25.1.2013 0 Comments

SWAN spustil zákaznícku podporu cez web chat

Telekomunikačný operátor SWAN rozšíril možnosti, akými môžu zákazníci kontaktovať zákaznícky servis. K telefónnemu číslu 0650 123 456 a kontaktnému formuláru pribudol aj online chat cez webové stránky www.max.sk a www.swan.sk.

Nová forma komunikácie je určená zákazníkom, ktorí preferujú interaktívnu online komunikáciu pred telefonovaním alebo vypĺňaním kontaktných formulárov. „Zákazníkom prinášame novú službu web chat, ktorá zjednodušuje prístup k informáciám. Reflektujeme tak na trend a preferencie v modernej dynamickej komunikácii so zákazníkom," hovorí Monika Lukáčová, vedúca zákazníckeho servisu spoločnosti SWAN.

Zákazníci môžu kontaktovať zákaznícky servis 24 hodín denne. Služba web chat je aktívna v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 20:00. V prípade technických reklamácii, ktoré nie je možné vyriešiť okamžite, sa problémy odstránia do 24 hodín. Účelom zákazníckeho servisu nie je iba riešenie problémov. Operátori taktiež poskytujú zákazníkom informácie, aktívne s nimi komunikujú, zisťujú ich spokojnosť, prípadne upozornia na cenovo výhodnejšie riešenie.

Služba web chat bola spustená 29.11.2012. V priebehu decembra sa pomocou nej spojila so zákazníckym servisom takmer pätina všetkých kontaktov zákazníckeho servisu.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis

Amazon bude prevážať dáta v kamiónoch. Chce tak ušetriť čas

05.12.2016 10:02

Na svojej používateľskej konferencii re:Invent predstavil Amazon nový spôsob, ako môžu zákazníci presúvať veľké objemy dát do jeho cloudovej služby Amazon Web Services (AWS). Pre veľké firmy, ktoré c ...

Biznis 1

Xiaomi vraj neutrpí poklesom predaja smartfónov, živia ho iné zdroje

02.12.2016 00:19

Prepad predaja smartfónov na čínskom trhu nebude mať významný dosah na spoločnosť Xiaomi, pretože bude kompenzovaný predajom inteligentných domácich spotrebičov a príjmami zo softvéru. Povedal to star ...

Biznis

Automobilky sa dohodli o výstavbe siete ultrarýchlych nabíjacích staníc pre elektromobily po celej Európe

01.12.2016 00:15

Automobilky BMW Group, Daimler, Ford Motor Company a skupina Volkswagen s Audi a Porsche uzavreli dohodu o spolupráci pri výstavbe siete vysokovýkonných nabíjacích staníc pre elektrické vozidlá, pokrý ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá