28.1.2014 0 Comments

Samsung predstavuje nový partnerský program STEP a spúšťa partnerský portál

Spoločnosť Samsung Electronics Czech and Slovak predstavila na stretnutí pre najvýznamnejších obchodných partnerov v Brne nový partnerský program STEP - Samsung Team Of Empowered Partners.

Celosvetovo predstavovaný program STEP určený pre obchodných partnerov ponúkne portál s predajnou podporou, registráciu obchodných príležitostí, produktové a technické informácie. STEP zastrešuje kompletné portfólio IT produktov spoločnosti Samsung Electronics s dôrazom na tlačiarne, veľkoformátové displeje, monitory či špeciálne displejové riešenia pre firemných zákazníkov.

„Partnerský program bude na Slovensku štvorstupňový, od úrovne Registred, cez Silver, Gold až po najvyššie, Platinum. Pre každú kategóriu máme pripravenú rôznu úroveň podpory a výhod. Veríme, že pomocou partnerského programu posilníme dlhodobý vzťah s obchodnými partnermi a plne využijeme obojstranného potenciálu. Naši obchodní partneri tiež získajú možnosť spätných rabatov, a to v závislosti na ich obchodných výsledkoch," hovorí Petr Kheil, riaditeľ divízie IT a Enterprise business spoločnosti Samsung.

Podpora digitalizácie v podnikaní je jednou z priorít spoločnosti Samsung Electronics. „V posledných rokoch dosiahol Samsung u koncových zákazníkov obrovský úspech. Sme presvedčení, že teraz môžeme tieto výsledky zopakovať aj na B2B trhu. Púšťame sa na novú cestu a chceme svojich obchodných partnerov uistiť, že spolupráca so Samsungom je ľahká a že od nás získajú presne to, čo potrebujú," uvádza Andrew Mills, viceprezident divízie Enterprise Business Europe.

„Boli by sme radi, keby naši partneri videli v spolupráci so Samsungom prínos. Chceme, aby mali dôveru v našu spoluprácu a mali dokonalý prehľad o plnej šírke nami ponúkaného produktového portfólia a riešeniach. Sme presvedčení, že náš nový partnerský program podporený našim odhodlaním poskytovať riešenia firemným klientom akejkoľvek veľkosti nám bude pri dosahovaní týchto cieľov pomáhať," doplnil Andrew Mills.

Už vo svojom prejave na Canalys Channels Forum v Barcelone načrtol Andrew Mills ambíciu tejto elektrotechnickej spoločnosti stať sa v roku 2014 jednotkou na trhu v oblasti podpory digitalizácie v podnikaní. Samsung preto už v minulom roku do svojho B2B programu investoval tým, že posilnil svoj ​​tím, zameral sa na komplexné riešenie a vytvorenie nového programu pre obchodných partnerov. Samsung sa usiluje o to, aby sa B2B segment do roku 2020 podieľal významnou časťou na celkových tržbách spoločnosti.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Veracomp plánuje predstaviť mrazivé novinky z Red Hatu

19.01.2017 12:00

Veracomp Slovakia s.r.o., distribútor s prívlastkom VAD (čiže Value Added Distributor), poskytuje pridanú hodnotu aj vo forme vzdelávania. V spolupráci s Red Hat na Slovensku plánuje Veracomp pre svo ...

Tlačové správy

ČR: Audiosystémy pre domáce kino Bose Lifestyle 600 a Lifestyle 650 - potešenie pre uši aj oči

19.01.2017 11:00

Systémy pro domácí kino mají u Bose dlouholetou tradici a uživateli i odborníky jsou řazeny na vrchol nabídky v této oblasti. Nyní přichází na náš trh dvě zcela nová řešení – Bose Lifestyle 600 a Life ...

Tlačové správy

Taxify ponúka zľavu 20 % na všetky jazdy

19.01.2017 10:40

Populárna aplikácia Taxify spustila akciu, ktorá o pätinu znižuje cenu za každé využitie služby do konca januára. Vďaka nízkej minimálnej platbe za jazdu sa služba vyplatí aj pri kratších presunoch po ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

qubitconference

Najnovšie videá