SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Samsung predstavuje nový partnerský program STEP a spúšťa partnerský portál

Tlačové správy
0
Spoločnosť Samsung Electronics Czech and Slovak predstavila na stretnutí pre najvýznamnejších obchodných partnerov v Brne nový partnerský program STEP - Samsung Team Of Empowered Partners.

Celosvetovo predstavovaný program STEP určený pre obchodných partnerov ponúkne portál s predajnou podporou, registráciu obchodných príležitostí, produktové a technické informácie. STEP zastrešuje kompletné portfólio IT produktov spoločnosti Samsung Electronics s dôrazom na tlačiarne, veľkoformátové displeje, monitory či špeciálne displejové riešenia pre firemných zákazníkov.

„Partnerský program bude na Slovensku štvorstupňový, od úrovne Registred, cez Silver, Gold až po najvyššie, Platinum. Pre každú kategóriu máme pripravenú rôznu úroveň podpory a výhod. Veríme, že pomocou partnerského programu posilníme dlhodobý vzťah s obchodnými partnermi a plne využijeme obojstranného potenciálu. Naši obchodní partneri tiež získajú možnosť spätných rabatov, a to v závislosti na ich obchodných výsledkoch," hovorí Petr Kheil, riaditeľ divízie IT a Enterprise business spoločnosti Samsung.

Podpora digitalizácie v podnikaní je jednou z priorít spoločnosti Samsung Electronics. „V posledných rokoch dosiahol Samsung u koncových zákazníkov obrovský úspech. Sme presvedčení, že teraz môžeme tieto výsledky zopakovať aj na B2B trhu. Púšťame sa na novú cestu a chceme svojich obchodných partnerov uistiť, že spolupráca so Samsungom je ľahká a že od nás získajú presne to, čo potrebujú," uvádza Andrew Mills, viceprezident divízie Enterprise Business Europe.

„Boli by sme radi, keby naši partneri videli v spolupráci so Samsungom prínos. Chceme, aby mali dôveru v našu spoluprácu a mali dokonalý prehľad o plnej šírke nami ponúkaného produktového portfólia a riešeniach. Sme presvedčení, že náš nový partnerský program podporený našim odhodlaním poskytovať riešenia firemným klientom akejkoľvek veľkosti nám bude pri dosahovaní týchto cieľov pomáhať," doplnil Andrew Mills.

Už vo svojom prejave na Canalys Channels Forum v Barcelone načrtol Andrew Mills ambíciu tejto elektrotechnickej spoločnosti stať sa v roku 2014 jednotkou na trhu v oblasti podpory digitalizácie v podnikaní. Samsung preto už v minulom roku do svojho B2B programu investoval tým, že posilnil svoj ​​tím, zameral sa na komplexné riešenie a vytvorenie nového programu pre obchodných partnerov. Samsung sa usiluje o to, aby sa B2B segment do roku 2020 podieľal významnou časťou na celkových tržbách spoločnosti.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať