Image
10.7.2014 0 Comments

Salesforce.com na báze SaaS prepája firmy so zákazníkmi aj partnermi

SFDC_Cloud_Alliance_Partner.jpg Akcieschopnosť firmy či organizácie je priamo úmerná jej schopnosti interakcie so zákazníkom, obchodným partnerom, či kolegom, a to vždy, keď je to potrebné. Pre úspešný výsledok sú navyše dôležité aj presné informácie dostupné v reálnom čase z akéhokoľvek miesta a zariadenia - laptopu, tabletu či mobilu. Nároky na flexibilné podnikové aplikácie preto neustále rastú.

Projekty Salesforce.com, ktoré podporujú firemnú mobilitu a spoluprácu, sú založené na cloudových riešeniach a aplikácií SaaS modelu, teda modelu centrálne spravovaného softvéru ako služby.

Najrýchlejšie rastúci CRM systém na svet - Salesforce.com - využíva v oblasti obchodu, marketingu a iných zákaznícky orientovaných služieb, aktuálne viac ako 100.000 firiem, vrátane medzinárodných gigantov, čo ho podľa spoločnosti Gartner (technologický prieskum) radí na prvé miesto v rámci svojho segmentu.

Okrem integrácie už existujúcich aplikácií zabezpečuje značka aj vlastnú platformu Force.com pre vývoj aplikácií, pričom v súčasnosti tvorí táto platforma najväčší ekosystém podnikových aplikácií na svete.

Medzi kľúčové výhody nasadenia Salesforce.compatria:
Zvýšená orientácia na biznis.
Vývoj projektu u zákazníka v kombinácii s integrovaným vývojovým prostredím umožňuje firmám efektívnejšie nasadenie podnikových aplikácií, a to aj pri požiadavke dosiahnuť väčší efekt s menšími zdrojmi.

Nižšie náklady na IT a komplexnosť. Požiadavky na vylepšenia dočasných aplikácií a ich upgrady zvyšujú náklady na IT a znižujú ich použiteľnosť. Nasadeniu komplexných projektov Salesforce.com predchádza podrobná analýza, pričom priebežné odborné konzultácie služieb sú samozrejmosťou.

Vyššia úroveň akcieschopnosti. Kým tradičná hardvérová a aplikačná infraštruktúra výrazne znižuje schopnosť reagovať na organizačné a trhové požiadavky, Salesforce.com umožňuje zákazníkom bezpečný a štandardizovaný prechod na cloud computing.

Salesforce.com bola už tretí rok po sebe vyhodnotená magazínom Forbes ako „Najinovatívnejšia firma na svete". Jej riešenia umožňujú klientom efektívnu interakciu so zákazníkmi cez komunity na sociálnych sieťach či cielený marketing, pričom ich zároveň pripravujú na nastupujúci fenomén „Internet of Things".

Rastislav Kupka, Business Development Partner, Anodius, a.s.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Tlačové správy

Zomrel Eugene Cernan, ako posledný kráčal po povrchu Mesiaca

17.01.2017 08:00

Rodák zo Chicaga, ktorého rodičia pochádzali z Česka a Slovenska, sa dožil 82 rokov. Vo veku 82 rokov zomrel v pondelok americký astronaut česko-slovenského pôvodu Eugene Cernan, ktorý bol zatiaľ po ...

Tlačové správy

Slovenskí obchodníci sa stretnú v ocenení Mastercard Obchodník roka

17.01.2017 07:44

Už štvrtým rokom bude na Slovensku vyhlásene prestížne ocenenie Mastercard Obchodník roka. Obchodníci budú súťažiť celkovo v 10 kategóriách. Spolu so začiatkom tohto ročníka, 16. januára, bude spusten ...

Tlačové správy

Autopriemysel plánuje vybudovať 10 nových technologických centier

17.01.2017 07:33

Dodávateľské firmy v automobilovom priemysle na Slovensku plánujú v najbližších 12 mesiacoch prijať 260 nových výskumno-vývojových pracovníkov. Viac ako dve tretiny týchto firiem zároveň  deklarovali ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá