Slováci vlani vďaka Zľavomat.sk zjedli 19 ton pizze a strávili vyše 500-tisíc nocí v hoteloch
Hitom boli tuje aj Chorvátsko
Podľa neho sa Slováci o zľavy zaujímajú najmä pred letom, keď nakupujú dovolenky doma aj v zahraničí, a pred Vianocami. „Hitom boli v lete najmä dovolenky, z ktorých prudko stúpol záujem o Chorvátsko. Veľmi žiadané boli prvýkrát aj klimatizácie. Absolútnym prekvapením roka bol dopyt po tujach do záhrad, ktorých sme predali vyše 900 kusov," doplnil Tomáš Sroka.
Počas novembra a decembra stránku Zľavomat.sk denne navštívilo vyše 100-tisíc ľudí. Obrat v decembri 2013 prekročil hranicu 2,1 milióna eur, čo je medziročne o 50 % viac. „Do vianočného testu o obľúbenosti darčekov sa zapojilo až 12-tisíc ľudí, z toho dve tretiny boli ženy. Z testu vyplynulo, že Slováci rovnako ako Česi sú Prítulníci - teda milujú masáže, pobyty s najbližšími a veľkú radosť im urobíte, ak ich pri obdarovávaní aj objímete," dodal Tomáš Sroka.
Zľavy si obľúbili aj na južnom Slovensku
Najväčší nárast záujmu o ponuku Zľavomat.sk sme zaznamenali na južnom Slovensku. Návštevnosť zľavového portálu stúpla vlani najviac v Lučenci (+200 %) a v Nových Zámkoch (+182 %). „Každá časť Slovenska však uprednostňuje iné zľavy - napríklad na severe Slovenska si zákazníci doprajú najmä wellness pobyty, obyvatelia západného Slovenska milujú burgery a sushi a u východniarov je hitom dlhodobo pizza," uviedol Tomáš Sroka.
Podľa neho je za rastúcim záujmom o ponuku Zľavomat.sk vo všetkých regiónoch najmä zvyšovanie kvality ponúk aj so zapojením zákazníkov. ,,Spotrebitelia môžu každú ponuku ohodnotiť číslom od 1 do 5, pričom 5 označuje vynikajúce hodnotenie. Vlani sme tak od zákazníkov získali vyše 118 - tisíc hodnotení s priemerom 4,1. Cieľom pre tento rok je dosiahnuť od zákazníkov priemerné hodnotenie až 4,5 "hviezdičky", čo je 90 % spokojnosť," dodal T.Sroka.
Zľavomat.sk rozšíri ponuku výrobkov vlastnej značky
Pre rastúci záujem zákazníkov Zľavomat.sk o módu a cestovanie plánuje spoločnosť v tomto roku posilniť najmä ponuku letných dovoleniek a značkového oblečenia. Cieľom spoločnosti je rozšírenie ponuky a spokojnosť zákazníkov. ,,Radi by sme zákazníkom ponúkli nové zahraničné letné destinácie a zaujímavé módne značky, ktoré na Slovensku zatiaľ nie sú. Posilníme aj ponuku značkového oblečenia a tovarov vlastnej značky Markus Pedriksen. Pri vlastných tovaroch dokážeme mať kvalitu tovaru a takisto aj termíny dodania maximálne pod kontrolou. Všetky tovary totiž k zákazníkom dovážame z nášho centrálneho európskeho skladu s rozlohou 2 500 štvorcových metrov v Česku, odkiaľ sme vlani distribuovali takmer 35-tisíc výrobkov do celého Slovenska," vysvetlil T. Sroka.
Koľko produktov nakúpili vlani Slováci na Zľavomat.sk:
6 297 fotokníh12 558 obrazov z vlastných fotografií10 509 tlačí 50 ks fotografií (spolu 525 450 fotiek)5 714 pánskych boxeriek5 032 šálov38 296 pízz8 802 setov sushi5 655 steakov8 463 burgerov84 377 pobytov
Zdroj: Zľavomat.sk
Najpredávanejšie zľavy na Slovensku v roku 2013:
Tovar: Fotokalendáre z vlastných fotografii (7 077 ks), fotoobrazy na plátne z vlastných fotografií (5 507 ks), viazanie diplomových prác (3 534)Jedlá: burger Beabout v Bratislave (2 596 ks)Pobyty: Hotel Hills v Tatrách (796), kúpele Lúčky (787) Zážitky, zábava: vianočné trhy v Inchebe, termálne kúpalisko Galandia, vstupenka na výstavu Moddom, vstupenka na Autosalón Nitra, akvapark Dolný Kubín, skipas Mýto pod Ďumbierom
Najpredávanejšie zľavy v Česku v roku 2013:
- Tlač fotografií vo formáte A4 (12 868 ks)
- Dobrodružná hra TEP faktor - na štýl Pevnosť Boyard (9 222 ks)
- Fotokalendár (7 413 ks)
Najpredávanejšie zľavy v Maďarsku v roku 2013:
Vstupenka do zábavného parku v Budapešti (2 002 ks)Viacchodové menu v reštaurácii v Budapešti (787 ks)
Zdroj: Slevomat Group