24.6.2014 0 Comments

Spoločnosť GfK prichádza s novým riešením pre riadenie inovácií, ktoré uľahčí ich komerčné uplatnenie a uvádzanie na trh

Spoločnosť GfK uviedla na trh nástroj GfK MarketBuilder, ktorý aktívne zvyšuje šancu na úspešné komerčné uplatnenie nových produktov a služieb a ich uvádzanie na trh. Riešenie GfK MarketBuilder je založené na novej paradigme - meranie výsledkov inovácií nevychádza iba z nákupných zámerov uvádzaných spotrebiteľmi, ale zameriava sa na reálne spotrebiteľské správanie a všetky faktory, ktoré ho ovplyvňujú. Umožňuje tak definovať faktory, ktoré majú skutočne vplyv na prijatie inovácie spotrebiteľmi a navyše meria, ako nové spotrebiteľské zážitky a skúsenosti zapadajú do života spotrebiteľov.

Hlavný prínos tohto jedinečného prístupu k riadeniu inovácií vysvetľuje Marilyn Raymond, globálna riaditeľka divízie GfK Market Opportunities & Innovation: „Prijatie inovácie je výsledkom komplexnej súhry medzi jednotlivcom a trhom. Často sa len málo pozornosti venuje reálnej situácii na trhu a jeho zložitým zákonitostiam. Rovnako sa zabúda na skutočnosť, že atraktívnosť inovácie je len jedným z faktorov, ktoré majú vplyv na jej prijatie. GfK MarketBuilder pomáha našim klientom aktívne riadiť celú škálu faktorov, ktoré podporujú šírenie inovácie - t. j. maximalizujú jej prijatie spotrebiteľmi a tým zvyšujú návratnosť investícií do nového produktu alebo služby."

GfK MarketBuilder pokrýva tri oblasti, ktoré sú kľúčové pre úspešné komerčné uplatnenie inovácií a ich uvedenie na trh:
Poskytuje ucelené poznatky o faktoroch, ktoré podporujú prijímanie nových produktov a služieb, takže značky sa môžu sústrediť na aktívne riadenie tých oblastí, ktoré sú skutočne dôležité;Na základe týchto poznatkov dokážu klienti prijímať informované rozhodnutia vychádzajúce z plánovania scenárov a relevantných výkonnostných meraní pre odhad predaja;Mení spôsob riadenia inovácií značky a kladie silnejší dôraz na kľúčové indikátory výkonnosti (KPI) zamerané na spotrebiteľské správanie. Takýmto spôsobom podporuje dlhodobo udržateľné zlepšenie vašich výsledkov v oblasti zavádzania inovácií.

Toto riešenie prináša poznatky, ktoré pomôžu vašej spoločnosti naplánovať a vyvinúť lepšie produkty, alebo služby a lepšie sa rozhodovať pri ich uvádzaní na trh.
Vďaka podrobnému skúmaniu rôznych aspektov úspešných inovácií umožňuje GfK MarketBuilder spoločnostiam, aby sa vyhli zbytočnému plytvaniu nápadmi a investíciami len preto, že trh nie pripravený na vašu novú myšlienku a súvisiacu ponuku.
GfK MarketBuilder je integrálnou súčasťou uceleného strategického inovačného procesu nazývaného GfK Innovation Roadmap, ktorý sa venuje všetkým fázam inovačného cyklu vo vašej organizácii - od plánov na rast až po uvedenie produktu či služby na trh. Skúma dynamiku trhu, identifikuje príležitosti na trhu a pomáha zvyšovať trhový dopad. S presne cielenými výstupmi pre každú fázu inovačného procesu, vám GfK Innovation Roadmap poskytuje jednoducho realizovateľné plány pre váš rast a predstavuje bohatý a ucelený zdroj silných inovačných iniciatív, a zároveň aj podrobný plán, ako tieto iniciatívy aktivovať.
Podrobnejšie informácie a informácie o konkrétnej kontaktnej osobe vo vašej krajine v súvislosti s nástrojom GfK MarketBuilder nájdete na internetovej stránke zde.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Banky chcú rozšíriť projekt elektronickej komunikácie

09.12.2016 16:16

Slovenská banková asociácia chce rozšíriť projekt elektronickej komunikácie medzi bankami a štátnymi inštitúciami. Cieľom projektu iniciovaného asociáciou a bankami je zjednodušenie, zrýchlenie a zefe ...

Tlačové správy

V rebríčku Technology Fast 500 sa umiestnili štyri firmy zo SR

09.12.2016 16:14

Medzi najrýchlejšie rastúce technologické spoločnosti v Európe sa tento rok prebojovali štyri slovenské firmy. V rebríčku Technology Fast 500 zostavenom pre Európu, Blízky východ a Afriku (EMEA región ...

Tlačové správy

ČR: Rýchlosť, štýl, ostrosť: Monitory AOC k Vianociam

09.12.2016 15:00

Noci jsou delší, studenější a sváteční čas je za rohem. Zatímco někteří už mají na svém vánočním nákupním seznamu vše odfajfkováno, jiní ještě hledají ten pravý dárek. Společnost AOC přichází se čtyřm ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá