12.2.2013 0 Comments

Slovenský Valentín - romantická večera, parfum, sexi prádlo, koncert Bon Joviho

After party po Vianociach. Aj tak by sa dal charakterizovať sviatok všetkých zamilovaných - Valentín z pohľadu slovenského e-commerce. Prináša zvýšený dopyt po viacerých tovaroch a službách. Rastie záujem o romantické pobyty a večere, parfumy, či spodné prádlo, ale i zážitkové produkty ako napríklad koncerty hviezd.

„Slováci si už Valentína osvojili", zhoduje sa trojica silných slovenských e-commerce spoločností - najširšieho e-shopu InterStore.sk, najväčšieho zľavového portálu ZlavaDna.sk a porovnávača cien Pricemania.sk. Potvrdzujú to aj posledné štatistiky.

Parfumy, pobyty a vstupenky
Na rozdiel od Vianoc je zvýšený predaj počas valentínskeho obdobia obmedzený na posledný týždeň pred sviatkom. „Najžiadanejším valentínskym artiklom sú jednoznačne parfumy, u ktorých denný predaj dosahuje vianočné čísla. Nárast sme zaznamenali pri last minute valentínskych pobytov (o 30 %), doslova ako horúce zemiaky sa predávajú vstupenky na koncerty tínejdžerského idola Justina Biebera (30.3., Viedeň), či Bon Joviho (17.5., Viedeň)", hovorí obchodný riaditeľ InterStore.sk Tomáš Prutzer a podotýka, že práve Valentín je hlavným ťahúňom februára okrem štandardných cenových akcií.

Valentínske sexi prekvapenie
Na portáli www.pricemania.sk, ktorý porovnáva viac než milión produktov a zastupuje široký segment výrobkov, sa vo februári každoročne zvyšuje prezeranosť parfémov a erotickej spodnej bielizne. Nezaostávajú ani luxusnejšie a drahšie produkty, ako napríklad šperky, či hodinky. „Napriek tomu, že ide o pomerne mladý sviatok, Slováci Valentína milujú", tvrdí Michal Král, CEO portálu Pricemania.sk." Každoročne nám do popredia v prezeranosti „vyskočia" produkty po ktorých po celý rok nie je až taký dopyt. Túto sezónu sú medzi hitmi aj afrodiziaka a feromóny, ktorých prezeranosť narástla až o 40% než je zvyčajne. Celkovo všetky produkty v sekcii „erotické pomôcky" sú pred Valentínom veľmi IN", dodáva Král.

Láska ide cez žalúdok...alebo v peknom hoteli
Klienti zľavových portálov sa pripravili na sviatok sv. Valentína špeciálnou ponukou služieb. Viaceré reštaurácie v hlavnom meste aj v regiónoch pripravili pre zákazníkov Valentínske menu. Napr. známa luxusná reštaurácia sv. Huberta v Bratislave ponúka Valentínske trojchodové bažantie menu pre dvoch len za necelých 20 euro. Rovnako sa pripravili toto obdobie aj hotelieri. Romantický pobyt pre dvoch v kúpeľnom meste Dudince s využitím výlučne cez Valentínske obdobie bol vypredaný za necelé dva dni. „Okrem špeciálnych Valentínskych balíčkov dosahujú u nás v týchto dňoch veľmi dobrú výkonnosť akékoľvek tovary a služby, ktoré môžu byť použité ako darček. Okrem reštaurácii a pobytov Slováci nakupujú aj šperky a rozličné zážitkové veci, ako napr. lety balónom", hovorí Zdenko Hoschek, konateľ ZlavaDna.sk.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis 1

Xiaomi vraj neutrpí poklesom predaja smartfónov, živia ho iné zdroje

02.12.2016 00:19

Prepad predaja smartfónov na čínskom trhu nebude mať významný dosah na spoločnosť Xiaomi, pretože bude kompenzovaný predajom inteligentných domácich spotrebičov a príjmami zo softvéru. Povedal to star ...

Biznis

Automobilky sa dohodli o výstavbe siete ultrarýchlych nabíjacích staníc pre elektromobily po celej Európe

01.12.2016 00:15

Automobilky BMW Group, Daimler, Ford Motor Company a skupina Volkswagen s Audi a Porsche uzavreli dohodu o spolupráci pri výstavbe siete vysokovýkonných nabíjacích staníc pre elektrické vozidlá, pokrý ...

Biznis

V Prahe má vo februári odštartovať škola pre youtuberov. Školáci zaplatia 5000 korún...

28.11.2016 00:18

V Prahe sa vo februári otvorí škola pre U2berov. Ako sa píše na stránke projektu, za ktorým stojí firma Books and Cards S.G.J.Š., s.r.o., chlapci a dievčatá sa tu v bloku workshopov naučia bezpečne a  ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá