12.2.2013 0 Comments

Slovenský Valentín - romantická večera, parfum, sexi prádlo, koncert Bon Joviho

After party po Vianociach. Aj tak by sa dal charakterizovať sviatok všetkých zamilovaných - Valentín z pohľadu slovenského e-commerce. Prináša zvýšený dopyt po viacerých tovaroch a službách. Rastie záujem o romantické pobyty a večere, parfumy, či spodné prádlo, ale i zážitkové produkty ako napríklad koncerty hviezd.

„Slováci si už Valentína osvojili", zhoduje sa trojica silných slovenských e-commerce spoločností - najširšieho e-shopu InterStore.sk, najväčšieho zľavového portálu ZlavaDna.sk a porovnávača cien Pricemania.sk. Potvrdzujú to aj posledné štatistiky.

Parfumy, pobyty a vstupenky
Na rozdiel od Vianoc je zvýšený predaj počas valentínskeho obdobia obmedzený na posledný týždeň pred sviatkom. „Najžiadanejším valentínskym artiklom sú jednoznačne parfumy, u ktorých denný predaj dosahuje vianočné čísla. Nárast sme zaznamenali pri last minute valentínskych pobytov (o 30 %), doslova ako horúce zemiaky sa predávajú vstupenky na koncerty tínejdžerského idola Justina Biebera (30.3., Viedeň), či Bon Joviho (17.5., Viedeň)", hovorí obchodný riaditeľ InterStore.sk Tomáš Prutzer a podotýka, že práve Valentín je hlavným ťahúňom februára okrem štandardných cenových akcií.

Valentínske sexi prekvapenie
Na portáli www.pricemania.sk, ktorý porovnáva viac než milión produktov a zastupuje široký segment výrobkov, sa vo februári každoročne zvyšuje prezeranosť parfémov a erotickej spodnej bielizne. Nezaostávajú ani luxusnejšie a drahšie produkty, ako napríklad šperky, či hodinky. „Napriek tomu, že ide o pomerne mladý sviatok, Slováci Valentína milujú", tvrdí Michal Král, CEO portálu Pricemania.sk." Každoročne nám do popredia v prezeranosti „vyskočia" produkty po ktorých po celý rok nie je až taký dopyt. Túto sezónu sú medzi hitmi aj afrodiziaka a feromóny, ktorých prezeranosť narástla až o 40% než je zvyčajne. Celkovo všetky produkty v sekcii „erotické pomôcky" sú pred Valentínom veľmi IN", dodáva Král.

Láska ide cez žalúdok...alebo v peknom hoteli
Klienti zľavových portálov sa pripravili na sviatok sv. Valentína špeciálnou ponukou služieb. Viaceré reštaurácie v hlavnom meste aj v regiónoch pripravili pre zákazníkov Valentínske menu. Napr. známa luxusná reštaurácia sv. Huberta v Bratislave ponúka Valentínske trojchodové bažantie menu pre dvoch len za necelých 20 euro. Rovnako sa pripravili toto obdobie aj hotelieri. Romantický pobyt pre dvoch v kúpeľnom meste Dudince s využitím výlučne cez Valentínske obdobie bol vypredaný za necelé dva dni. „Okrem špeciálnych Valentínskych balíčkov dosahujú u nás v týchto dňoch veľmi dobrú výkonnosť akékoľvek tovary a služby, ktoré môžu byť použité ako darček. Okrem reštaurácii a pobytov Slováci nakupujú aj šperky a rozličné zážitkové veci, ako napr. lety balónom", hovorí Zdenko Hoschek, konateľ ZlavaDna.sk.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis

Schengen pre dáta. EK chce odstrániť bariéry voľného cezhraničného pohybu dát v EÚ

16.01.2017 00:07

Európska komisia navrhla politické a právne riešenia na uvoľnenie potenciálu dátového hospodárstva EÚ. Ide pri tom o súčasť stratégie digitálneho jednotného trhu, ktorú predstavila v máji 2015. Inform ...

Biznis

10 trendov v oblasti podnikových sietí v roku 2017

14.01.2017 00:20

Stojíme na pokraji zásadných technologických zmien. Uplynulý rok vydláždil cestu a pripravil podmienky pre budúcnosť, ktorá rýchlo získava jasné obrysy. V roku 2017 môžeme očakávať týchto desať zmien, ...

Biznis 1

S kamerou na bratislavskom kole robotickej súťaže FIRST LEGO League (video)

16.01.2017 00:15

Tvorivosť žiakov a študentov je jeden z kľúčových faktorov ich budúcej úspešnosti a aj potvrdenie kvalitatívnej úrovne výučby informatiky v školách. Preto sme sa s našou kamerou prišli pozrieť na prie ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá