Image
18.5.2015 0 Comments

Softvérové riešenie pre „poisťovákov“

Rozšírenie ponuky mobilných zariadení, zníženie ich ceny, a tým aj ich sprístupnenie širšej skupine užívateľov spolu so zlepšením pokrytia mobilnou dátovou sieťou (3G a LTE) a existenciou príslušných IT riešení ponúka možnosť optimalizácie pracovných činností pracovníkov v teréne vo viacerých odvetviach. Tento trend spolu s tlakom na optimalizáciu pracovného výkonu a zvyšovanie zákazníckej spokojnosti neobišiel ani sektor poisťovní. V súčasnosti existuje viacero riešení uľahčujúcich činnosti pracovníkov poisťovní, či už sa jedná o riešenia pre predajcov napríklad mobilné CRM, alebo tzv. mobile workforce manažment riešenia určené pre nepredajné zložky poisťovní. Nižšie popíšeme jedného z reprezentantov druhej menovanej skupiny, určeného pre pracovníkov poisťovní zodpovedných za agendu obhliadok škodových udalostí. Riešenie umožňuje riadenie procesu likvidácie škodových udalostí od ich nahlásenia cez obhliadku až po uzavretie poistného prípadu. Zabezpečuje plánovanie, organizovanie a monitorovanie priebehu obhliadok a jednotlivých činností na nich naviazaných priamo z centrály, a zároveň realizáciu obhliadok samotných. Obhliadky sú realizované priamo v teréne spolu so zberom dát potrebných pre likvidáciu poistnej udalosti. Riešenie je z biznis pohľadu postavené na predpoklade, že pracovníci v teréne majú stráviť maximum pracovného času so zákazníkmi poisťovne obhliadaním škodových udalostí, a nie administratívnymi činnosťami ako sú: plánovanie obhliadok, dohadovanie termínov obhliadok so zákazníkmi, vypĺňanie hlásení z obhliadok a podobne. Namiesto týchto neproduktívnych činností sa majú venovať realizáciám obhliadok samotných a zberu dát potrebných pre likvidáciu poistných udalostí - fotodokumentácia, popis škodovej udalosti, atď. Riešenie sa skladá z webovej a mobilnej aplikácie. Webová aplikácia je určená dispečerom a pracovníkom Call Centra, slúži na plánovanie a manažment škodových udalostí a činností obhliadkárov. Umožňuje plánovanie obhliadok poškodených ...

Článok je uzamknutý

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu PC REVUE, ktorý je dostupný pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným za 20 € na celý rok získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na webe. Objednať si ho môžete TU. Ak už máte digitálne predplatné PC REVUE prihláste sa TU. Ak máte digitálne predplatné Piano, prihláste sa pomocou Piano.


Prihlásiť pomocou členstva PC REVUE
 
Alebo sa prihláste cez službu Piano





Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

ITPro

Linux súkromne i pracovne v2.0 (14. časť): Small Business Server

09.11.2016 14:57

Pojem Small Business Server (malý firemný server) začala používať spoločnosť Microsoft ešte v roku 2000 na označenie servera, ktorý ­dokázal plniť úlohy niekoľkých samostatných serverov. Aplikačná vrs ...

ITPro

Industry 4.0: Fikcia alebo už realita?

09.11.2016 14:52

Štvrtá priemyselná revolúcia je pomenovanie rozsiahlych zmien prudko vstupujúcich do súčasného priemyslu. Nositeľom týchto zmien je digitalizácia výroby a optimalizácia všetkých podnikových procesov v ...

ITPro

Vývoj aplikácií UWP pre Xbox One II.

09.11.2016 14:47

V predošlej časti sme ukázali postup, ako si ­vytvoriť vývojársky účet a aktivovať vývojársky režim na hernej konzole Xbox One, aby ste mohli testovať svoje aplikácie. Výhodou hernej konzoly Xbox je v ...

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá