Image
8.11.2016 0 Comments

Smartfón v biznise: Externá komunikácia cez sociálne siete

Stále viac ľudí sa prihlasuje k účtom na sociálnych sieťach cez smartfóny. Platí to rovnako pre firemných aj súkromných používateľov, hoci dochádza k čoraz väčšiemu prieniku týchto dvoch množín používateľov vzhľadom na prelínanie sa osobného života s pracovným. Všadeprítomný fenomén sociálnych sietí má vo vzťahu k biznisu dve roviny. Prvá z nich je nadväzovanie a udržiavanie kontaktov a druhá je propagácia produktov a služieb. Smartfóny sú najväčším akcelerátorom sociálnych sietí, pretože umožňujú okamžite zdieľať informácie, dojmy vrátane fotografií a videa a takisto umožňujú okamžite reagovať na relevantné informácie. Všetky sociálne siete ponúkajú svoje aplikácie minimálne pre dve najrozšírenejšie platformy – Android a iOS Podľa výsledkov nezávislých prieskumov (Gartner, Renegade...) smerovaných do sféry biznisu viac než 85 percent manažérov a podnikateľov v súčasnosti využíva sociálne médiá pri realizácii obchodných rozhodnutí. Percentuálne sú biznismeni na sociálnych sieťach zainteresovaní oveľa viac než zvyšok populácie (60 %). O potenciáli rastu sociálnych sieťach v biznise svedčí aj skutočnosť, že zatiaľ čo vo vekovej skupine 45 – 54 rokov využíva sociálne siete „len“ 45 % populácie, 14 - 24-ročných  je na sociálnych sieťach viac ako 90 %. A títo ľudia sa vo veľmi krátkom čase stanú ekonomicky aktívnymi. Facebook v mobile   Popri špecializovaných sociálnych sieťach na internú komunikáciu typu Yammer sa na Slovensku aj v biznise najviac používa Facebook. S obrovským odstupom nasleduje Twitter na posielanie krátkych oznamov a profesijná sieť LinkedIn. Preto sa primárne zameriame na Facebook, ktorý je ideálny predovšetkým na komunikáciu so zákazníkmi, na získanie nových a udržanie existujúcich. Odporúčame budovať komunity používateľov a rešpektovať špecifiká príslušnej sociálnej siete. Facebook je primárne komunikačný nástroj, a nie nástroj na prvoplánový predaj produktov a služieb. Ideálne je, keď môžete zaujímavo a hlavne operatívne komunikovať aktuality ...

Článok je uzamknutý

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu PC REVUE, ktorý je dostupný pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným za 20 € na celý rok získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na webe. Objednať si ho môžete TU. Ak už máte digitálne predplatné PC REVUE prihláste sa TU. Ak máte digitálne predplatné Piano, prihláste sa pomocou Piano.


Prihlásiť pomocou členstva PC REVUE
 
Alebo sa prihláste cez službu Piano





Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Ako na to

CES 2017: Lenovo predstavilo nové notebooky ThinkPad X1, Miix 720 a prvý smartfón s podporou Tango - Lenovo Phab 2

03.01.2017 00:09

Lenovo odštartovala ďalší ročník veľtrhu s celou škálou nových produktov. Nová generácia produktov radu ThinkPad X1 Carbon 2017 je najľahším 14-palcovým biznis notebookom, ktorý váži len 1,14kg a obsa ...

Ako na to

Tipy a triky: Ako správne poskytovať IT pomoc a ako o ňu správne žiadať?

14.12.2016 09:40

Či už ste pokročilý používateľ počítača, ktorý často poskytuje IT pomoc známym a rodine, alebo ste to vy, kto o takúto pomoc zvyčajne žiada, ľahko sa stanete nechcenou príčinou frustrácie a obrovskej ...

Ako na to

Tipy a triky: Ako diagnostikovať a opravovať neúspešné upgrady Windows 10

14.12.2016 09:37

Microsoft prešiel s Windows 10 do celkom novej éry vývoja. Namiesto samostatných verzií Windows, vydávaných zvyčajne s odstupom dvoch až piatich rokov (XP, Vista, 7 a podobne), začal svoj systém vyvíj ...

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá