBuilder je integrálnou súčasťou uceleného strategického inovačného procesu nazývaného GfK Innovation Roadmap, ktorý sa venuje všetkým fázam inovačného cyklu vo vašej organizácii - od plánov na rast až po uvedenie produktu či služby na trh. Skúma dynamiku trhu, identifikuje príležitosti na trhu a pomáha zvyšovať trhový dopad. S presne cielenými výstupmi pre každú fázu inovačného procesu, vám GfK Innovation Roadmap poskytuje jednoducho realizovateľné plány pre váš rast a predstavuje bohatý a ucelený zdroj silných inovačných iniciatív, a zároveň aj podrobný plán, ako tieto iniciatívy aktivovať.
Podrobnejšie informácie a informácie o konkrétnej kontaktnej osobe vo vašej krajine v súvislosti s nástrojom GfK MarketBuilder nájdete na internetovej stránke zde.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať