Image
9.11.2016 0 Comments

Samsung poslal majitelom Galaxy Note7 otvoreny list

Vážení zákazníci,
pre spoločnosť Samsung je dôležité produkty neustále inovovať a prichádzať s úplne prelomovými technológiami, ktoré skutočne obohacujú životy ľudí. Ťažiskovým bodom našej misie je ponúknuť to najlepšie vo svojej triede čo do bezpečnosti aj kvality. Bohužiaľ, v poslednom čase sme tento záväzok úplne nesplnili.

Vzhľadom na to, že sme na európskom trhu nezačali skutočný predaj zariadení Note7, ale len distribúciu časti predobjednávok, bol nepríjemnosťami spojenými s telefónmi Note7 ovplyvnený nižší počet zákazníkov. Napriek tomu sme si vedomí, že sme nesplnili naše vysoké štandardy, rovnako ako očakávania zákazníkov, ktorí si predobjednali toto zariadenie. Za to sa Vám úprimne ospravedlňujeme.

Berieme vážne našu zodpovednosť, čo sa týka bezpečnosti a kvality. Preto v spolupráci s vládnymi organizáciami a priemyselnými partnermi po celom svete robíme proaktívne kroky na zlepšenie situácie. Tu je aktuálny prehľad našich doterajších krokov.

Ako ste už boli pravdepodobne informovaní, výrobu Galaxy Note7 sme úplne zastavili. Zároveň pracujeme na tom, aby sme zabezpečili bezpečné vrátenie každého Note7. Oceňujeme trpezlivosť všetkých našich zákazníkov, ktorých sa táto nepríjemnosť dotkla a museli využiť výmenný program.

Spoločnosť Samsung sa v súčasnosti usiluje o identifikáciu a odhalenie pôvodu problémov s batériami telefónov Note7. S pomocou nezávislých odborníkov tretích strán sme začali vyšetrovanie za účelom prehodnotenia všetkých aspektov zariadení, vrátane batérie, hardvéru a softvéru či výrobných procesov. Ihneď, ako získame výsledky týchto vyšetrovaní, budeme ich transparentne komunikovať.

Spoločnosť Samsung sa pýši dlhou tradíciou v oblasti inovácií a dokázala, že sa vždy poučila zo svojich chýb. Hoci dbáme na neustále inovácie pri vytváraní technológií nových generácií, bezpečnosť zákazníkov zostáva našou hlavnou prioritou. Preto je naším zámerom investovať predovšetkým do zvýšenej starostlivosti o zákazníka a zabezpečenie vysokej kvality produktov.

V mene všetkých našich európskych zamestnancov chceme vyjadriť ľútosť nad súčasnou situáciou a poďakovať Vám za Vašu trvalú podporu. Budeme načúvať Vašim potrebám, aby sme sa z tejto situácie poučili, a konať takým spôsobom, aby sme získali späť Vašu dôveru.

S úctou,
YH Eom
Prezident a CEO - Samsung Electronics Europe

Autor: TS SAMSUNG

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

UniControls vybaví systémom nadradeného riadenia ďalších 23 súprav metra v čínskom Chengde, hlavnom meste provincie S’-čchuan

18.01.2017 09:00

Spoločnosť UniControls, významný hráč a medzinárodne uznávaný dodávateľ riadiacich systémov a elektronických zariadení v oblastiach železničnej dopravy a priemyselného riadenia, uzatvorila ďalší z rad ...

Tlačové správy

freeSAT vlani ponúkol nové kanály, aplikácie i súťaže, viac zábavy príde i v roku 2017

18.01.2017 08:16

Nové kanály, skvelé ceny, prémiové televízie zdarma a množstvo zábavy – to všetko si mohli vlani vychutnávať zákazníci freeSAT-u na Slovensku. 27 nových kanálov Zákazníci freeSAT-u v roku 2016 získal ...

Tlačové správy

iOS platforma investičnej aplikácie

18.01.2017 08:10

FINAMIS koncom roka 2016 sprístupnil mobilnú aplikáciu pre operačný systém iOS spoločnosti Apple. Spustenie je v súlade s interným plánom a cieľovým termínom ukončenia vývoja. V prvej polovici 2016 F ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocer TASK

Najnovšie videá