16.10.2012 0 Comments

SAP umožní maximalizovať efekt invetícií do podpory predaja

SAP prináša aplikáciu SAP Trade Promotion Optimalization, ktorá pomôže spoločnostiam vyťažiť maximum z prostriedkov vložených do podpory predaja.

V prebiehajúcej hospodárskej neistote, pri silných tlakoch na znižovanie marží a nevyhnutnosti naštartovať globálny rast totiž neustále rastie dôraz na optimalizáciu výdavkov na podporu predaja v prípade firiem zameraných na spotrebiteľské výrobky.

Riešenie SAP Trade Promotion Optimization využíva najmodernejšie funkcie modelovania a prediktívnej analýzy. Aplikácia umožňuje spoločnostiam zameraným na spotrebiteľské výrobky vykonávať what-if simulácie založené na dátach z maloobchodných predajní, zo syndikovaných maloobchodných meraní, z prieskum trhu, histórie objednávok i z ďalších interných dát. Výsledkom sú spoľahlivé odporúčania na aktivity na podporu predaja od jednotlivých podujatí po celoročný plány akcií. Používatelia môžu vyhodnotiť a definovať najlepšie príležitosti na podporu predaja pre daný výrobok, ako sú zľavy, rabaty alebo odmeny, a brať do úvahy také okolnosti, ako je sezónnosť, dovolenky, dostupnosť výrobku, čas zatvorenia obchodu, kanibalizmus produktov a zmeny cien.

Príkladom úspešného nasadenia SAP Trade Promotion Optimization je spoločnosť Molson Coors Brewing, ktorá ho využíva v rámci svojich obchodných jednotiek v Spojenom kráľovstve a v Kanade. Aplikácia jej napríklad umožňuje navrhovať optimálne ceny a podporu predaja tovaru - tak pre spoločnosť, ako aj pre jej maloobchodných predajcov. Manažment Molson Coors dokáže predvídať dopyt spotrebiteľov a optimalizovať premenné v realizovaných akciách. 

Spoločnosť SAP, svetový líder v oblasti podnikových informačných systémov, uviedla na trh riešenie na plánovanie a optimalizáciu podpory predaja s rýchlym nasadením (rapid-deployment solution), ktoré umožňuje rýchlu implementáciu a nasadenie s využitím skúseností z implementácií na celom svete. Zároveň poskytuje spoločnostiam zameraným na spotrebiteľské výrobky flexibilitu, ktorá spočíva v možnosti meniť a upravovať obchodné procesy a prediktívne modely v priebehu času na základe rastu podniku a pozorovaných výsledkov. Spoločnosti, ktoré využívajú riešenie SAP s rýchlym nasadením na plánovanie a optimalizáciu podpory predaja, môžu očakávať návratnosť investovaných finančných prostriedkov už za 12 týždňov.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis 1

Xiaomi vraj neutrpí poklesom predaja smartfónov, živia ho iné zdroje

02.12.2016 00:19

Prepad predaja smartfónov na čínskom trhu nebude mať významný dosah na spoločnosť Xiaomi, pretože bude kompenzovaný predajom inteligentných domácich spotrebičov a príjmami zo softvéru. Povedal to star ...

Biznis

Automobilky sa dohodli o výstavbe siete ultrarýchlych nabíjacích staníc pre elektromobily po celej Európe

01.12.2016 00:15

Automobilky BMW Group, Daimler, Ford Motor Company a skupina Volkswagen s Audi a Porsche uzavreli dohodu o spolupráci pri výstavbe siete vysokovýkonných nabíjacích staníc pre elektrické vozidlá, pokrý ...

Biznis

V Prahe má vo februári odštartovať škola pre youtuberov. Školáci zaplatia 5000 korún...

28.11.2016 00:18

V Prahe sa vo februári otvorí škola pre U2berov. Ako sa píše na stránke projektu, za ktorým stojí firma Books and Cards S.G.J.Š., s.r.o., chlapci a dievčatá sa tu v bloku workshopov naučia bezpečne a  ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

Kyocera - prve-zariadenia-formatu-a4-s-vykonom-a3

Najnovšie videá