Image
5.9.2016 0 Comments

Samsung posúva na veľtrhu IFA 2016 užívateľské zážitky

Samsung potvrdzuje svoj záväzok európskym zákazníkom. Na veľtrhu IFA 2016 predstavil nové produkty a partnerstvo v rámci európskeho trhu domácich spotrebičov, vizuálnej technológie a domácej zábavy.

Spoločnosť Samsung Electronics Co., Ltd. na svojej tlačovej konferencii v Berlíne predviedla, akým smerom bude premieňať zákaznícku skúsenosť a predstavila rad nových domácich spotrebičov.
„Na veľtrhu IFA 2016 by sme chceli európskej komunite ukázať, ako sa neustále snažíme vyvíjať a vylepšovať skúsenosť s našimi produktmi. A to nielen pre našich zákazníkov, ale aj pre partnerov a naprieč produktovými radmi od televízorov, cez domáce audio až po ďalšie domáce spotrebiče. Všetky produkty, ktoré vyrábame, ukazujú naše odhodlanie obohatiť zákazníkov o inovatívne technológie a opierajú sa o hlboké porozumenie tomu, čo naozaj chcú a potrebujú,“ hovorí David Lowes, Chief Marketing Officer spoločnosti Samsung Electronics Europe.

Záväzok európskemu potenciálu
Počas tlačovej konferencie v berlínskom City Cube Samsung potvrdil svoje záväzky európskemu trhu. Teraz zamestnáva 14 000 ľudí v celkom 34 krajinách. V produktoch spoločnosti Samsung sa odráža európska elegancia, móda aj dizajn.
Tržby v druhom kvartáli sa medziročne zvýšili o 5 %, 7 z 10 európskych domácností vlastní mobilný telefón od Samsungu a jedna z troch rodín sleduje svoje obľúbené relácie na televízore značky Samsung. Aj preto Samsung verí, že práve teraz nastal správny čas pre investície do európskeho potenciálu.

Samsung tiež oznámil partnerstvo so spoločnosťou MakerBot, globálnym lídrom v oblasti 3D tlače, ktorý zaisťuje vybavenie vzdelávacích zariadení a múzeí na piatich európskych trhoch. S viac ako 100 tisíc MakerBot tlačiarňami po celom svete predstavuje najsilnejšieho hráča na trhu 3D tlačiarní.

Samsung taktiež plánuje podporiť viac ako 400 000 mladých ľudí v rámci Európskej komisie pre digitálnu zamestnanosť. Projekt bude naplnený už na konci roka 2016, teda skôr, ako sa pôvodne predpokladalo.

Budúcnosť televízorov: Quantum Dot úplne zmení ich podobu
Samsung predstavil nový televízor KS9800 s technológiou Quantum Dot a uhlopriečkou 88", ktorý ponúka najvyššiu kvalitu obrazu a rovnako ako všetky SUHD TV Samsung je schopný produkovať viac ako miliardu farieb. Samsung má v sortimente najviac SUHD TV v Európe, zákazníci môžu vyberať z 19 dostupných veľkostí od 43 do 88 palcov.

Novinkou je tiež najväčší zakrivený počítačový monitor s technológiou Quantum Dot, model CF791, s 34" Ultraširokou QHD obrazovkou. Ďalej predstavil prvý zakrivený monitor CFG70 s dobou odozvy jedna milisekunda a 144Hz kmitočtom pre plynulé a ničím nerušené hranie hier.

Jason Hartlove, prezident a CEO spoločnosti Nanosys, ktorý je svetovou kapacitou v technológiách Quantum Dot uviedol, že Samsung je súčasne jedinou spoločnosťou, ktorá môže zákazníkom ponúknuť televízory s Quantum Dot technológiou a úplne bez obsahu kadmia. Jason Hartlove tiež podotkol, že Quantum Dot patrí medzi najstabilnejšie a najspoľahlivejšie materiály obrazoviek, ktorý je navyše dostupný kdekoľvek na planéte. Pritom nie je škodlivý voči životnému prostrediu a má veľmi vysokú životnosť. Novo bude Samsung na SUHD TV s Quantum Dot poskytovať záruku 10 rokov.

Won Jin Lee, výkonný viceprezident oddelenia Visual Display Business spoločnosti Samsung Electronics, uviedol novú obsahovú platformu Smart Hub a oznámil nové HDR partnerstvo, ktoré pomôže naplniť potenciál televízorov s Quantum Dot technológiou. Plán zahŕňa rozšírenie TV Plus služieb, ktoré sú veľmi populárne v Južnej Kórei, v USA a v Európe.

Samsung si uvedomuje, že televízory najvyššej kvality potrebujú kvalitný obsah, a preto posilnil spoluprácu s globálnymi partnermi, ako sú Amazon a Netflix. Netflix rozširuje sortiment HDR obsahu pre európskych zákazníkov, ktorí sa môžu tešiť napríklad na tituly Marco Polo, The Do Over alebo The Ridiculous Six. Európski partneri vrátane RTVE a Insight TV začnú poskytovať HDR obsah v druhej polovici roka.

Praktickou novinkou je aj diaľkový ovládač Smart Control, ktorý užívateľom umožňuje jednoduché ovládanie všetkých zapojených prístrojov prostredníctvom jedného jediného ovládača.

Samsung na veľtrhu potvrdil pozíciu lídra na európskom trhu domácich spotrebičov a zvukovej techniky. Na IFA 2016 predstavil Wireless Audio 360 či HW-K950 soundbar s technológiou Dolby Atmos®. Vďaka ponuke ďalších produktov, ako sú SUHD TV, UHD Blu-Ray prehrávače a prostredie kompatibilné s HDR obsahom, je Samsung jedinou spoločnosťou poskytujúcou kompletný domáci 4K zážitok.

Najrýchlejšie rastúca značka domácich spotrebičov
Počas uplynulých troch rokov rástol v Európe obrat z domácich spotrebičov spoločnosti Samsung približne päťkrát rýchlejšie ako v iných sektoroch. Úspech produktov ako AddWash urobil zo spoločnosti lídra na poli práčok vo Francúzsku, Taliansku a vo Veľkej Británii. Na veľtrhu Samsung predstavil dva nové AddWash produkty: AddWash Combo, ktorý disponuje vstavanou sušičkou a AddWash Slim, ktorý sa zmestí aj do malého kuchynského priestoru.

Podľa výsledkov hĺbkovej štúdie toho, čo európski spotrebitelia v kuchyni skutočne chcú a potrebujú, vytvoril Samsung tri nové vstavené produktové rady. Contemporary Line so vstavanou mrazničkou, Black Line s polomatným povrchom a originálny rad Cheff Collection. Rad Contemporary Line sa vyznačuje inovatívnymi technológiami ako No Frost, Twin Cooling Plus™ či Cool Select Zone Plus.

Ďalšou novinkou je vstup chladničiek Family Hub na európsky trh. Prémiová chladnička vyniká schopnosťou udržať jedlo dlhšie čerstvé vďaka funkciám ako Twin Cooling Plus™ či Precise Chef Cooling™, ktorá obmedzuje kolísanie teploty vo vnútri spotrebiča. Nechýba ani systém Chef Zone™, ktorý sa stará o potraviny náchylné na zmeny teplôt. Tri vnútorné fotoaparáty snímajú obsah chladničky tak, aby mali používatelia neustály prehľad o stave potravín cez svoj mobilný telefón.

Family Hub disponuje 21,5" Full HD dotykovou obrazovkou poskytujúcou širokú ponuku funkcií. Napríklad rodinná interaktívna platforma slúži pre umiestňovanie fotiek, poznámok či zdieľanie kalendárov. Obsah môže byť nahraný priamo cez dotykovú obrazovku alebo cez mobilný telefón a tablet. Rovnako tak je možné cez obrazovku pohodlne nakupovať na internete vďaka partnerstve s európskymi online predajcami potravín, ako sú Eataly, Supermercato24 či švajčiarskym coop@home.

Family Hub dáva Európanom jedinečnú príležitosť variť s profesionálmi v rámci aplikácie Club des Chefs, ktorá ponúka praktické gastronomické tipy v podobe video príspevkov a článkov. Možnosť sledovať najlepších svetových šéfkuchárov v hornej polovici obrazovky a sprievodcu receptom v druhej časti je skvelou ukážkou toho, ako Samsung posúva svet varenia a s ním spojených technológií.

Zobrazit Galériu
Autor: Redakcia

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Across Private Investments

08.12.2016 13:00

Skupina Across Private Investments (Across) si 9. januára 2017 pripomenie 15. výročie pôsobenia na slovenskom finančnom trhu. Špecializujeme sa na privátne investície. Pracovný tím tvoria skúsení inve ...

Tlačové správy

Nový monitor Philips s PowerSensorem nabízí ekologický výkon

08.12.2016 12:00

Společnost MMD představuje nový 24palcový LCD monitor, který zohledňuje zdraví uživatelů i naší planety. Přichází ve dvou variantách jako 240B7QPJEB a 240B7QPTEB a nabízí ekologické a uživatelsky přív ...

Tlačové správy

Nové domény si za lacnejšie kúpite aj v roku 2017

08.12.2016 11:15

Správca národnej domény .sk, spoločnosť SK-NIC, a. s., predlžuje platnosť akcií na podporu rastu počtu slovenských domén, ktorých už dnes máme na Slovensku viac ako 350-tisíc. Firmy aj jednotlivci bud ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá