16.10.2012 0 Comments

SAP umožní maximalizovať efekt invetícií do podpory predaja

SAP prináša aplikáciu SAP Trade Promotion Optimalization, ktorá pomôže spoločnostiam vyťažiť maximum z prostriedkov vložených do podpory predaja.

V prebiehajúcej hospodárskej neistote, pri silných tlakoch na znižovanie marží a nevyhnutnosti naštartovať globálny rast totiž neustále rastie dôraz na optimalizáciu výdavkov na podporu predaja v prípade firiem zameraných na spotrebiteľské výrobky.

Riešenie SAP Trade Promotion Optimization využíva najmodernejšie funkcie modelovania a prediktívnej analýzy. Aplikácia umožňuje spoločnostiam zameraným na spotrebiteľské výrobky vykonávať what-if simulácie založené na dátach z maloobchodných predajní, zo syndikovaných maloobchodných meraní, z prieskum trhu, histórie objednávok i z ďalších interných dát. Výsledkom sú spoľahlivé odporúčania na aktivity na podporu predaja od jednotlivých podujatí po celoročný plány akcií. Používatelia môžu vyhodnotiť a definovať najlepšie príležitosti na podporu predaja pre daný výrobok, ako sú zľavy, rabaty alebo odmeny, a brať do úvahy také okolnosti, ako je sezónnosť, dovolenky, dostupnosť výrobku, čas zatvorenia obchodu, kanibalizmus produktov a zmeny cien.

Príkladom úspešného nasadenia SAP Trade Promotion Optimization je spoločnosť Molson Coors Brewing, ktorá ho využíva v rámci svojich obchodných jednotiek v Spojenom kráľovstve a v Kanade. Aplikácia jej napríklad umožňuje navrhovať optimálne ceny a podporu predaja tovaru - tak pre spoločnosť, ako aj pre jej maloobchodných predajcov. Manažment Molson Coors dokáže predvídať dopyt spotrebiteľov a optimalizovať premenné v realizovaných akciách. 

Spoločnosť SAP, svetový líder v oblasti podnikových informačných systémov, uviedla na trh riešenie na plánovanie a optimalizáciu podpory predaja s rýchlym nasadením (rapid-deployment solution), ktoré umožňuje rýchlu implementáciu a nasadenie s využitím skúseností z implementácií na celom svete. Zároveň poskytuje spoločnostiam zameraným na spotrebiteľské výrobky flexibilitu, ktorá spočíva v možnosti meniť a upravovať obchodné procesy a prediktívne modely v priebehu času na základe rastu podniku a pozorovaných výsledkov. Spoločnosti, ktoré využívajú riešenie SAP s rýchlym nasadením na plánovanie a optimalizáciu podpory predaja, môžu očakávať návratnosť investovaných finančných prostriedkov už za 12 týždňov.


Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ emailom

Mohlo by Vás zaujímať

Biznis 2

Hyperloop bude aj v Českej republike. Cesta z Bratislavy do Brna potrvá len 10 minút

20.01.2017 00:25

Na realizáciu futuristického dopravného systému Elona Muska Hyperloop sa podujali už dve spoločnosti – Hyperloop One a Hyperloop Transportation Technologies (HTT). Tá druhá už získala investície v hod ...

Biznis

Tvorca Androidu chce uviesť na trh high-end smartfón, ktorý bude vážnou konkurenciou pre Apple aj Samsung

19.01.2017 00:35

Tvorca operačného systému Android Andy Rubin chce spolu s asi 40-členným tímom bývalých zamestnancov Googlu a Applu založiť spoločnosť Essential. Tá bude pracovať na viacerých spotrebiteľských hardvér ...

Biznis

Schengen pre dáta. EK chce odstrániť bariéry voľného cezhraničného pohybu dát v EÚ

16.01.2017 00:07

Európska komisia navrhla politické a právne riešenia na uvoľnenie potenciálu dátového hospodárstva EÚ. Ide pri tom o súčasť stratégie digitálneho jednotného trhu, ktorú predstavila v máji 2015. Inform ...

Žiadne komentáre

Vyhľadávanie

ITSMF jar

Najnovšie videá