29.1.2014 0 Comments

Slováci vlani vďaka Zľavomat.sk zjedli 19 ton pizze a strávili vyše 500-tisíc nocí v hoteloch

Fotokalendáre z vlastných fotiek, burgery a pobyty v Tatrách boli minulý rok najžiadanejšími zľavami na portáli Zľavomat.sk. Slováci cez najväčší zľavový web vlani kúpili spolu vyše 802-tisíc kupónov, čo je o 390-tisíc viac než rok predtým. Celkovo tak fanúšikovia zľavového portálu Zľavomat.sk ušetrili od jeho vzniku viac ako 35 miliónov eur. Zľavomat.sk za rok 2013 svoj obrat zvýšil o 71 % percent na 15,4 milióna eur. Vyše polovice z obratu tvorí predaj dovoleniek, ktorý medziročne vzrástol o 56 percent. Obrat za predaj tovarov a gastrosegment medziročne stúpol až o 100 percent. „Slováci majú čoraz väčší záujem o zľavy, pretože si chcú nakúpiť značkové oblečenie za výhodné ceny, vyskúšať nové zážitky, kvalitné dovolenky a viacchodové luxusné jedlá v reštauráciách. Novým trendom je, že priemerná hodnota nákupu rastie. Dôvodom je rastúca dôvera a spokojnosť zákazníkov s kvalitou našej ponuky, ktorú denne testujú produktoví manažéri Zľavomatu. Vlani sa priemerná hodnota objednávky zvýšila zo 42 € na 46 €," uviedol Tomáš Sroka, riaditeľ spoločnosti Zľavomat.sk, ktorá patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group.

Hitom boli tuje aj Chorvátsko
Podľa neho sa Slováci o zľavy zaujímajú najmä pred letom, keď nakupujú dovolenky doma aj v zahraničí, a pred Vianocami. „Hitom boli v lete najmä dovolenky, z ktorých prudko stúpol záujem o Chorvátsko. Veľmi žiadané boli prvýkrát aj klimatizácie. Absolútnym prekvapením roka bol dopyt po tujach do záhrad, ktorých sme predali vyše 900 kusov," doplnil Tomáš Sroka.

Počas novembra a decembra stránku Zľavomat.sk denne navštívilo vyše 100-tisíc ľudí. Obrat v decembri 2013 prekročil hranicu 2,1 milióna eur, čo je medziročne o 50 % viac. „Do vianočného testu o obľúbenosti darčekov sa zapojilo až 12-tisíc ľudí, z toho dve tretiny boli ženy. Z testu vyplynulo, že Slováci rovnako ako Česi sú Prítulníci - teda milujú masáže, pobyty s najbližšími a veľkú radosť im urobíte, ak ich pri obdarovávaní aj objímete," dodal Tomáš Sroka.

Zľavy si obľúbili aj na južnom Slovensku
Najväčší nárast záujmu o ponuku Zľavomat.sk sme zaznamenali na južnom Slovensku. Návštevnosť zľavového portálu stúpla vlani najviac v Lučenci (+200 %) a v Nových Zámkoch (+182 %). „Každá časť Slovenska však uprednostňuje iné zľavy - napríklad na severe Slovenska si zákazníci doprajú najmä wellness pobyty, obyvatelia západného Slovenska milujú burgery a sushi a u východniarov je hitom dlhodobo pizza," uviedol Tomáš Sroka.

Podľa neho je za rastúcim záujmom o ponuku Zľavomat.sk vo všetkých regiónoch najmä zvyšovanie kvality ponúk aj so zapojením zákazníkov. ,,Spotrebitelia môžu každú ponuku ohodnotiť číslom od 1 do 5, pričom 5 označuje vynikajúce hodnotenie. Vlani sme tak od zákazníkov získali vyše 118 - tisíc hodnotení s priemerom 4,1. Cieľom pre tento rok je dosiahnuť od zákazníkov priemerné hodnotenie až 4,5 "hviezdičky", čo je 90 % spokojnosť," dodal T.Sroka.

Zľavomat.sk rozšíri ponuku výrobkov vlastnej značky
Pre rastúci záujem zákazníkov Zľavomat.sk o módu a cestovanie plánuje spoločnosť v tomto roku posilniť najmä ponuku letných dovoleniek a značkového oblečenia. Cieľom spoločnosti je rozšírenie ponuky a spokojnosť zákazníkov. ,,Radi by sme zákazníkom ponúkli nové zahraničné letné destinácie a zaujímavé módne značky, ktoré na Slovensku zatiaľ nie sú. Posilníme aj ponuku značkového oblečenia a tovarov vlastnej značky Markus Pedriksen. Pri vlastných tovaroch dokážeme mať kvalitu tovaru a takisto aj termíny dodania maximálne pod kontrolou. Všetky tovary totiž k zákazníkom dovážame z nášho centrálneho európskeho skladu s rozlohou 2 500 štvorcových metrov v Česku, odkiaľ sme vlani distribuovali takmer 35-tisíc výrobkov do celého Slovenska," vysvetlil T. Sroka.

Koľko produktov nakúpili vlani Slováci na Zľavomat.sk:
6 297 fotokníh12 558 obrazov z vlastných fotografií10 509 tlačí 50 ks fotografií (spolu 525 450 fotiek)5 714 pánskych boxeriek5 032 šálov38 296 pízz8 802 setov sushi5 655 steakov8 463 burgerov84 377 pobytov

Zdroj: Zľavomat.sk

Najpredávanejšie zľavy na Slovensku v roku 2013:
Tovar: Fotokalendáre z vlastných fotografii (7 077 ks), fotoobrazy na plátne z vlastných fotografií (5 507 ks), viazanie diplomových prác (3 534)Jedlá: burger Beabout v Bratislave (2 596 ks)Pobyty: Hotel Hills v Tatrách (796), kúpele Lúčky (787) Zážitky, zábava: vianočné trhy v Inchebe, termálne kúpalisko Galandia, vstupenka na výstavu Moddom, vstupenka na Autosalón Nitra, akvapark Dolný Kubín, skipas Mýto pod Ďumbierom

Najpredávanejšie zľavy v Česku v roku 2013:

  1. Tlač fotografií vo formáte A4 (12 868 ks)
  2. Dobrodružná hra TEP faktor - na štýl Pevnosť Boyard (9 222 ks)
  3. Fotokalendár (7 413 ks)

Najpredávanejšie zľavy v Maďarsku v roku 2013:
Vstupenka do zábavného parku v Budapešti (2 002 ks)Viacchodové menu v reštaurácii v Budapešti (787 ks)

Zdroj: Slevomat Group


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Ako by mohli byť Slováci bohatší? Alternatívou sú Indexové fondy

08.12.2016 13:00

Skupina Across Private Investments (Across) si 9. januára 2017 pripomenie 15. výročie pôsobenia na slovenskom finančnom trhu. Špecializujeme sa na privátne investície. Pracovný tím tvoria skúsení inve ...

Tlačové správy

Nový monitor Philips s PowerSensorem nabízí ekologický výkon

08.12.2016 12:00

Společnost MMD představuje nový 24palcový LCD monitor, který zohledňuje zdraví uživatelů i naší planety. Přichází ve dvou variantách jako 240B7QPJEB a 240B7QPTEB a nabízí ekologické a uživatelsky přív ...

Tlačové správy

Nové domény si za lacnejšie kúpite aj v roku 2017

08.12.2016 11:15

Správca národnej domény .sk, spoločnosť SK-NIC, a. s., predlžuje platnosť akcií na podporu rastu počtu slovenských domén, ktorých už dnes máme na Slovensku viac ako 350-tisíc. Firmy aj jednotlivci bud ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá