29.1.2014 0 Comments

Slováci vlani vďaka Zľavomat.sk zjedli 19 ton pizze a strávili vyše 500-tisíc nocí v hoteloch

Fotokalendáre z vlastných fotiek, burgery a pobyty v Tatrách boli minulý rok najžiadanejšími zľavami na portáli Zľavomat.sk. Slováci cez najväčší zľavový web vlani kúpili spolu vyše 802-tisíc kupónov, čo je o 390-tisíc viac než rok predtým. Celkovo tak fanúšikovia zľavového portálu Zľavomat.sk ušetrili od jeho vzniku viac ako 35 miliónov eur. Zľavomat.sk za rok 2013 svoj obrat zvýšil o 71 % percent na 15,4 milióna eur. Vyše polovice z obratu tvorí predaj dovoleniek, ktorý medziročne vzrástol o 56 percent. Obrat za predaj tovarov a gastrosegment medziročne stúpol až o 100 percent. „Slováci majú čoraz väčší záujem o zľavy, pretože si chcú nakúpiť značkové oblečenie za výhodné ceny, vyskúšať nové zážitky, kvalitné dovolenky a viacchodové luxusné jedlá v reštauráciách. Novým trendom je, že priemerná hodnota nákupu rastie. Dôvodom je rastúca dôvera a spokojnosť zákazníkov s kvalitou našej ponuky, ktorú denne testujú produktoví manažéri Zľavomatu. Vlani sa priemerná hodnota objednávky zvýšila zo 42 € na 46 €," uviedol Tomáš Sroka, riaditeľ spoločnosti Zľavomat.sk, ktorá patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group.

Hitom boli tuje aj Chorvátsko
Podľa neho sa Slováci o zľavy zaujímajú najmä pred letom, keď nakupujú dovolenky doma aj v zahraničí, a pred Vianocami. „Hitom boli v lete najmä dovolenky, z ktorých prudko stúpol záujem o Chorvátsko. Veľmi žiadané boli prvýkrát aj klimatizácie. Absolútnym prekvapením roka bol dopyt po tujach do záhrad, ktorých sme predali vyše 900 kusov," doplnil Tomáš Sroka.

Počas novembra a decembra stránku Zľavomat.sk denne navštívilo vyše 100-tisíc ľudí. Obrat v decembri 2013 prekročil hranicu 2,1 milióna eur, čo je medziročne o 50 % viac. „Do vianočného testu o obľúbenosti darčekov sa zapojilo až 12-tisíc ľudí, z toho dve tretiny boli ženy. Z testu vyplynulo, že Slováci rovnako ako Česi sú Prítulníci - teda milujú masáže, pobyty s najbližšími a veľkú radosť im urobíte, ak ich pri obdarovávaní aj objímete," dodal Tomáš Sroka.

Zľavy si obľúbili aj na južnom Slovensku
Najväčší nárast záujmu o ponuku Zľavomat.sk sme zaznamenali na južnom Slovensku. Návštevnosť zľavového portálu stúpla vlani najviac v Lučenci (+200 %) a v Nových Zámkoch (+182 %). „Každá časť Slovenska však uprednostňuje iné zľavy - napríklad na severe Slovenska si zákazníci doprajú najmä wellness pobyty, obyvatelia západného Slovenska milujú burgery a sushi a u východniarov je hitom dlhodobo pizza," uviedol Tomáš Sroka.

Podľa neho je za rastúcim záujmom o ponuku Zľavomat.sk vo všetkých regiónoch najmä zvyšovanie kvality ponúk aj so zapojením zákazníkov. ,,Spotrebitelia môžu každú ponuku ohodnotiť číslom od 1 do 5, pričom 5 označuje vynikajúce hodnotenie. Vlani sme tak od zákazníkov získali vyše 118 - tisíc hodnotení s priemerom 4,1. Cieľom pre tento rok je dosiahnuť od zákazníkov priemerné hodnotenie až 4,5 "hviezdičky", čo je 90 % spokojnosť," dodal T.Sroka.

Zľavomat.sk rozšíri ponuku výrobkov vlastnej značky
Pre rastúci záujem zákazníkov Zľavomat.sk o módu a cestovanie plánuje spoločnosť v tomto roku posilniť najmä ponuku letných dovoleniek a značkového oblečenia. Cieľom spoločnosti je rozšírenie ponuky a spokojnosť zákazníkov. ,,Radi by sme zákazníkom ponúkli nové zahraničné letné destinácie a zaujímavé módne značky, ktoré na Slovensku zatiaľ nie sú. Posilníme aj ponuku značkového oblečenia a tovarov vlastnej značky Markus Pedriksen. Pri vlastných tovaroch dokážeme mať kvalitu tovaru a takisto aj termíny dodania maximálne pod kontrolou. Všetky tovary totiž k zákazníkom dovážame z nášho centrálneho európskeho skladu s rozlohou 2 500 štvorcových metrov v Česku, odkiaľ sme vlani distribuovali takmer 35-tisíc výrobkov do celého Slovenska," vysvetlil T. Sroka.

Koľko produktov nakúpili vlani Slováci na Zľavomat.sk:
6 297 fotokníh12 558 obrazov z vlastných fotografií10 509 tlačí 50 ks fotografií (spolu 525 450 fotiek)5 714 pánskych boxeriek5 032 šálov38 296 pízz8 802 setov sushi5 655 steakov8 463 burgerov84 377 pobytov

Zdroj: Zľavomat.sk

Najpredávanejšie zľavy na Slovensku v roku 2013:
Tovar: Fotokalendáre z vlastných fotografii (7 077 ks), fotoobrazy na plátne z vlastných fotografií (5 507 ks), viazanie diplomových prác (3 534)Jedlá: burger Beabout v Bratislave (2 596 ks)Pobyty: Hotel Hills v Tatrách (796), kúpele Lúčky (787) Zážitky, zábava: vianočné trhy v Inchebe, termálne kúpalisko Galandia, vstupenka na výstavu Moddom, vstupenka na Autosalón Nitra, akvapark Dolný Kubín, skipas Mýto pod Ďumbierom

Najpredávanejšie zľavy v Česku v roku 2013:

  1. Tlač fotografií vo formáte A4 (12 868 ks)
  2. Dobrodružná hra TEP faktor - na štýl Pevnosť Boyard (9 222 ks)
  3. Fotokalendár (7 413 ks)

Najpredávanejšie zľavy v Maďarsku v roku 2013:
Vstupenka do zábavného parku v Budapešti (2 002 ks)Viacchodové menu v reštaurácii v Budapešti (787 ks)

Zdroj: Slevomat Group


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Zomrel Eugene Cernan, ako posledný kráčal po povrchu Mesiaca

17.01.2017 08:00

Rodák zo Chicaga, ktorého rodičia pochádzali z Česka a Slovenska, sa dožil 82 rokov. Vo veku 82 rokov zomrel v pondelok americký astronaut česko-slovenského pôvodu Eugene Cernan, ktorý bol zatiaľ po ...

Tlačové správy

Slovenskí obchodníci sa stretnú v ocenení Mastercard Obchodník roka

17.01.2017 07:44

Už štvrtým rokom bude na Slovensku vyhlásene prestížne ocenenie Mastercard Obchodník roka. Obchodníci budú súťažiť celkovo v 10 kategóriách. Spolu so začiatkom tohto ročníka, 16. januára, bude spusten ...

Tlačové správy

Autopriemysel plánuje vybudovať 10 nových technologických centier

17.01.2017 07:33

Dodávateľské firmy v automobilovom priemysle na Slovensku plánujú v najbližších 12 mesiacoch prijať 260 nových výskumno-vývojových pracovníkov. Viac ako dve tretiny týchto firiem zároveň  deklarovali ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá